Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sakt at det bare er en dårlig egenskap. Viser en mann at han er sikker på seg selv, både utseendemessig og personlighetsmessig å viser samtidig at han ikke er høy på seg selv, så er det bare fint å se at han er litt sjenert.

Har dere ikke lov å vise at dere bryr dere om andre? Den var ny, jeg vil ikke ha en kald jævel. Men jeg vil ikke ha en som elsker shopping mer enn meg eller sipper til triste filmer.

"vil ikke ha en som sipper til triste filmer" Ta og skaff deg en psykopatisk jævel som banker dritten ut av deg du, det er vel bedre!

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen for krevende kjerring du er blondina. Du skulle heller tatt litt initiativ selv du, i stedet for å gå rundt og kreve at andre skal ta slt ansvaret. Nicket ditt er blondina da, så det kan jo kanskje forklare litt. Jeg klarte å "like" kommentaren din ved å komme borti den forresten, men det var absolutt ikke meningen.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Jeg håper , for din skyld, at du ikke er mye eldre enn 16 år.

Jeg tar intiativ jeg, å krever ingen verdens ting. Det kunne ikke brydd meg mindre om du er sjenert,dum eller dømmende, sier bare at jeg ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vil ikke ha en som sipper til triste filmer" Ta og skaff deg en psykopatisk jævel som banker dritten ut av deg du, det er vel bedre!

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Satser på at du leste "vil ikke ha en kald jævel" , en som banker dritten ut av meg går under den kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper , for din skyld, at du ikke er mye eldre enn 16 år.

Jeg tar intiativ jeg, å krever ingen verdens ting. Det kunne ikke brydd meg mindre om du er sjenert,dum eller dømmende, sier bare at jeg ikke er interessert.

Du påstår blant annet at en sjenert mann er som et barn. "jeg vil ha en ekte mann, ikke noe barn". Så du krever tydeligvis at en mann ikke skal være sjenert hvertfall, for da er man som et barn. Mannen skal heller ikke "sippe til filmer", han skal være sikker på seg selv personlighets,-og utseendemessig. Det er visst en del krav likevel det ser det ut som.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du påstår blant annet at en sjenert mann er som et barn. "jeg vil ha en ekte mann, ikke noe barn". Så du krever tydeligvis at en mann ikke skal være sjenert hvertfall, for da er man som et barn. Mannen skal heller ikke "sippe til filmer", han skal være sikker på seg selv personlighets,-og utseendemessig. Det er visst en del krav likevel det ser det ut som.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Ja? Det er ingen som tvinger deg til å oppfylle mine ønsker. Er sikkert noen usikkre kvinner der ute som vil ha en like usikker mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Det er ingen som tvinger deg til å oppfylle mine ønsker. Er sikkert noen usikkre kvinner der ute som vil ha en like usikker mann.

Jeg blir bare så oppgitt over de typiske kravene som stilles overfor menn i dag. Du er stereotypen på en jente med de kravene jeg tenker på. Tåpelige krav. Og nei,det er ikke så mange usikre jenter som liker usikre menn, de usikre jentene har veldig ofte akkurat samme kravene som deg, kanskje ikke i så ekstrem grad bare. Jeg som mann går ikke rundt og finner kvaliteter som er helt obligatoriske for at jeg skal kunne bli interresert i noen. Fks hvis en jente er sjenert/usikker, eller har små/store pupper osv.Jeg må bli kjent med personen, men jeg blir ikke automatisk uinterressert pga detaljer, før jeg jeg har blitt kjent med personen.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, her var det noen grinete anonyme menn gitt. Seriøst, skjerp dere! Bommer jeg mye hvis jeg sier dere ikke tar initiativ selv? Isåfall har jeg en gylden regel til dere:

Ikke forvent noe av andre som du ikke kan forvente av deg selv.

Klarer dere ikke å ta initiativ selv, så kan dere søren meg ikke forvente at motparten gjør det. Det gjelder både gutter og jenter.

Det finnes dog håp. Hvis du på død og vil ha noen som tar initiativ så lag en profil på gaysir, putt inn bilde og litt tekst, og vent ca 5 minutter. Da er sjansen stor for at du iallfall har fått en sexdate.

Det at en mann ikke er sjenert trenger ikke automatisk å bety at han er en bad boy.

Jeg vil nå tro det finnes en fin mellomting.

Å være litt sjenert når man liker noen er bare normalt å søtt, er en voksen mann super sjenert så er det ikke en tiltrekkende egenskap, da det ofte henger sammen med sjalusi,usikkerthet osv. Du kommer mest sannsynlig ikke til å finne en jente som er glad i deg , når du ikke er glad i deg selv å ikke ser hva du er god for.

Helt enig, og det går andre veien også. Jenter som er supersjenerte er ikke spesielt attraktive av de samme grunnene. Samtidig er det himla irriterende å hele tiden drive frem samtalene osv. Min erfaring er at samtalene flyter dårlig mellom meg og disse jentene. Det blir fort mye enveiskommunikasjon hvor jeg spør og hun svarer. Når hun ikke engang klarer å stille de samme spørsmålene tilbake, så veit iallfall jeg at jeg bare kan droppe henne tvert. Endret av CutieMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare så oppgitt over de typiske kravene som stilles overfor menn i dag. Du er stereotypen på en jente med de kravene jeg tenker på. Tåpelige krav. Og nei,det er ikke så mange usikre jenter som liker usikre menn, de usikre jentene har veldig ofte akkurat samme kravene som deg, kanskje ikke i så ekstrem grad bare. Jeg som mann går ikke rundt og finner kvaliteter som er helt obligatoriske for at jeg skal kunne bli interresert i noen. Fks hvis en jente er sjenert/usikker, eller har små/store pupper osv.Jeg må bli kjent med personen, men jeg blir ikke automatisk uinterressert pga detaljer, før jeg jeg har blitt kjent med personen.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Jeg hadde forstått hva du ville med svare ditt om jeg hadde skrevet

"For at jeg skal bli sammen med en mann må han :

-ha fin kropp

-blå øyne

-svart hår"

Det jeg derimot skriver er at jeg ikke vil ha en usikker og sjalu mann ,da det som regel følger med det å være veldig sjenert. Ei heller vil jeg ikke ha en mann som jeg må trøste oftere enn han trøster meg, at han griner til flere filmer enn meg eller liker shopping mer enn meg. Hvis dette er ekstreme krav så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal svare deg. Hadde flere folk hatt litt mer peiling på hva de ønsker å fortjener så hadde kanskje ikke så mange vært i rævva og ulykkelige forhold, for det er det mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forstått hva du ville med svare ditt om jeg hadde skrevet

"For at jeg skal bli sammen med en mann må han :

-ha fin kropp

-blå øyne

-svart hår"

Det jeg derimot skriver er at jeg ikke vil ha en usikker og sjalu mann ,da det som regel følger med det å være veldig sjenert. Ei heller vil jeg ikke ha en mann som jeg må trøste oftere enn han trøster meg, at han griner til flere filmer enn meg eller liker shopping mer enn meg. Hvis dette er ekstreme krav så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal svare deg. Hadde flere folk hatt litt mer peiling på hva de ønsker å fortjener så hadde kanskje ikke så mange vært i rævva og ulykkelige forhold, for det er det mange av.

Selvfølgelig driter du i utseende,det skulle bare mangle. Men du setter jo alle sjenerte menn i en bås hvor de er uaktuelle som partnere, og det selvom du ikke har blitt kjent med dem. Jeg vil absolutt kalle det overfladisk. Og hvor i he...te får du fra at menn som er sjenerte ofte er sjalu? Det er jo ingen logikk i det.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Selvfølgelig driter du i utseende,det skulle bare mangle. Men du setter jo alle sjenerte menn i en bås hvor de er uaktuelle som partnere, og det selvom du ikke har blitt kjent med dem. Jeg vil absolutt kalle det overfladisk. Og hvor i he...te får du fra at menn som er sjenerte ofte er sjalu? Det er jo ingen logikk i det.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Det er vel heller svaret her som mangler logikk. Det å sette folk i bås er i første rekke fordomsfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig driter du i utseende,det skulle bare mangle. Men du setter jo alle sjenerte menn i en bås hvor de er uaktuelle som partnere, og det selvom du ikke har blitt kjent med dem. Jeg vil absolutt kalle det overfladisk. Og hvor i he...te får du fra at menn som er sjenerte ofte er sjalu? Det er jo ingen logikk i det.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Alle jeg har møtt som er sjenerte er det fordi de er usikkre på seg selv, med det følger som regel sjalusi,da man ser på alle som snakker med dama di som en trussel å du har da et behov å styre alt hun gjør. De fleste av disse guttene er snille mennesker, men jeg klarer ikke å bli tiltrukket, å da utelukker det dem som partnere. Nå er det stor forskjell å være såpass sjenert, å litt sjenert. Som jeg har skrevet før, å som du sikkert med vilje ikke gidder å lese, så er det bare søtt at en mann som virker sikker på seg selv kan også vise at han er en smule sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sjenert selv, men når jeg møter like sjenerte eller enda mere sjenerte personer så blir jeg mer utadvendt, så jeg elsker å møte sjenerte personer. ;)

Det var jeg som tok initiativet når jeg møtte mannen min for mange år siden. Han var usikker og sjenert.

Om jeg derimot hadde møtt en mann som viste stor selvsikkerhet så hadde jeg nok trukket meg tilbake, om han ikke viste tydelig at han likte meg da.

Anonym poster: bea229a072088c6b2741116b17d5f556

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har møtt som er sjenerte er det fordi de er usikkre på seg selv, med det følger som regel sjalusi,da man ser på alle som snakker med dama di som en trussel å du har da et behov å styre alt hun gjør. De fleste av disse guttene er snille mennesker, men jeg klarer ikke å bli tiltrukket, å da utelukker det dem som partnere. Nå er det stor forskjell å være såpass sjenert, å litt sjenert. Som jeg har skrevet før, å som du sikkert med vilje ikke gidder å lese, så er det bare søtt at en mann som virker sikker på seg selv kan også vise at han er en smule sjenert.

Å være sjenert er ikke det samme som å være usikker og sjalu. Men heller det å se folk litt ann, om de mener alvor og er interessert.

Veldig mange utadvendte folk jeg har møtt er kun interessert i å snakke om seg selv og sine ting. Det er kjempevanskelig å komme inn i samtalen, og det blir bare slitsomt og føles håpløst. Man føler man må hyle ut som man skal blir hørt, for mange utadvendte snakker på utpust og innpust.

Men jeg vet at ikke alle er sånn, sånn er det med sjenerte også. Man må bli kjent med dem, ikke dømme på forhånd.

Anonym poster: bea229a072088c6b2741116b17d5f556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være sjenert er ikke det samme som å være usikker og sjalu. Men heller det å se folk litt ann, om de mener alvor og er interessert.

Veldig mange utadvendte folk jeg har møtt er kun interessert i å snakke om seg selv og sine ting. Det er kjempevanskelig å komme inn i samtalen, og det blir bare slitsomt og føles håpløst. Man føler man må hyle ut som man skal blir hørt, for mange utadvendte snakker på utpust og innpust.

Men jeg vet at ikke alle er sånn, sånn er det med sjenerte også. Man må bli kjent med dem, ikke dømme på forhånd.

Anonym poster: bea229a072088c6b2741116b17d5f556

Det er det siste jeg gjør, jeg er venn med mange å er ikke den mest utadvende jenta på festen. Det eneste jeg sier er at jeg ikke blir tiltrukket av sjenert menn. Hvorfor du finner det nødvendig å å få meg til å virke som en kald kjerring ser jeg ikke. Du er vel det selv å får dårlig med damer, å da er det lett å si at alle andre er overfladiske jævler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sjenert selv, men når jeg møter like sjenerte eller enda mere sjenerte personer så blir jeg mer utadvendt, så jeg elsker å møte sjenerte personer. ;)

Det var jeg som tok initiativet når jeg møtte mannen min for mange år siden. Han var usikker og sjenert.

Om jeg derimot hadde møtt en mann som viste stor selvsikkerhet så hadde jeg nok trukket meg tilbake, om han ikke viste tydelig at han likte meg da.

Anonym poster: bea229a072088c6b2741116b17d5f556

Enda godt det finnes noen, om enn få unntak der ute. Er ikke så mange damer som deg der ute nemlig.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sága Grotesque

Tar initiativ uansett, jeg, om jeg er interessert i noen og de ikke tar kontakt først. Har aldri skjønt den der greia med at det absolutt må være gutten som skal ta initiativ.

Men skal nevnes at jeg fort kjeder meg og heller forblir i taushet enn å piske frem en samtale, så dersom han ikke kvikner litt til ettersom han finner ut at jeg ikke har tenkt å flå ham levende mister jeg sannsynligvis interessen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig svar det, Blondina90.

Men at du mener at sjenerte menn er garantert usikre og blir fort sjalu, tar du nok feil.

Jeg er en gutt som fremstår sjenert og usikker når det kommer til damer. I andre settinger hvor jeg føler meg tryggere, har jeg bra selvtillit og da svinner sjeneansen bort. Om man er sjenert og usikker med det motsatte kjønn, betyr ikke det automatisk at man er sjenert og usikker i alle andre situasjoner.

Dessuten om man blir kjent med meg, så merker man fort at jeg egentlig ikke er sjenert, og at jeg er en person som kan både være morsom og utadvendt.

Jeg kjenner kjekke gutter, med stor selvtillit på de fleste områder, som også sliter med å få seg damer. Og da sier det litt om hvor lite initiativ dere jenter faktisk tar. Alt skal overlates til guttene. Selvsagt bør gutter også ta sin del av kaka, men jentene har et stort forbedringspotensiale når det gjelder initiativ.

Jeg var heldig som ble sjekka opp av en initiativ-rik jente, og vi ble sammen. Hun merket fort at jeg egentlig ikke var en sjenert person i det hele tatt.

Som du merker, så setter ikke folk pris på ærlige svar her på KG, utenom kanskje den som stiller spørsmålet. Hvis du er fornøyd med deg selv å vet du er en bra gutt, hvorfor er du så sjenert når det kommer til jenter? Som du sier, til å med kjekke gutter får seg ikke damer pga det. Så da er det noe du/dere må jobbe med selv.

Du ber om litt mye her, at jenter bør se når gutten er sjenert å komme å sjekke han opp istedenfor. Som oftest så virker du bare kaldt og avvisende, å ikke sjenert. Sånne ting er ikke lett å vite når man ikke kjenner personen. Som jeg sa, jobb heller med deg selv enn å forvente at alle rundt deg skal ta hensyn å ansvar for noe ingen kan fikse opp i enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you want something, go get it. Man taper ingenting på det. Jeg tar gjerne kontakt om han er sjenert/ikke gjør det selv. Om jeg er virkelig betatt eller forelsket i personen er terskelen min litt høyere, men ender som oftest med at jeg prøver meg likevel.

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2012 den 22.02, blondina90 skrev:

Som du merker, så setter ikke folk pris på ærlige svar her på KG, utenom kanskje den som stiller spørsmålet. Hvis du er fornøyd med deg selv å vet du er en bra gutt, hvorfor er du så sjenert når det kommer til jenter? Som du sier, til å med kjekke gutter får seg ikke damer pga det. Så da er det noe du/dere må jobbe med selv.

Du ber om litt mye her, at jenter bør se når gutten er sjenert å komme å sjekke han opp istedenfor. Som oftest så virker du bare kaldt og avvisende, å ikke sjenert. Sånne ting er ikke lett å vite når man ikke kjenner personen. Som jeg sa, jobb heller med deg selv enn å forvente .

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...