Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg poster før KGs mannfolk kommer for å fortelle alle oss andre hva det er kvinner egentlig tenker, mener og gjør. For det kommer.

Anonym poster: a3f3901c52fe32d545fc26b7651aadd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar nok ikke initiativ nei, er ikke så veldig interessert i sjenerte gutter da jeg er sjenert nok for både meg og partner, samt jeg foretrekker menn som buser litt fremover (men ikke casanovaene med 500+ fb venner).

Anonym poster: 5ca898380c082ff7a3168a7554b70217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som tittelen sier: Tar dere jenter initiativet hvis en gutt dere liker er tydelig reservert og sjenert, eller lar dere alt være opp til han uansett?

Og liker dere i det hele tatt sjenerte gutter, eller er det turn-off?

Om det skulle være noen tvil, så er jeg en sjenert gutt selv :laugh:

Kjipe er nok at de som liker sjenerte gutter sikkert ofte er sjenerte selv.

Men jeg er gutt og ikke den du spurte.

Anonym poster: 0d37043915843fbbeac8f823c3d27d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har fått tydelige tegn på at han er interessert så gjør jeg det. Hvis ikke så tør ikke jeg, siden jeg er sjenert selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok intiativ med kjæresten min, han var litt sjenert ovenfor meg, jeg syntes han var litt treg med å ta stegene videre så jeg gjorde det klart at jeg var interessert i at han skulle få ræva i gir og det fungerte supert :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han virkelig er interessert må han være mann nok til å ta initiativ! Når det er sagt mener jeg begge har et ansvar, og hvis jeg er veldig interessert i en sjenert mann ville jeg nok hintet ganske kraftig slik at han skal tørre seg frempå.

Anonym poster: ca955fed9d842ccc2d97cabc6b4d3e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig skjenert jeg og,så sikkert ikke

Anonym poster: c467a904893638983177553b15baf575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden. Sjenerte personer går oftest dårligere overens med meg og mine, så det blir fort mye rot.

Men noen som er tilbakeholden, men ikke direkte usikker, der kan jeg pushe litt på i enkelte situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i utgangspunktet ikke...

Om dette er en gutt jeg kjente godt og vi var venner så kunne jeg nok gjort det.. Ellers så har jeg en tendens til å ikke "like" noen før de har vist interesse for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør det.

Han jeg driver på med nå er utrolig sjenert, men jeg fortalte han at han er nødt å få ræva i gir og ta litt mer initiativ om dette skal fungere. Og vips, det gjorde han. :)

Anonym poster: d8b3993e4691b7a96b9ec26805f6e831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jenter forventer omtrent alltid at mannen skal ta initiativet, de er veldig passive og krever mye.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er ikke interessert i sjenerte gutter. Vil ha en mann, ikke et barn.

Fake it till you make it

Sånn er de fleste jenter :kvalm:

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Jeg kan ta kontakt bare fordi jeg har lav terskel for å snakke med folk. Men da er det mest bare for å snakke med de rundt, ikke fordi jeg mener noe med det. Han jeg isåfall er interessert i, tør jeg derimot ikke ta kontakt med, stort sett. Hvis han jeg liker ikke snakker til meg, så tar jeg det heller som et tegn på at jeg ikke er interessant utseendemessig og eller personlighetsmessig etter det han til da har sett av meg. Jeg har ikke verdens beste selvbilde, så i mine øyne blir veldig, veldig mange out of my leage. Så hvis de ikke tar kontakt, så holder jeg meg unna. Til jeg blir full og enda mer sosial og evt. avvist, vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitat slettet. Sulosi, mod.

Anonym poster: cd901c8066c34296108b0b6db9d9f07e

Det at en mann ikke er sjenert trenger ikke automatisk å bety at han er en bad boy.

Jeg vil nå tro det finnes en fin mellomting.

Å være litt sjenert når man liker noen er bare normalt å søtt, er en voksen mann super sjenert så er det ikke en tiltrekkende egenskap, da det ofte henger sammen med sjalusi,usikkerthet osv. Du kommer mest sannsynlig ikke til å finne en jente som er glad i deg , når du ikke er glad i deg selv å ikke ser hva du er god for.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en mann ikke er sjenert trenger ikke automatisk å bety at han er en bad boy.

Jeg vil nå tro det finnes en fin mellomting.

Å være litt sjenert når man liker noen er bare normalt å søtt, er en voksen mann super sjenert så er det ikke en tiltrekkende egenskap, da det ofte henger sammen med sjalusi,usikkerthet osv. Du kommer mest sannsynlig ikke til å finne en jente som er glad i deg , når du ikke er glad i deg selv å ikke ser hva du er god for.

Faen for krevende kjerring du er blondina. Du skulle heller tatt litt initiativ selv du, i stedet for å gå rundt og kreve at andre skal ta slt ansvaret. Nicket ditt er blondina da, så det kan jo kanskje forklare litt. Jeg klarte å "like" kommentaren din ved å komme borti den forresten, men det var absolutt ikke meningen.

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, det har jeg gjort flere ganger, men det er liksom grenser for hvor mye man gidder når man ikke får all verdens respons. Da tenker man at han ikke er interessert.

Anonym poster: 92393facce7153064d3602033e25b9f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat slettet. Sulosi, mod.

Jeg har ikke sakt at det bare er en dårlig egenskap. Viser en mann at han er sikker på seg selv, både utseendemessig og personlighetsmessig å viser samtidig at han ikke er høy på seg selv, så er det bare fint å se at han er litt sjenert.

Har dere ikke lov å vise at dere bryr dere om andre? Den var ny, jeg vil ikke ha en kald jævel. Men jeg vil ikke ha en som elsker shopping mer enn meg eller sipper til triste filmer.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...