AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Til dere som liker å spille på å være kostbar.... hvorfor gjør dere dette egentlig? Har en veninne som fortalte meg at hun gjør dette fordi hun da får en slags kontroll over gutta... når dem blir interesserte så bare dicha ho han, og går til en litt høyere på utseende skalaen.... Jeg tenker at dette må være et jævla risikabelt spill med tanke på å møte "feil" mann, som kan klikke eller gjøre værre ting. Faen ble provosert av å bare høre på! Hvorfor er det så vanskelig å bare si til en person "Veit du hva jeg liker deg".... Anonym poster: 1962ea8a72e07412c17c4d6688e64e57
Envy Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Eh hæ? Hvem av dem er det hun liker da? Og bruker hun/anskaffer hun den ene eller den andre for å gjøre den hun evt liker sjalu? Hørtes utrolig slitsomt ut å drive å spille det spillet der. 1
frøkna Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Kjenner typen! Er faktisk ikke så mange av dem heldigvis. Eller menn tror vel det fins mange da de bruker dette som unnskyldning når de blir avvist.. Jenter som er slik er ofte veldig kontrollerende i andre aspekter av livet sitt også, og får de en fyr på kroken er det som regel ganske korte affærer til hun bestemmer seg for å roe seg ned med en tøffel som gidder å holde ut.. 4
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Kvinner/jenter som leker hard to get har misforstått totalt. Det handler ikke om å være vanskelig, det handler om å være verdifull. 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Det der er fjortisaktig oppførsel som man burde legge fra seg når man runder et visst antall leveår:) Anonym poster: 27980978df58985f643280dddbdfef43 1
Hapa Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Til dere som liker å spille på å være kostbar.... hvorfor gjør dere dette egentlig? Har en veninne som fortalte meg at hun gjør dette fordi hun da får en slags kontroll over gutta... når dem blir interesserte så bare dicha ho han, og går til en litt høyere på utseende skalaen.... Jeg tenker at dette må være et jævla risikabelt spill med tanke på å møte "feil" mann, som kan klikke eller gjøre værre ting. Faen ble provosert av å bare høre på! Hvorfor er det så vanskelig å bare si til en person "Veit du hva jeg liker deg".... Anonym poster: 1962ea8a72e07412c17c4d6688e64e57 Disse jentene er ofte veldig usikre på seg selv og har derfor utviklet et stort kontrollbehov. De fleste vokser det av seg etterhvert som de blir voksne og mere trygge på seg selv og hva de ønsker i livet. De som ikke vokser det av seg er det bare å holde seg langt unna, man vil aldri få et godt samliv med en kontrollfreak som holder på slik...
Gjest Svampebob1 Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Kvinner/jenter som leker hard to get har misforstått totalt. Det handler ikke om å være vanskelig, det handler om å være verdifull. Hva skjer da når 2 "verdifulle" mennesker møter hverandre? ;-) For min del er dette "hard to get"-opplegget turn off for min del og. Spesielt hvis det forventes at jeg skal fly etter damene som en eller annen overhormonell testosteronbombe uten evne til å tenke. Det fører som regel til at jeg mister interessen og at de ikke forstår noe som helst i ettertid. Vet dere jenter det at ikke utseendet er alt her i livet? ;-) Hvis man blir sint av jenter som er hard to get, så virker det for meg som at man ikke innser ens egen verdi. 3
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Hva skjer da når 2 "verdifulle" mennesker møter hverandre? ;-) Da slipper man usikkerhet, spill og drama. Hvis man vet sin egen verdi har lettere for å si det som det er og ta konsekvensene av det som måtte komme. Man vet selv hva man ønsker seg i ett forhold og i en partner og man trenger ikke å lure noen ved å oppføre seg på en viss måte, fordi man vet at ærlighet er det som til slutt teller. De kvinnene som spiller hard to get, for å vekke oppmerksomheten til en player vet jo at eneste grunnen til at han er med henne er fordi hun er vanskelig. Hvis hun da egentlig er følelsesladet og ønsker å dele av seg selv vil det bli kaos og drama når hun blir seg selv og han får panikk fordi han ikke vil ha noe forhold.. og sånn går nu dagan.. Som du sier så handler sinnet og irritasjonen om våre egne følelser ikke de andres. Ser man sin egen verdi bryr man seg ikke om avvisning eller andre menneskers oppførsel. Det er dere valg og ikke noe man selv kan kontrollere. Hvis en mann ikke ønsker å være sammen med meg er han ingen idiot, han ser bare ikke min verdi slik min mann vil gjøre. 5
Gjest Svampebob1 Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Da slipper man usikkerhet, spill og drama. Hvis man vet sin egen verdi har lettere for å si det som det er og ta konsekvensene av det som måtte komme. Man vet selv hva man ønsker seg i ett forhold og i en partner og man trenger ikke å lure noen ved å oppføre seg på en viss måte, fordi man vet at ærlighet er det som til slutt teller. De kvinnene som spiller hard to get, for å vekke oppmerksomheten til en player vet jo at eneste grunnen til at han er med henne er fordi hun er vanskelig. Hvis hun da egentlig er følelsesladet og ønsker å dele av seg selv vil det bli kaos og drama når hun blir seg selv og han får panikk fordi han ikke vil ha noe forhold.. og sånn går nu dagan.. Som du sier så handler sinnet og irritasjonen om våre egne følelser ikke de andres. Ser man sin egen verdi bryr man seg ikke om avvisning eller andre menneskers oppførsel. Det er dere valg og ikke noe man selv kan kontrollere. Hvis en mann ikke ønsker å være sammen med meg er han ingen idiot, han ser bare ikke min verdi slik min mann vil gjøre. Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Du vet ikke tilfeldigvis hvor man finner slike damer? For de er utrolig sjeldne ;-) 1
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Du vet ikke tilfeldigvis hvor man finner slike damer? For de er utrolig sjeldne ;-) Jeg tror de damene er rundt over alt jeg, de vet det bare ikke selv enda..! Når de finner ut av det og jobber med seg selv tror jeg date-verden blir en bedre plass å være.. hehe 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 Jeg tror de damene er rundt over alt jeg, de vet det bare ikke selv enda..! Når de finner ut av det og jobber med seg selv tror jeg date-verden blir en bedre plass å være.. hehe Jeg har vært inne på tanken selv. Så langt det er sagt er jeg ikke helt ferdig med meg selv enda, så det får uansett vente :-) 1
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 Den som venter på noe godt.......... 2
sjonkelrolf Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 Hvis en jente spiller uinteressert i meg av en eller annen syk grunn, så mister jeg interessen og driter i hele dama. Gidder ikke kaste bort tiden på sånne, 2
Hapa Skrevet 17. desember 2012 #14 Skrevet 17. desember 2012 Hvis en jente spiller uinteressert i meg av en eller annen syk grunn, så mister jeg interessen og driter i hele dama. Gidder ikke kaste bort tiden på sånne, Det er jeg enig i. Jeg kan fint være åpen om at jeg liker en jente, men da er det jo opp til henne å følge opp. - Om hun liker meg og viser det er det jo kjempefint - Om hun liker meg men velger å spille spill så taper begge, for jeg bruker ikke mye tid på en kvinne som ikke gir respons. - Om hun ikke liker meg er jo saken grei, da går vi hver vår vei... 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #15 Skrevet 17. desember 2012 Jeg tror de damene er rundt over alt jeg, de vet det bare ikke selv enda..! Når de finner ut av det og jobber med seg selv tror jeg date-verden blir en bedre plass å være.. hehe Men veien er kort fra å anse seg selv som "verdifull" til å spille spill og være uoppnåelig. Dessverre er det mange som ikke greier denne balansen spesielt bra. Anonym poster: a30e7eacebea20a04af5211127fdcbbf
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 Men veien er kort fra å anse seg selv som "verdifull" til å spille spill og være uoppnåelig. Dessverre er det mange som ikke greier denne balansen spesielt bra. Anonym poster: a30e7eacebea20a04af5211127fdcbbf Kvinner som selv synes de har så høy verdi at de oppfører seg som drittsekker, er ikke verdifulle men fulle av seg selv.. Man merker at man har med en kvinne av høy verdi å gjøre fordi hun er behagelig å være sammen med, aksepterer deg som du er og har et liv hun er glad i. Det er ikke alltid hun er tilgjengelig men det er også fordi hun har ting å gjøre, ikke fordi hun skal late som om hun har ett liv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Kvinner som selv synes de har så høy verdi at de oppfører seg som drittsekker, er ikke verdifulle men fulle av seg selv.. Man merker at man har med en kvinne av høy verdi å gjøre fordi hun er behagelig å være sammen med, aksepterer deg som du er og har et liv hun er glad i. Det er ikke alltid hun er tilgjengelig men det er også fordi hun har ting å gjøre, ikke fordi hun skal late som om hun har ett liv. Ok, det er jeg enig i, tolket deg først som "verdifull" i form av høye tanker om seg selv. Litt høye tanker er lov så lenge det ikke flyter over i arroganse, selvopptatthet og selvhøytidelighet, og det er dette skillet mange ikke greier å balansere. Ellers er en kvinne som du beskriver verdifull, ja. Anonym poster: a30e7eacebea20a04af5211127fdcbbf
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Ok, det er jeg enig i, tolket deg først som "verdifull" i form av høye tanker om seg selv. Anonym poster: a30e7eacebea20a04af5211127fdcbbf Ja det er lett å misforstå den der, fordi mange kvinner ser på seg selv som verdifulle selv om de ikke er det og dermed blir selvopptatte. Det beste med kvinner som er verdifulle er at de kommer i alle former og fasonger. De har forskjellige interesser, har forskjellige utseender, har forskjellige liv, men de er alle fornøyd med seg selv slik de er. Jeg elsker kvinner og menn med høy verdi. Glade uselvsentrerte mennesker som er fornøyd med livet sitt. Sexy as hell! :D 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Hva med oss som ikke leker "hard to get", men rett og slett er "hard to get". Jeg bruker lang tid på slippe andre mennesker innpå meg, og kan gå flere runder med meg selv for å avklare om jeg liker en person som en venn, som en jeg er fascinert over, eller om det er noe mellom oss som kan utvikle seg til et langvarig romantisk forhold. Jeg er ærlig på hvordan jeg er som person, og at jeg trenger tid. Men opplever likevel at menn er på 110% fra første stund, og da blir jeg veldig usikker. Jeg opplever gang på gang at menn ikke lytter på hva jeg forteller om meg selv - og istedet fokuserer på det glansbildet de tror jeg er. Så blir de frustrert og såret av det de oppfatter som lunken respons fra min side - og beskylder meg for å spille ett spill. Og så blir jeg lei meg for min intensjon er jo ikke å såre noen. Er det slik for alle dere andre at dere vet fra dag 1 om mannen dere treffer på 1 dater er "den rette"? Er det ingen som først kan oppleve å like noen, men deretter ombestemme seg? Kanskje det er jeg som er unormal...? Anonym poster: ee624403d33bd05fb6d7d4d379e99bf6
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #20 Skrevet 17. desember 2012 Hva med oss som ikke leker "hard to get", men rett og slett er "hard to get". Jeg bruker lang tid på slippe andre mennesker innpå meg, og kan gå flere runder med meg selv for å avklare om jeg liker en person som en venn, som en jeg er fascinert over, eller om det er noe mellom oss som kan utvikle seg til et langvarig romantisk forhold. Jeg er ærlig på hvordan jeg er som person, og at jeg trenger tid. Men opplever likevel at menn er på 110% fra første stund, og da blir jeg veldig usikker. Jeg opplever gang på gang at menn ikke lytter på hva jeg forteller om meg selv - og istedet fokuserer på det glansbildet de tror jeg er. Så blir de frustrert og såret av det de oppfatter som lunken respons fra min side - og beskylder meg for å spille ett spill. Og så blir jeg lei meg for min intensjon er jo ikke å såre noen. Er det slik for alle dere andre at dere vet fra dag 1 om mannen dere treffer på 1 dater er "den rette"? Er det ingen som først kan oppleve å like noen, men deretter ombestemme seg? Kanskje det er jeg som er unormal...? Anonym poster: ee624403d33bd05fb6d7d4d379e99bf6 Det du forteller om her er ikke hard to get, det er bare overivrige desperate menn som leter etter illusjoner og ikke noe ekte. De forelsker seg i den samme illusjonen hver gang de treffer en ny kvinne. Du er ikke hard to get bare fordi du er skeptisk når menn er overivrige. At de velger å kategorisere deg slik handler bare om deres egen usikkerhet og minimal evne til selvbevisthet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå