AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei, Hvordan hadde du tolket det om en "fremmed" gutt på skolen hadde sagt hei, kanskje gitt deg noen blikk, komplimenter etc helt ut av det blå? Eller er det andre måter dere vil bli sjekket opp på? Har nemlig hatt et lite øye på ei veldig søt jente som har de samme interessene som meg, utifra det jeg har hørt! Hun er også singel, så jeg føler at jeg må ta sjangsen nå som den er der Anonym poster: 7559aaf326be3a5c5bb032add466cc3b
Gjest tarandus Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Hvorfor prøve noe ekstraordinært? Snakk med henne, smil og vis interesse. Det enkle er ofte det beste.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Er jo det jeg har tenkt, men er vanskelig å ta det første steget.. Vil det hjelpe om jeg spør en venn om å nevne meg i en samtale, slik at hun iallfall vet hvem jeg er? - TS Anonym poster: 7559aaf326be3a5c5bb032add466cc3b
Pene sko... Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Prat med henne ansikt til ansikt. Introduser deg selv og vis henne hvem du er. Det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det. Dvs at du skal prate HØYT og tydelig. Prat sakte, heller for sakte enn for fort. Ikke kikke i bakken, se på henne i stedet. Ikke stå som en usikker tulling med armene klint inntil kroppen med begge hendene i lomma. Smil, vis at du er en munter person og at du liker henne. Ut over det er det bare å konversere slik det faller naturlig og ha det GØY sammen. Kanskje spørre om å finne på noe sammen, om du tør dette. Du kan ikke mer enn å by på deg selv, TS, og det finnes ingen magiske triks foruten det å stråle selvsikkerhet. Endret 16. desember 2012 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå