Gå til innhold

Jeg vil ha min lille søster Christel og mormor tilbake!


Anciol

Anbefalte innlegg

Så mange år siden Christel døde 7 år gammel under en operasjon for en hjertefeil i år 2000. og min kjære mormor Joanna som døde i 2008 av alderdom (96 år) gammel

Skulle ønske at de var tilbake hos meg i levnde live. Vi hadde det så fint sammen alltid:) og så gøy på julaften vi hadde det:)

Hele familien var samlet, meg, mormor, mamma , pappa, storebroderen min, og lille Christel som alltid ville smugkikke på julegavene under treet:)!

Drømmer om at de er i live noen ganger:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer også om at de jeg er glad i som er døde er live.

Spesielt nå som jula kommer, så sitter jeg og tenker over hvor mye jeg savner de og hvor fint vi kunne hatt det nå.

Du er ikke alene! Det er mange som tenker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å drømme om de som er borte. Jeg syns jeg er heldig når jeg drømmer om de i familien og de av vennene mine som er døde, jeg føler at de er hos meg da.

Julen er en tid som mange nok kjenner mer på sorg og savn enn ellers i året, det er jo den høytiden som hører familien til.

Sender deg noen tanker og en hekse :klem: sammen med ønsker om at jula må bli god for deg og dine!

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) det blir nok en god jul, selv om det er like sårt hvert år!

*klem* til dere og

julaften om morgenen kom hun alltid og vekket meg og ville ha meg med inn i stuen og kikke på julestrømpene våre men så var jeg og en morgenfugl som likte å stå opp , så jeg stod gjerne opp med henne så mamma, pappa og broren min fikk sove litt:)

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...