AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Dette er et sytetråd deluxe, så ikke les om du ikke tåler litt syting + en dæsj klaging. Jeg har vært singel i snart 6 år, jeg er idag en jente på 27 år. Jeg har selvfølgelig vært på dates, men enten så har det ikke vært kjemi eller så har det vært kjemi fra en side osv. Endelig møter jeg en jeg liker, en jeg vil på flere dates med. Det virker som om han vil det samme, men så plutselig forandrer alt seg. Han forsvinner! Greit nok, jeg vil ikke ha en som ikke vil ha meg. Men hvorfor skal dette være så vanskelig, jeg har lyst til å hyle akkurat nå. Anonym poster: 86ece4d16a8b95238b1c9bca52fe5621 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Hm... Rart det der. HVa skjedde mer liksom? Anonym poster: 960638edfa348b9972341c9592378810
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Hm... Rart det der. HVa skjedde mer liksom? Anonym poster: 960638edfa348b9972341c9592378810 Nei, han var vel bare ikke interessert. Han ringte meg hver dag, sendte meldinger hver dag. Men så plutselig stoppet det, fikk kanskje en melding i uken. Plutselig ble det ingen meldinger, men bare mail. Av og til bruker han 1 dag på å svare, andre ganger 10 dager. Vi har ikke hatt sex, så det er ikke det han var ute etter. Det er ingen tøm og røm situasjon, men en "han er bare ikke interessert" situasjon. Men det er bare så frustrerende, for jeg likte han. Jeg likte en person som faktisk(det virket sånn isåfall) likte meg tilbake. Men så var kanskje det hele et spill fra hans side. Trodde dating skulle bli lettere med alderen, men det har bare blitt vanskligere. Jeg vil tilfløye at jeg heller vil være singel enn å bare bli sammen med en random person. Men uff... Anonym poster: 86ece4d16a8b95238b1c9bca52fe5621 1
Pene sko... Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hva skriver du til han da? Om du bare skriver korte og kjedelige spørsmål a la "hei, hvordan har dagen din vært?", "hva gjør du? :-)", blir det ensformig og kjedelig. Du bryr deg, men ikke sånn ekstremt. Treffer dere hverandre ofte? Hvordan er deres dater? Damer og menn har ofte ulike syn på hvordan kjærlighet skal fungere og hvordan det skal skapes. Spør du en mann, så vil ha si at det er viktig å få til noe intimt relativt fort (les: Kyssing, kosing/sex) for å ikke havne i den beryktede og høyt fryktede "vennesonen". Damer der i mot ønsker ofte en mer langsom start på de fleste områder og har dette som et kriterie for å skape kjemi over tid. Enten fordi hun ikke øyeblikkelig ser på deg som hennes type eller fordi hun er usikker på sin seksuelle tiltrekning til deg. Når dere ikke gir noe tilbake tenker han at du kanskje bare ser på han som nok en kompis. Du kan kanskje rote eller ligge med han på en fuktig natt når nøden melder seg. Muligens også lire av deg noen søte ord til han i fylla, men det blir aldri dere sannsynligvis. Uken etter vil hun kanskje fortelle om den flotte gutten hun nylig traff, og din verden faller i grus. Mannen blir drømmeren og du blir en hans Nastenka (som i Dostojevskij's Hvite Netter). Ga du han like mye tilbake, som han ga deg? Noen har vanskelig for å få det til å eskalere pga usikkerhet. Man lærer at man aldri skal gi mer enn det man selv får tilbake. : / Endret 13. desember 2012 av Pene sko...
Sophie-Ann Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Jeg vet nøyaktig hvordan du har det, så en til deg.
Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Er du med på å ta initiativ du også? Jeg vet iallefall at JEG blir lei av å være den som drar samtaler, avtaler møter, når jeg generelt føler jeg ikke får noe tilbake. 1
Nettinettet Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Endelig møter jeg en jeg liker, en jeg vil på flere dates med. Det virker som om han vil det samme, men så plutselig forandrer alt seg. Han forsvinner! Greit nok, jeg vil ikke ha en som ikke vil ha meg. Men hvorfor skal dette være så vanskelig, jeg har lyst til å hyle akkurat nå. Anonym poster: 86ece4d16a8b95238b1c9bca52fe5621 Vet du, jeg vet hvordan du har det, og jeg vet at den rette dukker opp til slutt, og det er verdt å vente på. Har faktisk bevis på det, men slenger ikke ut noe så personlig her inne. Send meg en PM hvis du vil høre min historie Sender over en god klem og tenk heller at du er heldig som ikke involverte deg enda mer med en som ikke så hvor fantastisk du er.. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 I'm the one that got hit by a truck! *smile skjevt* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå