Gå til innhold

Julebordflørt - fikk høre litt etterpå at han hadde kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Jeg var på julebord for to ukers tid siden. Jeg flørtet mye med en kollega.. Vi var begge ganske fulle og klinte og koste en del både i skjul og åpenlyst.. Vi var en gjeng som endte på nachspiel hos han. Jeg ble igjen etter de andre gikk.. På mandagen etter i kantinen fikk jeg høre at han hadde kjæreste og at de planla og kjøpe leilighet sammen.. Jeg liker han egentlig ganske godt og kunne egentlig tenke meg noe mer.. Jeg har ikke snakket med han om dette, så jeg vet jo ikke om de er sammen nå.. Har bare truffet han 1 gang etter julebordet.. Tror det var litt klient for begge.. Vet ikke helt, men vi latet vel egentlig begge som ingenting hadde skjedd.. Vi snakket kun overfladisk om at julebordet hadde vært bra.. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke sagt noe til han om at jeg har fått høre at han har kjæreste..

Anonym poster: 13b17d6a1d3d1bee11cb904edb82f297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke gjøre noen ting. Det er veldig vanlig å kline og rote på julebord.

Anonym poster: 0c15bb84a498564722d8afb711ea0af1

Skrevet

Du skal ikke gjøre noen ting. Det er veldig vanlig å kline og rote på julebord.

Anonym poster: 0c15bb84a498564722d8afb711ea0af1

Der er jeg uenig. Jeg har aldri vært på et julebord før der det er vanlig og kline og rote.. Dette avhenger helt i hvilke personer som jobber der.. Jeg jobber nå et sted der gjennomsnittsalderen er 50+ og det er ikke noen klining der.. Har i tillegg jobbet flere år i et annet firma med mye lavere gjennomsnittsalder, ikke noen klining der heller.. Du er jo ikke student ennå heller da!

• Liker 1
Skrevet

Kleint! Ikke klient!!!

Anonym poster: ecee6eb0e7067f4351b551c3566a68be

Skrevet

Kleint! Ikke klient!!!

Anonym poster: ecee6eb0e7067f4351b551c3566a68be

??

Skrevet

Sjansen er stor for at dersom han har kjæreste og var utro på julebordet med deg denne gangen, så kan han være utro mot deg neste gang... vil du ha en sånn fyr?

• Liker 3
Skrevet

Enig med innlegg nr 6.. Vil du ha en sånn fyr? Det er nok en stor sannsynlighet for at han vil gjøre det igjen..

Men jeg hadde også vært fristet til å la han få vite at du vet om kjæresten.. Se hvordan han reagerer da.. Nekter han for det??

Så slipper du i hvertfall å tenke mer på han og heller bare se på det som et engangstilfelle og finne deg noen bedre:)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Heihei. Jeg var på julebord for to ukers tid siden. Jeg flørtet mye med en kollega.. Vi var begge ganske fulle og klinte og koste en del både i skjul og åpenlyst.. Vi var en gjeng som endte på nachspiel hos han. Jeg ble igjen etter de andre gikk.. På mandagen etter i kantinen fikk jeg høre at han hadde kjæreste og at de planla og kjøpe leilighet sammen.. Jeg liker han egentlig ganske godt og kunne egentlig tenke meg noe mer.. Jeg har ikke snakket med han om dette, så jeg vet jo ikke om de er sammen nå.. Har bare truffet han 1 gang etter julebordet.. Tror det var litt klient for begge.. Vet ikke helt, men vi latet vel egentlig begge som ingenting hadde skjedd.. Vi snakket kun overfladisk om at julebordet hadde vært bra.. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke sagt noe til han om at jeg har fått høre at han har kjæreste..

for en ASS
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...