Gå til innhold

Hvor ung er for ung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 26 år, og ble nylig kjent med en jente på 18 år.

Jenta er nydelig, men jeg er som sagt 26 år og hun er 18... ahr det noe å si eller burde jeg finne noen på tilsvardene alder som meg selv.

Anonym poster: 803b451f456db14911c1cf58ce2d754b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Happy pulings.

• Liker 7
Skrevet

Det kan gå dersom hun er moden, og du er.. ja, like moden som henne i hodet. Bare gå veldig sakte frem! La et potensielt forhold bygges på et solid og sterkt forhold! Bli kjent med vennene hennes og familien som venn, før dere evt presenterer dere som kjærester, da vil de ha letter for å godta dere som par og det er til deres egen fordel ;)

Anonym poster: ebf914d7999b95708cc88e8a86008e7f

• Liker 1
Skrevet

Solid og sterkt vennskap*

Anonym poster: ebf914d7999b95708cc88e8a86008e7f

Skrevet

26 og 18 går nok bra

Skrevet

En fyr på 19 år la an på meg i helgen, det ble bare ekkelt. Jeg er 37år.

• Liker 1
Skrevet

26 og 18? Ser ikke problemet overhodet. Jeg husker da jeg var 19 og likte en på 16 som også var interessert meg. Jeg holdt tilbake for mye for jeg var usikker på aldersforskjellen, og det ble heller aldri noe mer enn lett flørting. Jeg angret meg etterpå og ser i ettertid at det var feil beslutning, at vi kanskje gikk glipp av noe. Jeg fant uansett min livs kjærlighet senere og er veldig lykkelig, men har du lyst til å føle at du gikk glipp av noe slik om jeg gjorde?

Anonym poster: d6af6c7b5cf16dc4cb25f02ad7e74e5d

• Liker 1
Skrevet

En fyr på 19 år la an på meg i helgen, det ble bare ekkelt. Jeg er 37år.

Var det spørsmålet her?

Anonym poster: b2241bbea1deaaad023bc914baaa6895

• Liker 5
Skrevet

Var det spørsmålet her?

Anonym poster: b2241bbea1deaaad023bc914baaa6895

Ja, det var det.

Gjest Tidssone
Skrevet

Ja, det var det.

Nå svarte du på spørsmålet. Spørsmålet er om du svarte på rett spørsmål eller om spørsmålet var rett. En annen vinkling kan være at spørsmålsstiller stilte spørsmålet til en annen mottaker og at en annen enn forventet spørsmålssvarer svarte.

Jeg blir heeeeelt forvirret av alle disse svarene!

Skrevet

Ikke noe problem i det hele tatt

Skrevet

Dele din alder på 2 + 7 år er vel regelen :)

26/2+7= 20 år......

Skrevet

Nå svarte du på spørsmålet. Spørsmålet er om du svarte på rett spørsmål eller om spørsmålet var rett. En annen vinkling kan være at spørsmålsstiller stilte spørsmålet til en annen mottaker og at en annen enn forventet spørsmålssvarer svarte.

Jeg blir heeeeelt forvirret av alle disse svarene!

Jeg svarte jo selvsagt på om det var rett at Gjest svarte som hun gjorde. Og det var det. Hovespørsmålet er "hvor ung er for ung?", noe Gjest ga svar på når hun skrev hun følte seg ille til mote når en på 19 la an på en på 37. Ergo er forholdet 19-37 for ung/gammel i Gjest sine øyne, noe som absolutt er et svar på TS sitt spørsmål.

Enkelt og greit. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Dele din alder på 2 + 7 år er vel regelen :)

26/2+7= 20 år......

En regel som er lagd av menn for menn. ;)

• Liker 1
Skrevet

Tror det var en kvinnelig filosof på 1200 tallet fra Venezia som kom opp med den formelen.

Uansett greit å holde seg til sånn sent en lørdags kveld. Slipper man noen ubehagelige overraskelser.

Gjest Tidssone
Skrevet

Tror det var en kvinnelig filosof på 1200 tallet fra Venezia som kom opp med den formelen.

Uansett greit å holde seg til sånn sent en lørdags kveld. Slipper man noen ubehagelige overraskelser.

Tja. Dersom jeg våkner opp sammen med en mann som har brukt den regelen, vil jeg påstå at det er en ubehagelig overraskelse å våkne sammen med. Sånn siden jeg har passer 40...

Og 1200-tallet? Det begynner jo å bli en stund siden nå?

Gjest Tidssone
Skrevet

Hoho. Jeg hadde våknet sammen med en pensjonist, da.

Skrevet

Hoho. Jeg hadde våknet sammen med en pensjonist, da.

Hehe. Du må jo ikke følge alle regler da. Spesielt ikke oppover i årene

Skrevet

Det som er litt rart er at jeg satt og tenkte at min nedre grense ville være 20 før jeg så den posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...