Gå til innhold

Skrive sammenhengende tekster på spansk


aldribest

Anbefalte innlegg

Hei! :-) Jeg har spansk nå på vgs. og vi har tentamen snart, så jeg lurte på om noen av dere har tips og/eller en såkalt oppskrift på hvordan man kan skrive en tekst, som henger litt sammen.. Vi får bruke alle hjelpemiddel uten kommunikasjon/internett såklart. Jeg har tenkt å skrive en liten regelbok med verb, og vil gjerne ha med noe til hvordan jeg skal skrive på spansk også! :-)

Håper noen kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De que nivel estamos hablando?

Te refieres a frases básicas, como "Me llamo Marta y vivo con mis padres" o ya más avanzado como "ETA es un grupo terrorista, por lo tanto hay que tratarles como terroristas, y no como políticos" ?

Si tienes alguna frase particular que quieres que te traduzca, escríbemela aquí y te la miro.

Que soy española eh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

De que nivel estamos hablando?

Te refieres a frases básicas, como "Me llamo Marta y vivo con mis padres" o ya más avanzado como "ETA es un grupo terrorista, por lo tanto hay que tratarles como terroristas, y no como políticos" ?

Si tienes alguna frase particular que quieres que te traduzca, escríbemela aquí y te la miro.

Que soy española eh.

Jeg har en mistanke om at dette blir en smule for avansert for TS :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at dette blir en smule for avansert for TS :).

Hvis det er B-språk eller andre året med C-språk tror jeg TS klarer å forstå og skrive slike setninger.

Anonym poster: fd7f1612fd9ad1cc4c9f5452fd6483dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...