AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 ..Hva pokker. Tror de at jenter faktisk vil møte de for en øl uten å ha vekslet meldinger en stund? Eller er dette en slags kode for at de kun vil pule..? Anonym poster: 61a0cab33c67762fa583433ca95c79c3
Minya Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Det er som regel koden for "jeg skjønner ikke hvordan jeg skal presentere meg for en kvinne jeg har lyst til å bli kjæreste med" Evt koden for "I'm socially awkward". 6
Mr.Omg Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 En jente skrev det til meg. Jeg leste profilen hennes og syns hun virket interessant ut (Jeg liker litt socially awkward folk), også derfor ja til den ølen. Det var veldig hyggelig, selv om det ikke ble noe mer Men når menn skriver sånne meldinger så tror jeg det er fordi de ikke gidder å skrive lange meldinger pga den lave svarprosenten... 4
emeå Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Noen vil gjerne gå på date med en gang, fordi man kan likesågodt finne ut om man passer sammen ved å møtes tror bare det er det som ligger bak. 8
Gjest Elissima Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Hadde jeg fått en sånn melding hadde jeg tenkt at fyren var desperat etter å få ta meg (eller hva som helst) i toeren eller noe.. Og ikke at han ville bli bedre kjent.
Gjest Adagietto Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg fikk samme melding fra ei dame, etter kun 2 korte meldinger. Jeg valgte å stå over. Det var på Facebook. Endret 8. desember 2012 av Adagietto
Nettinettet Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Jeg synes at dere som avviser/dømmer/tenker det verste om mennesker som vil treffes raskt trenger å gå litt inn i dere selv. Nettdatingsider er møteplasser på nettet for alle typer mennesker, også de som ikke bruker like mye tid på nettet som det dere gjør. Mennesker som ikke har mulighet til å treffe noen i det virkelige liv og som bruker nettet som et verktøy for å bli kjent med nye mennesker i DET VIRKELIGE LIV. Greit! Dere vil ha lange avhandlinger eller fantastiske invitasjoner for å ikke tro noen er ute etter å gå til sengs med dere, men ikke bli sint på mennesker som bare prøver å finne kjærligheten. 5
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #9 Skrevet 8. desember 2012 Jeg synes at dere som avviser/dømmer/tenker det verste om mennesker som vil treffes raskt trenger å gå litt inn i dere selv. Nettdatingsider er møteplasser på nettet for alle typer mennesker, også de som ikke bruker like mye tid på nettet som det dere gjør. Mennesker som ikke har mulighet til å treffe noen i det virkelige liv og som bruker nettet som et verktøy for å bli kjent med nye mennesker i DET VIRKELIGE LIV. Greit! Dere vil ha lange avhandlinger eller fantastiske invitasjoner for å ikke tro noen er ute etter å gå til sengs med dere, men ikke bli sint på mennesker som bare prøver å finne kjærligheten. men... nettdating er jo å treffe mennesker i det virkelige liv. det er jo ikke akkurat som om man spiller sims mens man forsøker flørte og sjarmere med to skjermer mellom seg, heller.
Singha Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 Ser ikke helt hva som er galt med dette. Dere som mottakere står jo helt fritt til å ikke akseptere tilbudet. Det er jo mulig de som bruker denne taktikken kanskje kunne ordlagt seg på en annen måte, og med det mener jeg forklart at de ikke synes det er noe poeng å "kaste" bort tid på pjatt, men kanskje dere som mottakere også burde vært sosialt oppegående nok til å forstå at det er dette de mener?
Gjest Mandalas Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Jeg hadde likt den bedre enn "Hva gjør du i helga da?" Noe så kjedelig og totalt meningsløst å fortelle en helt fremmed person om helga mi... Liker ikke den type startmld.
Nettinettet Skrevet 8. desember 2012 #12 Skrevet 8. desember 2012 men... nettdating er jo å treffe mennesker i det virkelige liv. det er jo ikke akkurat som om man spiller sims mens man forsøker flørte og sjarmere med to skjermer mellom seg, heller. Desverre så er det mange som nettdater for spenning eller bekreftelse og som ikke har noen plan om å treffes i det virkelige liv. De er til og med fornøyd med å forelske seg via PC mens man spiller sims.
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #13 Skrevet 8. desember 2012 Desverre så er det mange som nettdater for spenning eller bekreftelse og som ikke har noen plan om å treffes i det virkelige liv. De er til og med fornøyd med å forelske seg via PC mens man spiller sims. til din opplysning så er det mange som dater/sjekker på byen av nøyaktig samme årsak.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Ts her. Nå snakker jeg om folk som ikke har skrevet stort på profilen sin og som skriver KUN "ta en øl?" som første melding. Ingen ting annet.. Hvordan vet jeg om jeg er keen på en øl med fyren når han ikke engang skriver "Hei" før han kommer med forslaget. Anonym poster: 739dc5dd0604c448fe440b982b5466f6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #15 Skrevet 8. desember 2012 Det er kanskje ikke den optimale åpningsmeldingen, men samtidig… jenter klager jo hele tiden på at det er vanskelig å vite hva en mann vil. Denne mannen vil bli kjent over en øl! Anonym poster: 4cac953ba0652eac9536309e46a81025 3
Singha Skrevet 8. desember 2012 #16 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ser på profilen og profilbildet hans? Men bare "ta en øl?" er kanskje litt kort ja. Han kunne jo sagt f.eks. "Jeg synes du ser ut som er interessant jente, men jeg synes ikke man blir så veldig godt kjent via nettchatting så jeg foretrekker å møte folk så fort som mulig. Kunne du tenke deg å ta en øl med meg?". Hadde det vært mer akseptabelt? Endret 8. desember 2012 av Singha 3
Nettinettet Skrevet 8. desember 2012 #17 Skrevet 8. desember 2012 til din opplysning så er det mange som dater/sjekker på byen av nøyaktig samme årsak. For bekreftelse og tidsfordriv ja, men de bruker ikke flere måneder på å skape forventninger og "følelser" som mange på nettet gjør. De sitter heller ikke å spiller sims mens de forteller at de fantaserer om noen eller later som om de gjør andre ting Sjekkere på byen er ærligere enn enkelte nettdatere fordi man da i det minste har en anelse om hva man har dultet borti. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #18 Skrevet 8. desember 2012 (endret) For bekreftelse og tidsfordriv ja, men de bruker ikke flere måneder på å skape forventninger og "følelser" som mange på nettet gjør. De sitter heller ikke å spiller sims mens de forteller at de fantaserer om noen eller later som om de gjør andre ting Sjekkere på byen er ærligere enn enkelte nettdatere fordi man da i det minste har en anelse om hva man har dultet borti. eh, hæ? du trenger henge litt mer på byen. hvor mange partytryner forteller ikke en bullshit historie til den de treffer på byen om hvem de er og hva de gjør, pynter på utseendet med flotte dresser og så videre? jeg vet om flere av mine tidligere gjester som tar opp forbrukslån for å imponere den samme jenta fra tid til annen, men de får jo ikke noe større enn kanskje sex ut av det - for de kan ikke ta mennesket med seg hjem. obviously. Endret 8. desember 2012 av JackCrews
Nettinettet Skrevet 8. desember 2012 #19 Skrevet 8. desember 2012 Ts her. Nå snakker jeg om folk som ikke har skrevet stort på profilen sin og som skriver KUN "ta en øl?" som første melding. Ingen ting annet.. Hvordan vet jeg om jeg er keen på en øl med fyren når han ikke engang skriver "Hei" før han kommer med forslaget. Anonym poster: 739dc5dd0604c448fe440b982b5466f6 Det går fint ann å svare "Ja, tar gjerne en øl jeg, men trenger litt mer informasjon om deg først sånn at jeg vet at vi er ute etter noe av det samme" Du vet aldri hva som gjemmer seg bak en profil, så det kan være lurt å gi det 5 min av tiden din uansett.
Nettinettet Skrevet 8. desember 2012 #20 Skrevet 8. desember 2012 eh, hæ? du trenger henge litt mer på byen. hvor mange partytryner forteller ikke en bullshit historie til den de treffer på byen om hvem de er og hva de gjør, pynter på utseendet med flotte dresser og så videre? jeg vet om flere av mine tidligere gjester som tar opp forbrukslån for å imponere den samme jenta fra tid til annen, men de får jo ikke noe større enn kanskje sex ut av det - for de kan ikke ta mennesket med seg hjem. obviously. Slapp av, jeg har vært mye på byen jeg.. det jeg mener med "ærligere" er at man vet i det minste hva man går til. Man ser personen som selger bullshit historiene og man vet at mange på byen bare er ute etter en ting. Jeg vet alt om kredittkort gutta, tro meg og de naive har egentlig seg selv å takke. Men det blir liksom ikke det samme man kan anta fordi en på nettet spør om man skal ta en øl. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå