AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Del Skrevet 7. desember 2012 Versace Estee Lauder Yves Saint Laurent Dolce et Gabbana. Jeg sier: Værsasj Estei Låder Yv Sæ (ikke helt æ men en blanding av a/æ/i) Lauræn (blanding av a/æ) Dolsje e Gabbana Skal Versace uttales Versatsje? Anonym poster: a7e4c879bc7f7f054c275b5fff260e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosadotten Skrevet 7. desember 2012 #2 Del Skrevet 7. desember 2012 Værsatsje, tror jeg x) Dåltche & Gabbana De andre vet jeg ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøffeldyret Skrevet 7. desember 2012 #3 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror Versace uttales værsatsj. Uten E på slutten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. desember 2012 #4 Del Skrevet 7. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosadotten Skrevet 7. desember 2012 #5 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror Versace uttales værsatsj. Uten E på slutten. Nei, det er med "e" på slutten Se her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 7. desember 2012 #6 Del Skrevet 7. desember 2012 Versatsje. Dåltje e Gabbana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #7 Del Skrevet 7. desember 2012 værsache este låuder iv sæin lauråån doltche and gabbana Anonym poster: ff73ca4ac9c50791309dc02a3937dfee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 7. desember 2012 #8 Del Skrevet 7. desember 2012 Estee Lauder = Este Lådér Yves Saint Laurent = Iv San Lårá Er ikke sikker på disse. jeg er bedre i italiensk enn fransk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 7. desember 2012 #9 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Dette er sånn jeg uttaler det: Dolce & Gabbana= Dåltche e gabbana (riktig som du sier, iom at &=e på italiensk) Estee Lauder=Esti Låder YVS= Yv san låra Versace= Værsatche Hvordan uttales forresten Maison Martin Margiela, Longchamp og Jaeger LeCoultre? Endret 7. desember 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøffeldyret Skrevet 7. desember 2012 #10 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det virkelig med E på slutten? Jeg så en film eller noe en gang, hvor en jente uttalte det med E på slutten og alle de "populære" jentene lo av henne og sa det var feil. Og etter det har jeg alltid sagt det uten E... Versace Bright Crystal er jo parfymen min, så flaut at jeg har uttalt den feil i to år da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11 Del Skrevet 7. desember 2012 http://laurenconrad.com/blog/post/tuesday-ten-most-mispronounced-words-in-fashion Anonym poster: 22c171d7dc5359d85345e6535fa81495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #12 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det virkelig med E på slutten? Jeg så en film eller noe en gang, hvor en jente uttalte det med E på slutten og alle de "populære" jentene lo av henne og sa det var feil. Og etter det har jeg alltid sagt det uten E... Versace Bright Crystal er jo parfymen min, så flaut at jeg har uttalt den feil i to år da De gjorde narr av henne fordi hun uttalte det uten e på slutten Estee Lauder uttales Esstei Låder. Hun var amerikansk, ikke fransk. Anonym poster: cb9b5b7f1bd0e6933cdff3f4bb0b034b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. desember 2012 #13 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg hører alltid noen fancy uttaler på Louis Vuitton, Christian Louboutin, og YSL sin Touche eclat Endret 7. desember 2012 av Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. desember 2012 #14 Del Skrevet 7. desember 2012 Lurer på hvordan Bvlgari uttales jeg. Skal V'en være en U? Bulgari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 7. desember 2012 #15 Del Skrevet 7. desember 2012 Lurer på hvordan Bvlgari uttales jeg. Skal V'en være en U? Bulgari? Temmelig sikker på at det skal uttales Bulgari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 7. desember 2012 #16 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Versace- Værsatsche Estee Lauder- Estei Låder Yves Saint Laurent- Yvv San Låra(n) Dolce et Gabbana.- Dåltsche e Gabanna (men i fri tale detter oftest "e" ut) Edit:glemte en bokstav Endret 7. desember 2012 av kaprifolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2012 #17 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Versace Estee Lauder Yves Saint Laurent Dolce et Gabbana. Anonym poster: a7e4c879bc7f7f054c275b5fff260e4f Versatsje Estée Låder Iv sæ (nasallyd) Låran (nasallyd) Æ-lyden i saint uttales ikke så bredt som på norsk, men som en mellomting mellom e og æ. Dåltsje et Gabbana (et=&) Dåltsje e Gabbana (e=og) Endret 7. desember 2012 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 7. desember 2012 #18 Del Skrevet 7. desember 2012 ! hvordan sier man jane iredale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2012 #19 Del Skrevet 7. desember 2012 ! hvordan sier man jane iredale? Med engelsk uttale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 7. desember 2012 #20 Del Skrevet 7. desember 2012 føler det blir så feil... jane er jo ok, men det siste haahha. "airedeil"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå