Gå til innhold

Har du en lesesalsflørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever dette fenomenet? :)

Jeg har ihvertfall hatt tre blikkflørter på lesesalen på universitetet i høst. Blikkene møtes ofte, vi smiler lurt til hverandre, går liksom "tilfeldig" forbi hverandres plasser på vei inn og ut. Jeg tar meg selv i å bruke litt ekstra tid på utseendet om morgenen siden jeg vet jeg ser flørten min den dagen.

Det er gøy og gjør kjedelige eksamenslesedager litt mer spennende! ;)

Anonym poster: e253eaf1ab3182632fea5844d321a683

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er nok bare en titter. Ingen som flørter med meg:-(

Anonym poster: 1776a5704576e2f70e6d4f7b44fc0de3

Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, men jeg flørter mye med den gamle mannen i kantina :D

• Liker 2
Skrevet

Nei... men jeg tror jeg kunne hatt det om jeg var helt singel :ler: Liker godt et par av gutta på lesesalen, og vi har et pauserom hvor det gjerne blir en interessant samtale eller to i løpet av dagen.

Anonym poster: 46f184840bbe6022225718fa099063e9

Skrevet

Nei... men jeg tror jeg kunne hatt det om jeg var helt singel :ler: Liker godt et par av gutta på lesesalen, og vi har et pauserom hvor det gjerne blir en interessant samtale eller to i løpet av dagen.

Anonym poster: 46f184840bbe6022225718fa099063e9

Ulrikke Pihls hus på UiB? :lur:

Anonym poster: e253eaf1ab3182632fea5844d321a683

Skrevet

Tips: Finn lesesalen til de som studerer nordisk ved UiB. Ta med deg en eldgammel bok på nynorsk, f.eks noe rask av Arne Garborg eller oversettelser gjort av Ivar Aasen. Sørg for at guttene ser det. Du får garantert en kjekk nynorskfanatiker på kroken uansett hvordan du ser ut. Noen velger målet fremfor utseendet.

En venninne av meg som sa det.

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Nei, men jeg har en KAFEFLØRT :-) :-D <3 :-D

Skrevet

Ja, ja, klart jeg har. Har hatt flere i løpet av min tid på norske universiteter. En av dem har jeg ikke sett på over et år, men tenker fremdeles på ham fra tid til annen og blir varm om hjertet. Det vil alltid være en sorg at vi ikke gikk lenger enn lesesalsflørting. Den nåværende flørten så jeg plutselig hånd i hånd med en dame her om dagen. Kanskje på tide å finne en ny flørt etterhvert! :hjerte: (Watch out, she's on the hunt!)

Skrevet

Nei, men jeg har en KAFEFLØRT :-) :-D <3 :-D

Oi, den er mer spenstig. Sjelden jeg ser samme kjekkas flere ganger på samme kafé, skal litt til at begge er der på samme tid igjen. Med mindre man er stamkunder, da!

Skrevet

Begynner å skjønne at jeg heller burde vært på lesesal istedenfor å sitte hjemme å lese :fnise:

• Liker 7
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Oi, den er mer spenstig. Sjelden jeg ser samme kjekkas flere ganger på samme kafé, skal litt til at begge er der på samme tid igjen. Med mindre man er stamkunder, da!

Siden du er på Kaffemisjonen til tider så står det en alvorlig heit mann bak disken for tiden. I dag var han der. HØY, kjekk og med tatoveringer og så har han store hender. Det er ikke kaféflørten min, da, men han her er farlig kjekk :P

Skrevet

Siden du er på Kaffemisjonen til tider så står det en alvorlig heit mann bak disken for tiden. I dag var han der. HØY, kjekk og med tatoveringer og så har han store hender. Det er ikke kaféflørten min, da, men han her er farlig kjekk :P

Oh, takk for tips, han skal sjekkes ut. :hjerter:

Skrevet

Nei, jeg er nok bare en titter. Ingen som flørter med meg:-(

Anonym poster: 1776a5704576e2f70e6d4f7b44fc0de3

:klem:

Anonym poster: 5dd182ab935ef3bffed220adada8bb23

Gjest energibånd
Skrevet

Det er herlig og gjør tiden en tilbringer på lesesalen litt mer vittigere. Jeg pleier å få blikkontakt med gutter som jeg anser som kjekke, vi smiler og ser hverandre i øynene. Litt pinlig når jeg tenker på det, men det er gøy da. Jeg har aldri vært interessert i disse guttene, men de gjør lesedagene mine morsommere.

Tips: Finn lesesalen til de som studerer nordisk ved UiB. Ta med deg en eldgammel bok på nynorsk, f.eks noe rask av Arne Garborg eller oversettelser gjort av Ivar Aasen. Sørg for at guttene ser det. Du får garantert en kjekk nynorskfanatiker på kroken uansett hvordan du ser ut. Noen velger målet fremfor utseendet.

En venninne av meg som sa det.

Tror jeg holder meg til folk på mitt eget fakultet, vi har i hvert fall fellesinteresser, og det er en god start. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om landsmålet, og om en gutt kom bort til meg for å snakke om AG og IA, hadde jeg krepert.

Skrevet

Jeg har to stykker, en jeg faktisk har pratet med flere ganger, og en annen en som jeg kun flørtet med gjennom blikk. Jeg elsker det <3 Håper jeg å han ene kan begynne å prate snart, det blir rett og slett får kleint å bare se på hverandre med et desperat blikk.. LOVE IT :P

Anonym poster: 6d9442f378cd546c1663e2cbbc0aff67

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg har to stykker, en jeg faktisk har pratet med flere ganger, og en annen en som jeg kun flørtet med gjennom blikk. Jeg elsker det <3 Håper jeg å han ene kan begynne å prate snart, det blir rett og slett får kleint å bare se på hverandre med et desperat blikk.. LOVE IT :P

For min del så holder det med blikkontakt og smil, holder jo mystikken ved like. Hva om fyren åpner kjeften og viser seg å være en stor idiot? Da er det bedre å dele blikk og leve i en illusjon om at gutten er helt fantastisk.

Skrevet

Men jeg er singel og på leting. Jeg gidder ikke å finne menn på byen lengre, så da blir skolen neste stopp for sjekking. Jeg har skikkelig lyst på denne fyren, og han er ingen idiot! Jeg har venner som kjenner han litt og han virker som en orntlig bra fyr med gode verdier..

Jeg må bare finne en måte å kommunisere med han på. Kanskje jeg skal smile og si hei neste gang :P

Skrevet

Jo, iblant!:) Jeg liker å kjenne igjen andre personer, møte blikket, uten at noen av oss i det hele tatt aner hvem den andre personen er, kommer fra eller gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...