Gå til innhold

Jente8923 sin prøverdagbok


Gjest jente8923

Anbefalte innlegg

Gjest jente8923

Min historie: Er 23 år, har samboer og hund. Vi går for tiden på skole sammen, men jeg er ferdig lenge før han og før jeg rekker å få barn =) Vi har hatt sex uten prevensjon siden vi ble sammen ettersom jeg har fått beskjed om at mine muligheter for å bli gravid på den naturlige måten (uten hormoner osv) er så og si lik 0. Vi prøver fortsatt! Over et og et halvt år senere. Jeg får nå pergotime og satser på at det kanskje kan hjelpe oss. Jeg har en PP igjen med pergo, en måned med "pause" fra pergo og alt.. Så, blir det lapraskopi (håper jo at jeg slipper det selvfølgelig) Så vi venter spent...

Desember ser slik ut: EL. ca 14.12 - IKM ca 26.12.

Har PCOS hvis noen skulle lure på hvorfor jeg fikk beskjed om dårlige muligheter for å bli gravid.

Så da krysser jeg fingrene for at desember blir en bra måned og at jeg får en forsinket julegave =)

Endret av jente8923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest jente8923

Går mye bedre.med humøret denne gangen. Var faktisk verre sist. Nå gleder jeg meg bare masse til å komme hjem. Har ikke sett familien og venner siden september. Er ganske dårlig med formen, men det går greit i og med at jeg nå vet hva jeg lan forvente :-)

Endret av jente8923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye bedre.med humøret denne gangen. Var faktisk verre sist. Nå gleder jeg meg bare masse til å komme hjem. Har ikke sett familien og venner siden september. Er ganske dårlig med formen, men det går greit i og med at jeg nå vet hva jeg lan forvente :-)

Haha! Ja ikke alltid like greit å skrive på telefon! I know all about it! Blir sikkert deilig å møte familien igjen da :) Bor du langt unna dem da eller? ( mulig du har sagt dette før, klokken er bare ti på en lørdag! :P)

Ja, dette blir spennende :D :D Krysser alt som krysses kan ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Haha! Ja ikke alltid like greit å skrive på telefon! I know all about it! Blir sikkert deilig å møte familien igjen da :) Bor du langt unna dem da eller? ( mulig du har sagt dette før, klokken er bare ti på en lørdag! :P)

Ja, dette blir spennende :D :D Krysser alt som krysses kan ;D

Ja, de bor halvannen time med fly unna =P Så det er faktisk ganske så kjipt =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Nå er jeg på dag 15 i syklusen og formen er ikke på topp =P Har hodepine hele tiden, vondt i hele kroppen, feber og har tilbringt mesteparten av tiden i sengen...

Endret av jente8923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de bor halvannen time med fly unna =P Så det er faktisk ganske så kjipt =P

Såpass ja, det skjønnre jeg kan være litt kjipt :dry: Men ekstra koselig å se de igjen da :icon_lol: :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente8923

Fionel: blir veldig koselig :-) og de gleder seg sånn til å se valpen :-P snakker om det hele tiden

I dag har jeg hatt sinnsykt mye kramper i magen. Det var vondt å sitte, stå og gå. Det varte i mange timer og var en stund redd for overstimulering pga pergo, men det har roet seg litt. I morgen er det samtale med gynekologen og blodprøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jente8923

Jeg venter med blodprøven til i morgen ettersom jeg har eksamen og må prioritere lesing, men samtalen gikk veldig bra =) Var heldigvis ufarlig med smerter og kvalme osv så nå er det bare å vente til julaften :) Man har jo egentlig bare et gaveønske! Så er det bare å finne en måte å takle det på hvis det skulle blitt negativt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...