Gå til innhold

STOR kvise på nesa, hva gjør man?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har slutta på de bedritne hormonpillene Yasmin, og dermed har kroppen en "liten" reaksjon. Hele ryggen, brystet, og halsen er fullt av kviser, når jeg sier fullt av, så er det flere titalls, spesielt på ryggen.Venter med sorg på at det skal gå over. Men har fått et par veldig store i ansiktet og, på haka og en på nesa, på nesetippen. Den er stor, ildrød, og vondt, heldigvis stikker den ikke veldig ut, men er mer stor i omkrets, Herregud så stygt drit.

Hva kan man gjøre for å få det bort, eller minske den? :(

Anonym poster: eda53ab140592377c06f3a8189b50d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp. Er ikke annet å gjøre. Vet hvordan du har det, grusomt kjedelig... Helt borte innen 2-3 uker, tipper jeg. :)

Anonym poster: 686a4bfa8157f647b58cb188370266ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

For å få fart på prosessen kan du ta eplecidereddik på en q-tip og smøre det på kvisen(e). Da forsvinner de litt fortere, i alle fall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, blir sprø hver gang jeg ser meg i speilet, fysj! Skal ikke ut blant masse folk i nærmeste fremtid, ser virkelig rudolf ut.

Anonym poster: eda53ab140592377c06f3a8189b50d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sette deg på kosteskaftet og fly i vei.

Anonym poster: 9484252a8b67e0a7f92e454cf3c3052a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold en isbit på kvisen i 4-5 minutter tre ganger om dagen. Det hjelper veldig for meg med de store, hovne kvisene. Det fjerner hevelsen og blir ofte bedre i løpet av en dag, kanskje to! :)

Utenom det er det bare å kjøre på med concealer. Har hørt at å drikke mye vann også hjelper, men det hjalp ikke meg personlig.

Anonym poster: eb7f2ad20093c69f47e04233ddfa615a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg hjelper det faktisk mye å holde ei sitronskive over kvisa. Holder den der i noen minutter, også gjentar jeg dette flere ganger. Kan svi litt da.. Pleier å smøre på aloe vera etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva slags kvise det er. Om den er gul og jævlig ville jeg fjernet den, men hvis den ikke er så ille ville jeg tørket den ut med tannkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
3 minutter siden, imsdalvann skrev:

I Hollywood bruker de kortison på kvisene får å fjerne den i løpe av en dag! 

"I Hollywood" :laugh: du kjenner mange dermatologer der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er vel ikke på gjenskape det går på? De kaller det Hollywood treament, sprøyter inn kortison  i kvisene. De gjør det i Norge og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd men aktuelt tema, så: Kjøp dere en liten flaske med tetreolje og bruk en dråpe direkte på kvisen over natten. Fungerer som bare det :) Andre essensielle oljer skal funke også men tetre er best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter til det går bort av seg selv.

Det siste du skal gjøre er å plukke på det. Da får du stygge arr. Rett og slett ikke bry deg om det, det dr normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.11.2012 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Har slutta på de bedritne hormonpillene Yasmin, og dermed har kroppen en "liten" reaksjon. Hele ryggen, brystet, og halsen er fullt av kviser, når jeg sier fullt av, så er det flere titalls, spesielt på ryggen.Venter med sorg på at det skal gå over. Men har fått et par veldig store i ansiktet og, på haka og en på nesa, på nesetippen. Den er stor, ildrød, og vondt, heldigvis stikker den ikke veldig ut, men er mer stor i omkrets, Herregud så stygt drit.

 

Hva kan man gjøre for å få det bort, eller minske den? :(

 

Anonym poster: eda53ab140592377c06f3a8189b50d62

Price to pay for fucking:-)

Anonymkode: 822dc...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...