Gå til innhold

Bryllupsskravling


Gjest 2013 bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen

De glimter til når man minst venter det. E har jo ordnet kaketoppen; et par vodoo figurer med en hodeskalle som bukett. :fnise:

Må ikke ta dette bryllupet så blodig alvorlig føler jeg, alt må ikke matche, det er ikke krise dersom det er flere farger enn rosa feks. Personlig, varmt og raust er mye viktigere til slutt. Nåe jeg hører planene deres om at det skal være rent og delikat som utgangspunkt, for å komplimentere med sesongens blomster ser jeg for meg et veldig vakkert opplegg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2013 bryllup

Kult med personlige elementer i bryllupet! Vil mye heller ha det enn et nærmest "kongelig" bryllup. Men jeg håper virkelig det blir vakkert likevel, og det tror jeg! :danse:

Uansett bruder: det blir en uforglemmelig dag!! Jeg drømte i natt at jeg skulle inn i kirken og buketten var pakket inn som en hvilken som helst bukett man gir når man ska på besøk (farget papir og blomstene stakk så vidt ut). Den falt forresten fra hverandre når vielsen var over så jeg kunne ikke ha den med videre i selskapet. Så ville jeg gjerne få noen bilder med foreldre og søsken (de viktige bildene) utenfor kirken, men da slo fotografen seg vrang og ville ikke vente på det. Så alt ble bare kaos. Men midt oppi alt var jeg en lykkelig brud jeg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Vi kommer til å stråle av lykke alle sammen! Hvertfall hvis noen er strategiske å serverer meg noe musserende så tidlig som mulig, der har forresten brudgommen tatt ansvar og alliert seg med ene forloveren.

Jeg var veldig perfeksjonist/prestasjonsangst preget i starten, var livredd for at det ikke skulle bli det meste perfekte bryllupet i hele verden, det var ikke den detalj jeg ikke skulle ha stålkontroll over. :trist:

Etter å ha landet med begge potene på bakken igjen har jeg som alle andre skjønt at det som gjør et bryllup vakkert ikke er temafargen eller om bryllupet er regissert som et show, det er jo om bruden klarer å senke skuldrene å nyte øyeblikket. Så det er min nye plan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kommet så langt at vi har formulert invitasjonene våre enda, har en helt fantastisk amerikansk dame som lager alt av papir for Oss til en mer enn overkommelig pris, så jeg gleder meg til å se egentlig.

Dette er hvertfall Save the date i Tiffany blue.

Savethedate.png

Så blir invitasjonene i samme stil, med denne løsningen http://www.etsy.com/...pattern-layered lager hun konvolutter og annet i samme font etc. Veldig fornøyd! :D

Kunne selvfølgelig scrappet det sammen, men jeg er ingen talentfull eller kreativ scrapper. :ler:

Ooohh I like it! Skal sjekke ut den siden altså. Jeg har nok verken tålmodighet eller skills til å scrappe noe som helst. Hmm.. Jeg er vel en av de som skal fikse veldig lite selv, ikke blomster, hår, sminke, invitasjoner.. Ser at mange av dere er så flinke til å lage og ordne opp selv. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om alle detaljene da, trenger bare litt hjelp utenfra.. haha.. Jeg er ganske flink til å designe helheten tror jeg, ja det er jeg flink til. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Deilig å ha "kommet over" perfeksjonist stadiet.

Ut i fra det jeg har hørt høres deres bryllup ut som noe mellom høytidelig og vakkert, og personlig og koselig. Har sansen for ute bryllup, og det er kult at dere tør det i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Ooohh I like it! Skal sjekke ut den siden altså. Jeg har nok verken tålmodighet eller skills til å scrappe noe som helst. Hmm.. Jeg er vel en av de som skal fikse veldig lite selv, ikke blomster, hår, sminke, invitasjoner.. Ser at mange av dere er så flinke til å lage og ordne opp selv. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om alle detaljene da, trenger bare litt hjelp utenfra.. haha.. Jeg er ganske flink til å designe helheten tror jeg, ja det er jeg flink til. :biggrin:

Du gjør jo mye da, om du har kontroll på helheten! Den har jeg ikke noe som helst kontroll på, blir spennende til siste dag hvordan det blir :fnise:

Endret av 2013 bryllup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Ooohh I like it! Skal sjekke ut den siden altså. Jeg har nok verken tålmodighet eller skills til å scrappe noe som helst. Hmm.. Jeg er vel en av de som skal fikse veldig lite selv, ikke blomster, hår, sminke, invitasjoner.. Ser at mange av dere er så flinke til å lage og ordne opp selv. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om alle detaljene da, trenger bare litt hjelp utenfra.. haha.. Jeg er ganske flink til å designe helheten tror jeg, ja det er jeg flink til. :biggrin:

Bruk hun Alex fra Citali, hun er en drøm å samarbeide med! Du får akkurat hva du vil mye finere enn hva du hadde tenkt. :) billig er de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo mye da, om du har kontroll på helheten! Den har jeg ikke noe som helst kontroll på, blir spennende til siste dag hvordan det blir :fnise:

Jeg innbiller meg i hvert fall at jeg har det :fnise: Jeg elsker planlegging, men når dagen kommer håper jeg at alt er godt delegert så jeg bare kan kose meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk hun Alex fra Citali, hun er en drøm å samarbeide med! Du får akkurat hva du vil mye finere enn hva du hadde tenkt. :) billig er de også.

Fant visst ikke Citali jeg, har du en link kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Citali er en butikk i etsy systemet. Det er Alex sin butikk der hun lager alt mulig rart som vi bruder vil hun skal lage bla invitasjoner, brudepike kort eller hva det skal være. Det jeg liker med henne er at hun tar norsken på strak arm, og lager masse fine forslag ift hva jeg som kunde tenker på og ser for meg. :)

Veldig gøy å få spesialdesignede bryllupstæsj uten å måtte være super kreativ. :ler:

http://www.etsy.com/shop/citlali?ref=usr_faveitems&atr_uid=21383801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citali er en butikk i etsy systemet. Det er Alex sin butikk der hun lager alt mulig rart som vi bruder vil hun skal lage bla invitasjoner, brudepike kort eller hva det skal være. Det jeg liker med henne er at hun tar norsken på strak arm, og lager masse fine forslag ift hva jeg som kunde tenker på og ser for meg. :)

Veldig gøy å få spesialdesignede bryllupstæsj uten å måtte være super kreativ. :ler:

http://www.etsy.com/...tr_uid=21383801

Åja, nå skjønner jeg! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Åja, nå skjønner jeg! Takk!

Bare hyggelig! En glede å anbefalle henne videre - jeg har fått så mye skryt av disse at jeg har rødmet av komplimentene.

Skal dere ha brudepiker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Deilig å ha "kommet over" perfeksjonist stadiet.

Ut i fra det jeg har hørt høres deres bryllup ut som noe mellom høytidelig og vakkert, og personlig og koselig. Har sansen for ute bryllup, og det er kult at dere tør det i Norge!

Tusen takk! Veldig deilig å ha kunne lufte ideer og tanker med likesinnede bruder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare hyggelig! En glede å anbefalle henne videre - jeg har fått så mye skryt av disse at jeg har rødmet av komplimentene.

Skal dere ha brudepiker? :)

Vet ikke helt enda, men tror ikke det.. Søsknene mine har flere barn men de fleste begynner å bli litt for store og kule til sånt tror jeg, de skal nok få noen andre oppgaver da. De andre er nok for små. Vi skal gifte oss ute så kanskje noen burde holde et eventuelt slep opp.. hehe.. Det er vel ganske upraktisk med slep ute uansett men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Dere blomstereksperter.. :blomst:

Er peoner altså utelukket i august? 2. august for å være mer eksakt.

Pappa mener nei, fordi du kan få tak i peoner som er dyrket ute i hagen feks. Men jeg tror det er for sent hvis du skal kjøpe de. Jeg fulgte nemlig med i år på sesongens forløp (de var veldig tidlige i år), og det var ganske fort slutt i Juli.

Men du har jo masse annet lekkert - hvis du ikke har oppdaget Columbia roser er det virkelig på tide! Store flotte roser, kjempe tykk stilk som gir lang holdbarhet og bare pur lykke!

Hvis du bor i Oslo har de en liten forretning på Frogner som tilbyr nydelige Columbia roser, hvis ikke har de det også her på Torshov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa mener nei, fordi du kan få tak i peoner som er dyrket ute i hagen feks. Men jeg tror det er for sent hvis du skal kjøpe de. Jeg fulgte nemlig med i år på sesongens forløp (de var veldig tidlige i år), og det var ganske fort slutt i Juli.

Men du har jo masse annet lekkert - hvis du ikke har oppdaget Columbia roser er det virkelig på tide! Store flotte roser, kjempe tykk stilk som gir lang holdbarhet og bare pur lykke!

Hvis du bor i Oslo har de en liten forretning på Frogner som tilbyr nydelige Columbia roser, hvis ikke har de det også her på Torshov. :)

Ja, roser er også veldig aktuelt. Kjenner ikke til de rosene du nevnte, men tok et søk og de ser veldig fine ut. Det finnes også roser som ligner veldig på peoner påstår mamma. Vi hadde en lang blomsterdiskusjon i dag uten at hun lukta lunta. (I tillegg spurte pappa sånn 5 ganger om ikke vi skulle gifte oss snart). Vi skal muligens bruke en blomsterhandler på Grünerløkka da bryllupslokalet har god erfaring i å samarbeide med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Bare hyggelig! En glede å anbefalle henne videre - jeg har fått så mye skryt av disse at jeg har rødmet av komplimentene.

Skal dere ha brudepiker? :)

Tror ikke det, har ingen det er naturlig å velge og det er jo en ekstra utgift :) Ska du?

Vi skal derimot muligens brude nevøen hans som ringbærer, men er 3 år for ungt? Redd han skal få litt skrekk av alle folkene...

Ja, roser er også veldig aktuelt. Kjenner ikke til de rosene du nevnte, men tok et søk og de ser veldig fine ut. Det finnes også roser som ligner veldig på peoner påstår mamma. Vi hadde en lang blomsterdiskusjon i dag uten at hun lukta lunta. (I tillegg spurte pappa sånn 5 ganger om ikke vi skulle gifte oss snart). Vi skal muligens bruke en blomsterhandler på Grünerløkka da bryllupslokalet har god erfaring i å samarbeide med dem.

Er det hemmelig bryllup? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...