Gå til innhold

Din værste sex-skade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Jeg er egentlig latterlig solid når det kommer til sexrelaterte skader. Får knappest blåmerker eller kloremerker engang. Det som har vært vanskeligst å forklare var et blåmerke i ansiktet etter en bitchslap, det mest smertefulle må være noe så kjedelig som gangsperre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Misteltein

Jeg skjønte selvsagt hva du mente, men det første jeg tenkte var faktisk det jeg skrev. Det var et rimelig forstyrrende bilde i hodet mitt skal jeg fortelle deg! :D

Ja, jeg fikk meg en god latter når jeg så det og ett rimelig forstyrret bilde sjølv! Takk for at du delte! :ler:

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser jeg har hatt et ganske skadefritt sex-liv så langt (bank i bordet). Det verste er vel klassikeren, feil hull.

Anonym poster: ed95cedc97e24a874a1c4ead4131221a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt under omgangen kom jeg på at det stod et brett med boller i stekeovnen, og avbrøt for å gå å ta de ut. Jeg tok de ut av ovnen, av brettet og oppå en rist. Brettet satt jeg på kjøkkenbenken.

Samtidig gadd ikke mannen å vente lenger, så han kom inn på kjøkkenet for å fortsette aktiviteten der. Jeg ble raskt revet med, og klarte å plassere begge hendene på det gloheite stekebrettet. Not cool.

Anonym poster: eb48104326e8c9d6ba80a0ebbe56cc8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Brista 4 ribbein (helt forferdelig i tiden etter siden jeg var gravid i tillegg)

- Rifter og sår i nr 2. Dette har jeg opplevd flere ganger og hatt mye smerter pga. Har derfor tatt en god pause fra action i toern.

- Mistet stemmen i 2 dager.

uff, jeg leste "mistet stemmen i 2'ern" Klarte ikke å skjønne den.

Anonym poster: adcf47b6dfb3136c6003d583bf16ef6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller en uvi så kraftig at jeg trodde det var blindtarmen som hadde sprukket? Oppkast,feber og tissing av piggtråd, pappa måtte hente meg kl 5 om natta og få meg til legevakta. Antibiotika og tre dager sykemelding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kone nr tre slo meg i hodet men en blomsterpotte. Dette resulterte i en kraftig hjernerystelse. Dette skjedde like etter at vi hadde pult. Jeg fortalte henne da at jeg ville skilles. Jeg var forelsket i hennes tantebarn. Fortalte henne på en seriøs måte at jeg ville skilles for å gifte meg med tantebarnet. Jeg synes hun taklet det feil. Det er jo vanlig med skillemisser i dag.

Tantebarnet og jeg ble senere gift, men vi er nå skilt. Det viste seg at hun var ei like stor fitte som tanten.

Ja, det var min sexskade. Hunder setter seg jo fast når de puler. Er det noen som vet om fitta og kuken til hundene tar skade av dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone nr tre slo meg i hodet men en blomsterpotte. Dette resulterte i en kraftig hjernerystelse. Dette skjedde like etter at vi hadde pult. Jeg fortalte henne da at jeg ville skilles. Jeg var forelsket i hennes tantebarn. Fortalte henne på en seriøs måte at jeg ville skilles for å gifte meg med tantebarnet. Jeg synes hun taklet det feil. Det er jo vanlig med skillemisser i dag.

Tantebarnet og jeg ble senere gift, men vi er nå skilt. Det viste seg at hun var ei like stor fitte som tanten.

Ja, det var min sexskade. Hunder setter seg jo fast når de puler. Er det noen som vet om fitta og kuken til hundene tar skade av dette?

Skrekk og gru. Det må ha vært en forferdelig opplevelse. Hvordan gikk det med den stakkars blomsterpotta?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Brakk nesa en gang

Nå sist fikk exen vridd kne mitt på en eller annen måte, resultatet ble at en betbit kom løs, så jeg gikk på krykker i to uker og venter på å få kne opperert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brakk ei tå, som etter mange forsøk på å rette den opp måtte amputeres.....

velta ut av senga, min daværende samboer velta over meg og dro med seg panelovnen som brakk tåa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære var i syden i år, og da hadde vi skråtak på rommet der senga stod.

Jeg var på toppen og ble litt vel ivrig, så pressa han meg ekstra opp med sine hofter mens han holdt hendene sine på hoftene mine og holdt meg nede - det resulterte i at jeg ble overivrig og rykket egentlig ganske mye til. Jeg slo deretter hodet opp i taket så hardt at jeg begynte å blø utover senga og overalt. Det er merke etter hvor jeg traff på taket. Det et stort hakk og endel blod igjen - ja jeg har prøvd å vaske det bort :fnise: Og jeg begynte å gråte og ble ordentlig redd.

Moralen i historien er for meg; skråtak kødder du ikke med :laugh:

Edit: skrivefeil

Endret av Blur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min nåværende kjæreste hadde ganske heftig sex en gang. Vi hadde ikke sett hverandre på en god stund og ville prøve nå nytt.

På en eller annen måte fikk vi sengen til å dunke inn i veggen og hyllen over sengen falt over han og meg. En bilderamme og to vannglass falt og vi fikk oss en kald dusj og kjæresten fikk 3 sting i nakken etter glassbiter ;)

Tips: Aldri ha noe knuselig som kan falle over dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Jeg døde en gang, men lar ikke slike ting stoppe meg, holdt på i 20 minutter til mens vi venta på at ambulansen kom for å starte hjertet mitt igjen, ikke første eller siste gang jeg dør,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så stor skade, men morsomt allikevel.....

Fikk brannsår på knærne etter å hatt sex på trampolina i hagen. Ganske spenstig, burde prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døde en gang, men lar ikke slike ting stoppe meg, holdt på i 20 minutter til mens vi venta på at ambulansen kom for å starte hjertet mitt igjen, ikke første eller siste gang jeg dør,

Kunne du ha utdypet denne historien litt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Kunne du ha utdypet denne historien litt? :fnise:

Vel, vi hold på som vanlig, brukte de vanlige sex leketøyene vi bruker, feks. har vi en hvithai, en pyton slange og 3 krokodiller, en motorsag, maskingevær, bulldoser og et svart hull. denne gangen prøvde vi også å bruke cyanid i sexen, jeg fikk i meg litt for mye, og jeg døde, men kroppe var varm enda, så hun bare ringte nødnummeret så forsatte hun å ri meg, ridinga hennes gjorde at blodet pumpa rundt i kroppen, så hjernen fikk nok blood,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglene hans, rift INNI meg, svir godt og blør overraskende mye.

Anonym poster: cc0d660ed4a53700734c7b3197430d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi hold på som vanlig, brukte de vanlige sex leketøyene vi bruker, feks. har vi en hvithai, en pyton slange og 3 krokodiller, en motorsag, maskingevær, bulldoser og et svart hull. denne gangen prøvde vi også å bruke cyanid i sexen, jeg fikk i meg litt for mye, og jeg døde, men kroppe var varm enda, så hun bare ringte nødnummeret så forsatte hun å ri meg, ridinga hennes gjorde at blodet pumpa rundt i kroppen, så hjernen fikk nok blood,

Bra jobbet av henne! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.starpulse.com/news/index.php/2008/07/09/elvira_was_deflowered_by_tom_jones_neede

"She tells the new issue of Blender magazine, "Tom seemed gentlemanly and nice, so when he was jumping on me... I thought, 'Well, if I'm ever gonna do this, it might as well be with Tom Jones.' It was painful and horrible."

Tom-Jones-pb01.jpgPeterson tells Blender she needed stitches after the sex session was over."

Dette høres ille ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...