Gå til innhold

Hva er røff sex for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er jo en mellomting mellom kosing og regelrett slåing, da.

Man kan jo eksempelvis få henne til å gå på kne/alle fire, få henne til å gi deg oralsex, og så kanskje før eller underveis irettesette henne med å dra henne i håret, fulgt av et lett klapp i ansiktet("nedverdigende", men ikke vondt) og streng beskjed om ønsket utførelse?

Det er jo ikke å slå, og det er mer "spill" enn det er faktisk fysisk utførelse av noe som helst.

Eller ville det også blitt å tre over en terskel, siden det er i ansiktet(jeg regner med de fleste ville gjort det på rumpen eks).

Jeg vet. Men jeg tenker ikke sånn klapp på kinnet når jeg tenker slå. Da tenker jeg skikkelig slap, sånn at dama blir rød og får vondt. Så det smeller liksom. Det får fram tanker om konebankere og menn som nærmest voldtar dama si i fylla når han kommer hjem fra puben.. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....kanskje?

Men er ikke BDSM litt mer "ting", altså gjenstander og klær osv(mer fetisjpreget), mens røff er....forstadiet hvor man gjør endel av det fysiske(ikke det mest utpregede) men ikke trer over i full dominanse/underkastelse?

Ikke vet jeg.

Det er vel en del personlige definisjoner ute og går. For min del er røff sex riving i hår, smekk (skikkelig) på rumpa, høylytt, hardt og intenst. Ikke kloring. Jeg hater å bli kloret :P

• Liker 3
Skrevet

Men hvor vanlig er det å tenne på røff sex som i slag mot ansiktet , kloring, spytting og slikt?

Anonym poster: 95c81c00f8e9743f7e0dd3cd50f62ddc

• Liker 1
Skrevet

At man må tenne på det for å like det - ellers oppleves det ubehagelig/skremmende/vondt?

For meg som ikke tenner på slikt blir det mer at det krever et bedre skuespillertalent enn det jeg har enn at det er ubehagelig.

Anonym poster: 95c81c00f8e9743f7e0dd3cd50f62ddc

• Liker 1
Skrevet

Hard knulling, slag, gjerne kvelertak. Jeg tåler godt spytt og stygg ordbruk i tillegg.

Sleng på litt kloring og biting, så er vi helt på samme side.

Kommer aldri til å forstå at folk tenner på det der. :fnise: Når jeg har sex, vil jeg kooose, ikke bli slått og lugget, kalt stygge ting, osv.

Anonym poster: a5fa6162ea26affe1725fe7c44caf7bb

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ha slag med flat hånd i ansiktet.

Anonym poster: 70c0307406b8c311930dd96269905766

Skrevet

Røff seg i min verden er en definisjon som er uavhengig av mine egne preferanser.

Jeg synes alt som involverer et element av fysisk dominanse/vold er mer eller mindre røft.

Anonym poster: 9a99d613d76c18d96757df57583afaf2

• Liker 1
Skrevet

For meg er røff sex nettopp det: røft. Rått og brutalt. Lugging, hard knulling, slag, bitt, klyping osv. Er ingen stor tilhenger av gjentatte slag i ansiktet, men tar gjerne i mot blåmerkesettende slag andre steder, og når det skjer faller det innunder røff-kategorien hos meg.

Anonym poster: 744de7baa288e542469309fbad9f25b8

Skrevet

Herregud, det folk beskriver her forbinder ikke jeg med noe godt. Føler at det er ydmykende og nedverdigende hvis noen skulle behandle meg slik. Litt selvrespekt må man ha. Vi er mennesker, ikke dukker som skal kastes hit og dit.

Skjønner at folk liker det litt røft, men kveling, slåing(blåmerker??) er way over the line for min del. Sex handler vel om kjærlighet, og da skal man behandle hverandre fint mener nå jeg.

Anonym poster: 43f1b4503e03df205276de4726442ca4

• Liker 7
Skrevet

Herregud, det folk beskriver her forbinder ikke jeg med noe godt. Føler at det er ydmykende og nedverdigende hvis noen skulle behandle meg slik. Litt selvrespekt må man ha. Vi er mennesker, ikke dukker som skal kastes hit og dit.

Noen tenner på å bli ydmyket og nedverdiget og noen tenner på å bli behandlet røft uten å synes det er nedverdigende. Hvorfor stille spørsmål ved selvrespekten til andre mennesker bare fordi de tenner på noe annet enn det en gjør selv?

Skjønner at folk liker det litt røft, men kveling, slåing(blåmerker??) er way over the line for min del. Sex handler vel om kjærlighet, og da skal man behandle hverandre fint mener nå jeg.

Sex handler ikke alltid om kjærlighet, og selv når det gjør det er vel poenget at begge parter skal nyte sexen? Å respektere hverandres preferanser er å behandle hverandre fint.

For min del kan røff sex være langt mildere enn noe av det som er beskrevet her, men så lenge det er snakk om voksne mennesker som deltar frivillig, føler jeg da ikke behov for å dømme noen.

• Liker 9
Skrevet

Anonym poster: 43f1b4503e03df205276de4726442ca4

Personlig er jeg relativt enig, og liker egentlig bedre definisjonen over om at det involverer elementer av dominans og fysisk vold - akkurat HVA som skal til for at noen synes det er for røft, for mye kos eller akkurat passe varierer jo ekstremt, og noe hvert par må bli enige om. Jeg ville jo blitt sjokkert om jeg sa til min relativt nye kjæreste at jeg liker det litt røft, og han i neste øyeblikk dengte meg i ansiktet og spytta på meg... på samme måte som han kanskje ville blitt skuffa om han ymtet om røff sex og jeg bare klapset ham litt på rompa :)

Anonym poster: c9db0f8026595624116d57df301225b3

Skrevet

som jeg så flåsete bruker å si; "jeg leker ikke pent". jeg holder fast med grep, jeg choker, jeg holder for munn og øyne. jeg bærer rundt, løfter, presser henne ned og binder ggjerne fast.

slag funker ikke for meg, jeg slår for hardt. jeg er ikke så pratsom heller, men jeg setter pris på verbal respons.

Skrevet

Kommer aldri til å forstå at folk tenner på det der. :fnise: Når jeg har sex, vil jeg kooose, ikke bli slått og lugget, kalt stygge ting, osv.

Anonym poster: a5fa6162ea26affe1725fe7c44caf7bb

Alt til sin tid. Av og til er det utrolig deilig med kosesex, andre ganger er det utrolig deilig å slippe villdyret løs. Mest av alt befinner jeg meg på en mellomting, og gjerne varierer litt under akten.

• Liker 3
Skrevet

Det er vel en del personlige definisjoner ute og går. For min del er røff sex riving i hår, smekk (skikkelig) på rumpa, høylytt, hardt og intenst. Ikke kloring. Jeg hater å bli kloret :P

Enig med deg. Noe særlig mer blir mer BDSM for de "ekstra interesserte", spør du meg.

Anonym poster: faae31a3a29aaf612c2206d8362cc024

• Liker 1
Skrevet

Alt til sin tid. Av og til er det utrolig deilig med kosesex, andre ganger er det utrolig deilig å slippe villdyret løs. Mest av alt befinner jeg meg på en mellomting, og gjerne varierer litt under akten.

ditto. alt til sin tid. noen ganger er jeg villdyr, andre ganger er jeg myk og kjærtegnende.

Skrevet

Jeg liker ikke denne røffe sexen som blir nevnt mye over her. Har hatt et seksuelt forhold til en som likte det tho, det var hardt alle veier. I kjeften, fitta, bak... Choking, lugging, kloring, biting.... Tingen er at jeg var 17-18, og han var i midten av 20-årene. Jeg var storforelska(det var ikke han) turte ikke å si i fra at det var for mye, og ble dermed sittende igjen å føle meg brukt, skitten og, rett og slett, grusom.

Så vil bare minne dere som liker det på at det er lurt å drøfte dette med eventuell ny partner....

Anonym poster: d2e74bd32170d48d35761ad953bf3fb7

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke denne røffe sexen som blir nevnt mye over her. Har hatt et seksuelt forhold til en som likte det tho, det var hardt alle veier. I kjeften, fitta, bak... Choking, lugging, kloring, biting.... Tingen er at jeg var 17-18, og han var i midten av 20-årene. Jeg var storforelska(det var ikke han) turte ikke å si i fra at det var for mye, og ble dermed sittende igjen å føle meg brukt, skitten og, rett og slett, grusom.

Så vil bare minne dere som liker det på at det er lurt å drøfte dette med eventuell ny partner....

Forstår at du ikke sa i fra, men man kunne vel se på deg at dette ikke var din cup of tea?

Skrevet

Husker en gang jeg gikk halvveis dekket av blod, og smilte fra øre til øre, langs en motorvei.

Mitt første møte med skikkelig røff sex.

• Liker 1
Skrevet

Spanking!! :cool:

Anonym poster: ac6be4acfde444d62d55a259759fde48

Skrevet

Forstår at du ikke sa i fra, men man kunne vel se på deg at dette ikke var din cup of tea?

Tror nok ikke han brydde seg så fryktelig mye at det gjorde noe.

Caught in the moment, I guess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...