Gå til innhold

Gavetips til svigerinne

Anbefalte innlegg

Roli(g)

Hei. Sitter igjen med en gave som mangler, og det er til min svigerinne. aner ikke hva jeg skal kjøpe, og hun har heller ingen ønsker, noe som gjør det enda vanskeligere. Hun er 22 år og har det meste hun trenger virker det som. Noen som har tips?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fr21_5ffdsa

Neglelakker fra Deborah Lippmann:

http://www.beautybay...CFdB8cAodDXUAnQ

Det hadde jeg blitt glad for :)

Som jeg har forstått så er det fargene gullglitter, sølvglitter og mørk burgunder som er spesielt hot av disse nå. Bare sjekk at hun ikke har dette fra før av før du kjøper det..

Endret av fr21_5ffdsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider
shoppedilla

Gavekort på kino?

Det får min svigerinne og bror, også får de barnepass i samme gaven. De blir foreldre for første gang i januar og siden gavekortet kan brukes i ett år så har de jo tid til å velge en kveld hvor de trenger å være kjærester :) Da får jeg samtidig muligheten til å kose meg med gullungen, så er litt gave til meg også :D

Det er noe jeg kunne satt pris på også, er ikke så lett å ta seg råd og tid til en kjærestekveld alltid.

Ellers setter jeg pris på smykker og det har jeg ofte kjøpt til min svigerinne også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, hudpleieprodukter er alltid hyggelig å få. Er forbruksvarer, så det kommer godt med. En god bodylotion, en toner, primer, håndkrem, bodyscrub, selvbruner... Om hun liker å lese, så kan du jo gjerne kjøpe en bok. Det blir jeg alltid veldig glad for. Ellers så kan du jo kjøpe pysj, tøfler, neglelakk, morgenkåpe, skjerf/votter/lue i spreke farger, stor god genser...

Alle disse tingene hadde jeg blitt superglad for, selv om det ikke er ting jeg trenger overhodet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...