Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Hvor har jeg skrevet at jeg vil ha en jomfru eller aldri blitt kysset? Jeg foretrekker faktisk jenter som har litt erfaring. Som sagt, mine tidligere kjærester har hatt det jeg vil kalle for normal fortid. Hun jeg er sammen med nå har absolutt ikke en normal fortid. Å ligge med 10-12 stk i året har jeg aldri hørt om før og det har heller ikke noen av mine venninner (som jeg har spurt). Som sagt, jeg føler nå en viss avsky for henne når jeg ser henne. Føler at hun ikke er verd å bry seg om lengre. Jeg har fremdeles følelser for henne, så det er stressende å ha slike motsatte tanker samtidig.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

jaha hvor mye erfaring er akseptert da? Nå har du jo ei med erfaring. Slutt å syt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Ifølge et titalls andre tråder her inne så er dama de doomed uansett. Hun har ligget med alt for mange til at det går an å satse på henne. Hun kommer til å være utro, siden hun har hatt så mange ons og "horet" rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ditt valg. Ikke bry deg om hva "alle" jentene her sier om at menn som ikke tåler dette er usikre og blabla.

Det er noen av oss menn som synes damer som ligger rundt er ekle og ikke tar til takke med hva som helst. Noen av oss kan gjøre det og fordi vi har nok å velge i. Andre er ikke like heldig av ulike grunner.

Jeg kan forklare hvorfor jeg synes dette. Kan omformulere meg til at det "er ekkelt" i stedenfor at de "de er ekle". Jeg oppfatter jenter og forsåvidt menn og som gjør det som grunn, overfladisk og i motsetning til den oppleste og vedtatte sannheten her usikre på seg selv. Ofte går dette hånd i hånd med det TS beskriver om emosjonell ustabilitet og. Som ville veid like mye som den seksuelle fortiden for min fel

TS. Kan godt hende hun er et flott menneske til tross for dette. Du må veie det opp mot forventningene du har til en partner.

Med dine meninger syns jeg faktisk DU er ekkel. Jeg ville ikke tatt til takke med deg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Haha, ser for meg den samtalen der.

"Åja, så kameraten min tar feil, du har ikke hatt mer enn X (?) sexpartnere. Jammen det kan jeg akseptere, da kan du få lov til å være kjæresten min"

dust

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

Haha ender vel opp med at dert er hun som dumper han da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk reagerer så sterkt på at folk søker en partner med omtrent samme syn på seksualitet som seg selv. Man ser jo etter en partner som matcher på andre områder, hvorfor skal ikke det samme gjelde når det gjelder syn på seksualitet?

Endret av Capt. Obvious
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Fatter ikke hvorfor folk reagerer så sterkt på at folk søker en partner med omtrent samme syn på seksualitet som seg selv. Man ser jo etter en partner som matcher på andre områder, hvorfor skal ikke det samme gjelde når det gjelder syn på seksualitet?

er lov å ønske hva man vil, men å høre på sladder og velge utfra det og kalle folk ekle og at de ikke fortjener omtanke pga sin seksuelle fortid mener jeg det er helt kurant å reagere på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lov å ønske hva man vil, men å høre på sladder og velge utfra det og kalle folk ekle og at de ikke fortjener omtanke pga sin seksuelle fortid mener jeg det er helt kurant å reagere på.

Det kan jeg være enig i, men saken er jo uansett at det er en følelsmessig reaksjon på at man har forskjellig verdisyn på seksualitet. Jeg skjønner godt at en person som f. eks bare har sex i forhold eller prøver å begrense partnerantallet sannsynligvis vil være skeptisk til en person som har hatt svært mange partnere fordi de lever to forskjellige seksualliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne46år

Fatter ikke hvorfor folk reagerer så sterkt på at folk søker en partner med omtrent samme syn på seksualitet som seg selv. Man ser jo etter en partner som matcher på andre områder, hvorfor skal ikke det samme gjelde når det gjelder syn på seksualitet?

Enig. Det er et veldig viktig område som skal matche, nemlig det seksuelle. For min del er det viktigere at en mann matcher meg på det området, enn at han f.eks er interessert i fjellklatring, eller er høy og mørk. Alle skriker opp om at fortid er fortid. Ja det er det, men fortiden har ofte formet oss til den vi er nå.Jeg har kun hatt noen få seksuelle forhold, og kun med kjærester (og selvfølgelig han som jeg ble gift med). Nå som jeg er singel, ønsker jeg meg en mann med samme innstilling som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det kan jeg være enig i, men saken er jo uansett at det er en følelsmessig reaksjon på at man har forskjellig verdisyn på seksualitet. Jeg skjønner godt at en person som f. eks bare har sex i forhold eller prøver å begrense partnerantallet sannsynligvis vil være skeptisk til en person som har hatt svært mange partnere fordi de lever to forskjellige seksualliv.

men det er da måten han reagerer på som er helt sinnsyk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Enig. Det er et veldig viktig område som skal matche, nemlig det seksuelle. For min del er det viktigere at en mann matcher meg på det området, enn at han f.eks er interessert i fjellklatring, eller er høy og mørk. Alle skriker opp om at fortid er fortid. Ja det er det, men fortiden har ofte formet oss til den vi er nå.Jeg har kun hatt noen få seksuelle forhold, og kun med kjærester (og selvfølgelig han som jeg ble gift med). Nå som jeg er singel, ønsker jeg meg en mann med samme innstilling som meg.

men hadde du lagt ut om hvor ekkel og fæl du hadde syntes han var om han ikke hadde hatt samme syn som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er et veldig viktig område som skal matche, nemlig det seksuelle. For min del er det viktigere at en mann matcher meg på det området, enn at han f.eks er interessert i fjellklatring, eller er høy og mørk. Alle skriker opp om at fortid er fortid. Ja det er det, men fortiden har ofte formet oss til den vi er nå.Jeg har kun hatt noen få seksuelle forhold, og kun med kjærester (og selvfølgelig han som jeg ble gift med). Nå som jeg er singel, ønsker jeg meg en mann med samme innstilling som meg.

Enig. Man kan lære mye om en person ved å betrakte dennes historie, spesielt når det gjelder mellommenneskelige forhold. Det betyr ikke at man ikke skal gi folk en ny sjangse, men det er likevel temmelig naivt å automatisk anta at en person som har ny ons hver helg plutselig ønsker å slutte med det uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde du lagt ut om hvor ekkel og fæl du hadde syntes han var om han ikke hadde hatt samme syn som deg?

Nei, det hadde jeg ikke. Folk får ta de valgene de ønsker selv, men man kan samtidig ikke kreve at alle potensielle partnere skal ha full aksept for de valgene som er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Nei, det hadde jeg ikke. Folk får ta de valgene de ønsker selv, men man kan samtidig ikke kreve at alle potensielle partnere skal ha full aksept for de valgene som er tatt.

nei men da kan han jo heller bare gjøre det slutt da men han trenger ikke å slenge dritt om henne og kalle henne stygge ting fordiom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men da kan han jo heller bare gjøre det slutt da men han trenger ikke å slenge dritt om henne og kalle henne stygge ting fordiom.

Det er jeg enig i, men det er jo forskjell på å lufte ut frustrasjon på et forum i forhold til det å slenge dritt til den det gjelder direkte.

Man kan faktisk føle seg "snytt" dersom den ene fremstiller seg som innehaver av et annet seksualliv enn de egentlig har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er jeg enig i, men det er jo forskjell på å lufte ut frustrasjon på et forum i forhold til det å slenge dritt til den det gjelder direkte.

Man kan faktisk føle seg "snytt" dersom den ene fremstiller seg som innehaver av et annet seksualliv enn de egentlig har hatt.

Jaha så baksnakking er heeeelt greit? Og om hun hadde en annen seksuell fortid enn den han forventa er jo hans egen feil. Er jo ikke sånn at han har giddet å spørre henne om det.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fatter ikke hvorfor folk reagerer så sterkt på at folk søker en partner med omtrent samme syn på seksualitet som seg selv. Man ser jo etter en partner som matcher på andre områder, hvorfor skal ikke det samme gjelde når det gjelder syn på seksualitet?

Jeg reagerer først og fremst på at han snakker med vennene sine om hennes seksuelle fortid, diskuterer det med hele venneflokken men ikke vil snakke med henne om det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig idag at man diskuterer kjærestens tidligere sexliv med venner? Jeg blir litt bekymret kjenner jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det vanlig idag at man diskuterer kjærestens tidligere sexliv med venner? Jeg blir litt bekymret kjenner jeg.

samme her. Har aldri vært borti dette jeg. Og han sa de var felles venner. FOR noen venner de har liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som brukte ordet ekkel og ser ut til å ha provosert.

Jeg omformulerte meg fra "de er ekle" til "det er ekkelt".

Jeg ser etter en partner og sjelevenn for livet når jeg går inn i forhold. Dersom dama har ligget rundt med mange tenker jeg at hun ikke har de kvalitetene jeg ser etter. Da regner jeg sjangsene for brudd og utroskap som ganske stor. Vil hun bare gi opp de personlighetstrekkene for meg eller noen andre? Kanskje... Men i mitt regnestykke lite trolig.

Så er det en dimensjon til ved dette som mangler i tråden. Mange jeg ser som lever slik fremstår som ulykkelig bak fasaden og har tegn på lite selvrespekt.

Mange av mine venner som hadde det fett da de drev på har fått en emosjonell "backdraft" i ettertid. Der følelsen av selvrespekt får seg et slag. Dette gjelder spesiellt jenter. Og da har noen av dem havnet i en ond sirkel av anger og fortsette med det samme fordi de uansett føler de har ødelagt noe i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...