Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En god venn av meg (og henne) fortalte meg nylig om min kjærestes fortid. Han fortalte det, fordi jeg spurte han og jeg har ingen grunn til å tvile på det han sa. Hun fortalte han alt dette fordi hun sa han ikke dømte henne for det hun gjorde.

Uansett, det han sa var fryktelig skuffende. De siste 3-4 årene har hun hatt mange ons. Gjerne en ny hver 3-4. uke. Jeg har hatt noen ons selv og har ikke noe i mot det, men så mange? For meg høres dette rett og slett ekkelt ut. Hva slags type jente ligger med 10-12 stk i året?

Grunnen til at jeg spurte er at jeg hadde mine mistanker. Hun er emosjonelt veldig opp og ned; fra fryktelig kjærlig og varm til nærmest likegyldig, avvisende og kald.

Vet ikke helt hva jeg spør om her, annet enn å lufte litt frustrasjon, samt høre om hvor normalt dette er? Hun er 24 år og har vært singel i 3-4 år nå.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at det er ikke "usikkerhet" som gjør at jeg reagerer på dette. Jeg regner med at hun, som meg, har hatt tidligere sexpartnere som hun har likt godt. Det er rett og slett antallet og hyppigheten som jeg reagerer på.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid! Har du snakket med henne om det?

Du kan jo ikke forandre henne eller ting hun tidligere har gjort. Så lenge hun ikke er på noen andre nå eller er full av sykdommer er det vel ikke så galt? Du kan da ikke klandre dama for fortiden hennes.

Endret av dobri123
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid! Har du snakket med henne om det?

Du kan jo ikke forandre henne eller ting hun tidligere har gjort. Så lenge hun ikke er på noen andre nå eller er full av sykdommer er det vel ikke så galt? Du kan da ikke klandre dama for fortiden hennes.

Nei. Hva er det å snakke om?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dama di er her på KG og :) Var en tråd i går eller forigårs fra en TS som hadde en kjærste som vurderte å avsluttet forholdet fordi hun hadde hatt noen ONS - kanskje dere skal ta det offentlig? Lag en felles tråd?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuuuuud. Er dette virkelig et problem?

Jeg ville heller vært mer skeptisk til det siste du skriver om. Det å være sammen med noen som variere så veldig emosjonelt må være fryktelig slitsomt å forholde seg til.

Men om hun har vært singel og hatt seg med 10-12 i året - hva har det å si? Trodde vi hadde kommet lenger i 2012, men i følge tråder på KG den siste tiden ser jeg at jeg har tatt feil....

Anonym poster: ab073027d0046c81bcf303927f158af6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du her ett problem med fortiden hennes, og ikke ser at det vil kunne endre seg til tross for at du før du fikk denne informasjonen likte henne godt, så ville jeg også anbefalt å avslutte forholdet.

Du velger at fortiden er viktigere en hva dere evt har sammen, og da vil hun aldri være bra nok i dine øyne.

Anonym poster: 433a7ad0220e2628e420e7182594f1c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel vært på jakt etter en som deg da, og kysset mange frosker i prosessen. Eller?

Nå har jeg aldri vært "på jakt" etter kvinner. Jeg har noen forhold bak meg, noen pulevenner og et par ons. I alle tilfellene har jeg likt jenta svært godt og en god kobling har oppstått. Jeg har derimot aldri gått ut på byen for å jakte på damer eller prøve å "få meg noe".

Som sagt, jeg har ingen problemer med en litt utforskende fortid. Det har de fleste av oss, meg inkludert. Det jeg reagerer på er graden. Hvilken type jente ligger med 10-12 stk i året over flere år?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært "på jakt" etter kvinner. Jeg har noen forhold bak meg, noen pulevenner og et par ons. I alle tilfellene har jeg likt jenta svært godt og en god kobling har oppstått. Jeg har derimot aldri gått ut på byen for å jakte på damer eller prøve å "få meg noe".

Som sagt, jeg har ingen problemer med en litt utforskende fortid. Det har de fleste av oss, meg inkludert. Det jeg reagerer på er graden. Hvilken type jente ligger med 10-12 stk i året over flere år?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Jenter som er single og som liker å ha sex!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type jente ligger med 10-12 stk i året over flere år?

Hva slags person føler at de har rett til å sette en grense for hvor mange personer en singel jente kan få lov til å ha sex med? Kanskje hun tenkte som så at hun er et voksent menneske som kan bestemme selv hva hun vil gjøre så lenge hun ikke er i et forhold?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hva er det å snakke om?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Altså jeg får inntrykk av at du kun har snakket med en annen om dette, har du hørt fra henne at dette faktisk er tilfelle? Er ofte andre mennesker legger på veldig mye når de skal si noe om andre. Samtidig om du skal klandre henne på grunn av fortiden hennes så gjør det for all del slutt. Da fortjener du henne ikke :-) Du bør heller finne deg en nonne som ikke har vært på andre! Finnes flere slike også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hva er det å snakke om?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Altså jeg får inntrykk av at du kun har snakket med en annen om dette, har du hørt fra henne at dette faktisk er tilfelle? Er ofte andre mennesker legger på veldig mye når de skal si noe om andre. Samtidig om du skal klandre henne på grunn av fortiden hennes så gjør det for all del slutt. Da fortjener du henne ikke :-) Du bør heller finne deg en nonne som ikke har vært på andre! Finnes flere slike også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun er frisk, er det vel ikke relevant hvor mange hun har hatt sex med tidligere?

Ehm, jeg ville aldri ha blitt sammen med en prostituert for eksempel. Hvor mange hun har hatt sex med betyr noe for meg, når det blir så ekstremt. Jeg vil tippe at her snakker vi 30-40 stk på 3-4 år.

Jeg føler at det blir feil å behandle henne som min kjæreste når hun har en såpass "billig" fortid. Føler at hun ikke er verd min oppmerksomhet og omtanke. Det høres kanskje slemt ut, men det er slik jeg føler det. Min forrige kjæreste var 21 år og hadde noen ons/forhold bak seg, men det var ingen problem for meg. Det var innenfor det jeg regner som "normalt".

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags person føler at de har rett til å sette en grense for hvor mange personer en singel jente kan få lov til å ha sex med? Kanskje hun tenkte som så at hun er et voksent menneske som kan bestemme selv hva hun vil gjøre så lenge hun ikke er i et forhold?

Jeg setter mine grenser for hva jeg kan akseptere. Det jeg lurte på var hvor normalt er en slik atferd. De aller fleste av mine jentevenner eller tidligere kjærester har ikke gjort noe slikt. Spurte en venninne om det og hun sa det var direkte tøsete.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg ville aldri ha blitt sammen med en prostituert for eksempel. Hvor mange hun har hatt sex med betyr noe for meg, når det blir så ekstremt. Jeg vil tippe at her snakker vi 30-40 stk på 3-4 år.

Jeg føler at det blir feil å behandle henne som min kjæreste når hun har en såpass "billig" fortid. Føler at hun ikke er verd min oppmerksomhet og omtanke. Det høres kanskje slemt ut, men det er slik jeg føler det. Min forrige kjæreste var 21 år og hadde noen ons/forhold bak seg, men det var ingen problem for meg. Det var innenfor det jeg regner som "normalt".

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Da foreslår jeg at du bare avslutter forholdet. Og så sjekker du antall sexpartnere neste gang du møter en potensiell kjæreste. Herregud.

Anonym poster: ab073027d0046c81bcf303927f158af6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du bare avslutter forholdet. Og så sjekker du antall sexpartnere neste gang du møter en potensiell kjæreste. Herregud.

Anonym poster: ab073027d0046c81bcf303927f158af6

Det er nok det jeg blir å gjøre. Dessverre. På sitt beste er hun en utrolig bra jente og jeg har følelser for henne. Fryktelig synd at hun har en slik fortid.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Ehm, jeg ville aldri ha blitt sammen med en prostituert for eksempel. Hvor mange hun har hatt sex med betyr noe for meg, når det blir så ekstremt. Jeg vil tippe at her snakker vi 30-40 stk på 3-4 år.

Jeg føler at det blir feil å behandle henne som min kjæreste når hun har en såpass "billig" fortid. Føler at hun ikke er verd min oppmerksomhet og omtanke. Det høres kanskje slemt ut, men det er slik jeg føler det. Min forrige kjæreste var 21 år og hadde noen ons/forhold bak seg, men det var ingen problem for meg. Det var innenfor det jeg regner som "normalt".

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Men så lenge hun ikke har tatt betalt er hun ikke en prostituert heller, uansett hvor mange hun har hatt seg med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...