Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en liten ivf jente på et drøyt år, og vi tenker nå på søskenforsøk..

Har vært og tatt nye blodprøver, og skal ringe når vi ønsker starte..

Husker ikke helt hvordan dette var igjen jeg, begynner bli så lenge siden. Skal jeg ringe når jeg får mensen igjen tro, eller før? Var sprayen man begynte på ved mensstart kanskje..?

Var litt lite info, de regner kanskje med man husker sånt fra sist :fnise:

Kjenner jeg gruer meg litt til hele denne runden igjen, meen det er jo veldig verdt det:) Har dessverre ingen egg på frys så begynner fra start.

Ønsker 2 relativt tette, om det går, så da er det bare å prøve. (har såklart ikke gått på prevensjon etter jeg fødte, men har som forventet ikke skjedd noe) Er nok helt avhengige av ivf igjen.

Håper vi rekker starte før jul..skal ha mensen rundt 18.des så spørs vel om vi ikke må vente pga jul og greier.

Andre som er i gang nå, eller snart skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) jeg ruger for 2.gang. Gikk ikke forrige gang, nå er det 6 dager siden jeg satte inn. Er fryseforsøk. Har vondt i puppene nå, noe jeg pleier få før mens, så da går det nok ikke veien denne gang heller.

Man skal ringe inn den dag man får mens. Hvertfall vi, men jeg har ikke brukt spray, bare sprøyter.

Hvordan kom din første til da? Tok det lang tid, mange forsøk? Tipper dere må vente til januar da, men er ikke det greit å ikke holde på med dette i julen...? :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei :) jeg ruger for 2.gang. Gikk ikke forrige gang, nå er det 6 dager siden jeg satte inn. Er fryseforsøk. Har vondt i puppene nå, noe jeg pleier få før mens, så da går det nok ikke veien denne gang heller.

Man skal ringe inn den dag man får mens. Hvertfall vi, men jeg har ikke brukt spray, bare sprøyter.

Hvordan kom din første til da? Tok det lang tid, mange forsøk? Tipper dere må vente til januar da, men er ikke det greit å ikke holde på med dette i julen...? :)

Hei!

Beklager så sent svar, har vært lite tid til nettsurfing den siste tiden.

Hvordan går det med deg??

Har fått dato for oppstart da , spraye fra 8.januar.

Det er ganske så likt som for 2 år siden. Det var det forsøket vi hadde, det klaffet på det ene. Hun ble født november 2011:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Beklager så sent svar, har vært lite tid til nettsurfing den siste tiden.

Hvordan går det med deg??

Har fått dato for oppstart da , spraye fra 8.januar.

Det er ganske så likt som for 2 år siden. Det var det forsøket vi hadde, det klaffet på det ene. Hun ble født november 2011:)

Hei :) har ikke vært innpå her siden siste forsøk da det gikk galt.

Hvordan går det med deg nå? Du har vel satt inn nå? Vi utsatte fordi vi ble videre utredet med vannscan. Alt ser helt fint ut. Så da satser vi på at det går med langt regime og dobler dosene i sprøytene. Skal starte med spray denne mnd.

Fantastisk å høre historier der det går bra :) gir nytt giv :)

Skrevet

Hei!

Så hyggelig at du er tilbake:)

Spennende med nytt forsøk, skal heie på deg og krysse fingrene:)

Hva er vannscan forresten? Tror jeg ikke jeg har hørt om før.

Det går bra med meg altså. Gått på puregon i 6 dager nå. Var på ultralyd idag og fikk beskjed om at det blir uttak på tirsdag, innsett torsdag. Spennende! Nå gleder og gruer jeg meg til dagene fremover.

Hvor stor dose skal du gå på med sprøytene nå?

Jeg ble satt opp litt. 125 sist gang (nå er jo det 2 år siden, jeg ble gravid på første). men fikk bare 4 egg den gangen så ingen på frys. Satte opp til 150 nå i håp om litt fler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...