AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Kanskje feil sted å spørre(kvinneforum for single), men dere pene og sosiale menn hvor ofte blir dere sjekket opp? Bor med en fyr og han får oppmerksomhet KONSTANT. Enten blir han bedt med ut eller så står noen jenter og fniser, tukler med håret og kan knapt se på fyren. Dette kan vel ikke være vanlig? han er forresten 93-modell, men ser en del eldre ut så får jo 25 åringer etter seg også. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Problemet i ditt tilfelle er åpenbart at denne fyren ikke avviser disse jentene. Det bør du da ta opp med han. 1
Hergensheimer Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Umulig å svare på uten å fremstå som innbilsk og arrogant, men ettersom at jeg ikke er her av andre grunner enn å skrive litt, så da driter jeg litt i det, rett og slett. Det skjer oftere med meg nå, enn da jeg var yngre. Det er tidvis hyggelig, og tidvis irriterende. Hva "normalt" angår....vel...oppmerksomheten fra kvinner kan være av nøyaktig like patetisk karakter som den en hører blir beskrevet under overskriften "klengete menn på byen".
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Jo penere man er jo mer oppmerksomhet får man. Hvorfor tror du ikke at dette er normalt? Er dette en kamerat av deg eller kjæresten din?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Jo penere man er jo mer oppmerksomhet får man. Hvorfor tror du ikke at dette er normalt? Er dette en kamerat av deg eller kjæresten din? Trodde ikke menn fikk så mye oppmerksomhet bar fordi de var pene. Er kamerat og jeg er av samme kjønn. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Siste var TS. Og til Steinar40 ikke at du har noe med det, men han er en fin fyr og lurer ingen av jentene til å tro at han vil noe med dem, virker nesten som om han er likegyldig til oppmerksomheten og bare synes jentene er fine å ha som venner. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 (endret) Trodde ikke menn fikk så mye oppmerksomhet bar fordi de var pene. Er kamerat og jeg er av samme kjønn. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91 Vi mennesker har ingen radar som forteller oss hvordan en person er. Vi ser utseende først og så bruker vi fantasiene vår til å tenke oss hvordan han er. De fleste vil se en kjekk mann og med en gang tilegne han alle de fantastiske egenskapene vi ønsker at en mann skal ha. Så vil utseende falme etterhvert som man innser at han er en idiot, hvis han er det.. hvis ikke så vil han ha enda mer draget. Sånn er det bare.. desverre for de som ikke er så kjekke.. Endret 25. november 2012 av Nettinettet 4
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Siste var TS. Og til Steinar40 ikke at du har noe med det, men han er en fin fyr og lurer ingen av jentene til å tro at han vil noe med dem, virker nesten som om han er likegyldig til oppmerksomheten og bare synes jentene er fine å ha som venner. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91 Jada, akkurat som at julenissen kommer like trofast hver juleaften hehe
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Vi mennesker har ingen radar som forteller oss hvordan en person er. Vi ser utseende først og så bruker vi fantasiene vår til å tenke oss hvordan han er. De fleste vil se en kjekk mann og med en gang tilegne han alle de fantastiske egenskapene vi ønsker at en mann skal ha. Så vil utseende falme etterhvert som man innser at han er en idiot, hvis han er det.. hvis ikke så vil han ha enda mer draget. Sånn er det bra.. desverre for de som ikke er så kjekke.. Ofte er en som får mye oppmerksomhet en drittsekk, ja. Eller ei drittkjærring. Utseendet er åpenbart viktig når det gjelder å få mye oppmerksomhet, men nesten enda viktigere er faktisk det å være utadvendt. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 (endret) Vi mennesker har ingen radar som forteller oss hvordan en person er. Vi ser utseende først og så bruker vi fantasiene vår til å tenke oss hvordan han er. De fleste vil se en kjekk mann og med en gang tilegne han alle de fantastiske egenskapene vi ønsker at en mann skal ha. Så vil utseende falme etterhvert som man innser at han er en idiot, hvis han er det.. hvis ikke så vil han ha enda mer draget. Sånn er det bra.. desverre for de som ikke er så kjekke.. I dag er dette en sannhet med modifikasjoner Dersom man alltid kommer i kontakt med mennesker med øynene så kan det være slik ja. Snur du derimot på flisa og ser også de andre måtene folk møtes på, så vil bildet kunne se annerledes ut. Da møter man ordene og tankene først, og utsèende møter man først senere. Og, nei, jeg tenker ikke på datingsider nå. Der er vi tilbake til det du sier om visuelle inntrykketførst Opplever man å være på samme kanal ved å snakke med hverandre, lytte, prøve å se hva den andre mener, tenke og respondere. Med andre ord; ha dialog uten å bli forstyrret av de visuelle bildene, så gir man et menneske også da en verdi. Møtes man så, så er alt blikket 'sløret' av det inntrykk den verbale kontakt og dialog har generert, og øyet leter etter, og finner, kanskje lettere de vakre detaljene isteden for å plukke det som er 'uperfekt'. Just my 5 cent. Edit: Tyrkleif Endret 25. november 2012 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 Jada, akkurat som at julenissen kommer like trofast hver juleaften hehe Det gjør han jo! Men Steinar, dette er ikke noe å diskutere, jeg kjenner fyren og du kjenner han ikke. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Det gjør han jo! Men Steinar, dette er ikke noe å diskutere, jeg kjenner fyren og du kjenner han ikke. Anonym poster: d675f7bcdaf989baea61d0640d1e7c91 Ja, han er sikkert en engel når du tror på julenissen
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 I dag er dette en sannhet med modifikasjoner Dersom man alltid kommer i kontakt med mennesker med øynene så kan det være slik ja. Ja, nettopp. Svaret mitt er direkte rettet mot TS sitt innlegg om at han synes det er rart at utseende betyr mer enn helheten. Jeg er selvfølgelig enig i det du sier ellers også, men det jeg sier er ingen sannhet med modifikasjoner så lenge det er rettet mot en person som damene treffer med øynene først.
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 Ofte er en som får mye oppmerksomhet en drittsekk, ja. Eller ei drittkjærring. Ja? Jeg har ikke sagt at en som får mye oppmerksomhet ofte er en drittsekk, det er DINE ord. Jeg har ikke den oppfattelsen og jeg har som du vet snakket med MANGE menn opp gjennom de siste 10 årene, både pene og mindre pene. Det er ingenting som statististisk sier at de som får mye oppmerksomhet ofte er drittsekker.
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Ja? Jeg har ikke sagt at en som får mye oppmerksomhet ofte er en drittsekk, det er DINE ord. Jeg har ikke den oppfattelsen og jeg har som du vet snakket med MANGE menn opp gjennom de siste 10 årene, både pene og mindre pene. Det er ingenting som statististisk sier at de som får mye oppmerksomhet ofte er drittsekker. Mye oppmerksomhet = mange muligheter = mange fristelser = mange feiltrinn = drittsekk/kjerring. Trenger ingen statistikk over noe som er så åpenbart.
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Mye oppmerksomhet = mange muligheter = mange fristelser = mange feiltrinn = drittsekk/kjerring. Trenger ingen statistikk over noe som er så åpenbart. I din verden er det sånn, i den virkelige verden er det ikke sånn.. heldigvis. Ekstremt mange mennesker både kvinner og menn som ser fantastisk ut som er vakre både invendig og utvendig.. Bitterheten din lenge leve 3
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 I din verden er det sånn, i den virkelige verden er det ikke sånn.. heldigvis. Ekstremt mange mennesker både kvinner og menn som ser fantastisk ut som er vakre både invendig og utvendig.. Bitterheten din lenge leve Har faktisk ingenting med bitterhet å gjøre. Jeg bare sier det akkurat som det ofte er. Tror du f.eks at en som ikke har muligheten til det er mye utro? Nei, det tror faktisk ikke jeg heller
Cathrine88 Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 Mye oppmerksomhet = mange muligheter = mange fristelser = mange feiltrinn = drittsekk/kjerring. Trenger ingen statistikk over noe som er så åpenbart. Mye oppmerksomhet og mange fristelser kan gjøre det lettere å motstå fristelsene fordi det er så mange av dem, noe som gjør dem mindre spennende. Og en som er uvant med oppmerksomhet kan ende opp med å gjøre et digert feiltrinn fordi han eller hun griper sjansen når en fristelse endelig dukker opp. Det finnes selvsagt pene drittsekker, men det er ingen grunn til å generalisere sånn. 4
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Mye oppmerksomhet og mange fristelser kan gjøre det lettere å motstå fristelsene fordi det er så mange av dem, noe som gjør dem mindre spennende. Og en som er uvant med oppmerksomhet kan ende opp med å gjøre et digert feiltrinn fordi han eller hun griper sjansen når en fristelse endelig dukker opp. Det finnes selvsagt pene drittsekker, men det er ingen grunn til å generalisere sånn. Du tror altså at folk bare går rundt og venter på muligheten til å kunne være utro? Endelig liksom! hehe
Cathrine88 Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Du tror altså at folk bare går rundt og venter på muligheten til å kunne være utro? Endelig liksom! hehe Nei, jeg tror de fleste er helt imot utroskap enten de er pene eller ikke. Men jeg tror at enkelte som ikke er vant til å få oppmerksomhet kan bli mer smigret når de endelig får det enn enkelte som er vant til å få mye oppmerksomhet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå