Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup

hvor mye betaler dere for brudekjolene?

Anonym poster: d2832a59b54dcae0f0e8b2aab8fb5acd

Min koster 14.500 uten tilpasning. Regner med den må tilpasses litt, koster mellom 1.000 og 3.000.

Hadde satt ca. pris til 10.000, men jeg mislyktes totalt med det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kiara_pusen

hvor mye betaler dere for brudekjolene?

Anonym poster: d2832a59b54dcae0f0e8b2aab8fb5acd

Ingen kommentar... :daane: :daane: :daane:

22 000,- inkludert slør og stropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Slike stropper vil jeg ha.

Jeg tenker noe lignende, bare bredere på toppen, og samme stoff som overdelen av kjolen. Fikk prøve det med kjolen i salongen. :)

Vi blir så fine! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg tenker noe lignende, bare bredere på toppen, og samme stoff som overdelen av kjolen. Fikk prøve det med kjolen i salongen. :)

Vi blir så fine! :danse:

Jeg gleder meg så akkurat for øyeblikket at det er nesten pinlig! så jeg håper det roer seg litt ned. hehe

Har veldig mye med at jeg er på slankern, og det eneste som hoier i hodet mitt er hvordan jeg vil se ut om noen mnd.

Nei, la denne brullupsdagen komme fort! Nå bare vemter jeg på at Petoluda skal komme å vise frem sine tre drømmer for dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Jeg gleder meg så akkurat for øyeblikket at det er nesten pinlig! så jeg håper det roer seg litt ned. hehe

Har veldig mye med at jeg er på slankern, og det eneste som hoier i hodet mitt er hvordan jeg vil se ut om noen mnd.

Nei, la denne brullupsdagen komme fort! Nå bare vemter jeg på at Petoluda skal komme å vise frem sine tre drømmer for dagen. :)

Skriver under på det, bare synd det er over 8 månder (10.08.13) til jeg får bruke kjolen!

Hvilken dato skal dere gifte dere?

Jaa :) Fint med en slik tråd så vi får en oversikt over alle kjolene! Gleder meg til å se flere nydelige kjoler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :D Deilig å være ferdig med kjolekjøret egentlig, man bli jo helt rådvill i den jungelen av alle de flotte kjolene som finnes. Blir jo helt svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Takk! :D Deilig å være ferdig med kjolekjøret egentlig, man bli jo helt rådvill i den jungelen av alle de flotte kjolene som finnes. Blir jo helt svett!

Helt enig i det! Var veldig skummelt å ta valget, men nå som det er tatt kjenner jeg hvor deilig det er å ha kjolen i boks. Nydelig synes jeg jo kjolen er. Så nå bare nyter jeg synet av den, og tviler på at jeg angrer! At det kan finnes finere kjoler er jeg jo klar over, men det har lite å si så lenge jeg elsker kjolen MIN.

Og synes den kjolen var utrolig søt, CathFoto! :)

Endret av 2013 bryllup
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd ennå, men heller mot denne eller noe som ligner:

http://www.google.no...ERcj8_5RlypanM:

Ja, du der var det jo flere enn èn! :) Og et par menn tilogmed...

What!? Hvorfor får jeg opp en hel haug? Har det noe med at jeg ikke bruker Windows?

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, du der var det jo flere enn èn! :) Og et par menn tilogmed...

Jeg kom rett inn på kjolen når jeg trykker på linken, men det er en Justin Alexander 8555. Koster ca 12.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom rett inn på kjolen når jeg trykker på linken, men det er en Justin Alexander 8555. Koster ca 12.000,-

Brukte en quotet link, og da kom den opp! Hmmm...

Men kjolen var kjempefin! Flott at noen velger annet enn de lange. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, den var knallfin :jepp: prøvde en som ligner endel på skjørtet og hadde det blitt kort kjole på meg vill jeg nok gått for noe sånt.

Kiara_pusen: den er utrolig fin, og verdt hver krone spør du meg ;)

2013bryllup: kjempefin! Liker pyntet i livet :)

Og gummiloppa: også utrolig fin kjole, jeg også liker litt annerledes og lekkert med litt farge!

Åååå, så gøy med en sånn her tråd :strix: Nå skal jeg finne min.

Endret av pusla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...