Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen

Det er så moro å se de ulike brudekjolene som kommende bruder velger seg ut på sin store dag!

Jeg kan begynne;

Jeg har bestilt meg en Davinia fra Pronovias Glamour kolleksjon 2013. Det er en etter min mening helt utsøkt modell, med utrolig vakre detaljer og snitt. Den svever over gulvet.

http://www.pronovias...lection-davinia

Den er rett og slett definisjonen på min drømmekjole! :D

Gleder meg til å se resten...

Bilde med copyright slettet

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2013 bryllup

Jaaa! Jeg vil gjerne vise frem min :)

Veldig typisk brudekjole, men jeg elsker den!

Blue by Enzoani - Florida fra 2013 kolleksjonen :) http://enzoani.com/new/blue2013.html

http://www.jaeheebridal.com/shop/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/B/l/Blue_by_Enzoani_Florida.jpg

Første kjolen av de utallige jeg har prøvd som gjorde at jeg følte meg som en brud, så da måtte jeg bare slå til :)

Bilde med copyright slettet

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg elsker stoffet! :D Nyyyyydelig.

Det var kanskje ikke et sjakktrekk dette med å lage denne tråden, jeg har jo sluttet å se på brudekjoler. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Har ikke begynt å sett på kjoler enda!! Har jeg dårlig tid? Har sett litt på nettet, men ikke vært i noen butikker enda.. :-/

Anonym poster: 5183efdce90daeba9ba9ee68c865106f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Hjelp! Har ikke begynt å sett på kjoler enda!! Har jeg dårlig tid? Har sett litt på nettet, men ikke vært i noen butikker enda.. :-/

Anonym poster: 5183efdce90daeba9ba9ee68c865106f

Neida, jeg kan aldri tenke meg at du har dårlig tid med mindre du finner ut at du skal ha en kjole som ikke finnes i Norge og som har 8.mnd leveringstid, og du er alt annet enn en str36 slik en annen på dette forumet fant det for godt å gjøre. :trist:

6.mnd i forkant er mer enn nok tid tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg kan aldri tenke meg at du har dårlig tid med mindre du finner ut at du skal ha en kjole som ikke finnes i Norge og som har 8.mnd leveringstid, og du er alt annet enn en str36 slik en annen på dette forumet fant det for godt å gjøre. :trist:

6.mnd i forkant er mer enn nok tid tror jeg.

Hehe, men da ordner det seg nok. Hadde i utgangspunktet tenkt å begynne å kikke etter jul, men ble litt fristet til å begynne litt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så moro å se de ulike brudekjolene som kommende bruder velger seg ut på sin store dag!

Jeg kan begynne;

Jeg har bestilt meg en Davinia fra Pronovias Glamour kolleksjon 2013. Det er en etter min mening helt utsøkt modell, med utrolig vakre detaljer og snitt. Den svever over gulvet.

http://www.pronovias...lection-davinia

Den er rett og slett definisjonen på min drømmekjole! :D

Gleder meg til å se resten...

Flott kjole hvis man har kroppen til det :) Må være ganske lang og slank for å kle en slik kjole, mener jeg da.

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Hehe, men da ordner det seg nok. Hadde i utgangspunktet tenkt å begynne å kikke etter jul, men ble litt fristet til å begynne litt før :)

Jeg har bare vært i en salong, og ikke prøvd noe som helst, så jeg er absolutt IKKE et eksempel til etterfølgelse.

Hvilken stil er det du ser for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Jeg elsker stoffet! :D Nyyyyydelig.

Det var kanskje ikke et sjakktrekk dette med å lage denne tråden, jeg har jo sluttet å se på brudekjoler. :fnise:

Stoffet er en av mine topp 10 ting med denne kjolen som er så bra!

Nei da, vi elsker jo våre egne kjoler! Å så kan vil elske alle andre sine :) Finnes jo tusenvis av fine kjoler der ute, en gang må man jo velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Flott kjole hvis man har kroppen til det :) Må være ganske lang og slank for å kle en slik kjole, mener jeg da.

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Høy er jeg, og jeg har en timeglassfasong som passer helt fint inn i denne kjolen. Unngår stroppløsfella ved å sette på stropper, så alt er bare fryd og gammen. :)

Nydelig er den, jeg er rett og slett nyforelska. hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært i en salong, og ikke prøvd noe som helst, så jeg er absolutt IKKE et eksempel til etterfølgelse.

Hvilken stil er det du ser for deg? :)

Har vel mer funnet hva jeg ikke vil ha, og det er typisk prinsesse/ballkjole og stroppeløs.

Elsker blonder!!

Men må finne hva som kler meg. Jeg er 1.60 cm og ganske slank, vil helst ikke se kortere ut enn det jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Stoffet er en av mine topp 10 ting med denne kjolen som er så bra!

Nei da, vi elsker jo våre egne kjoler! Å så kan vil elske alle andre sine :) Finnes jo tusenvis av fine kjoler der ute, en gang må man jo velge!

Jeg har begynt litt å se etter en nummer 2. Jeg er litt redd for liberia-snegler i grasset når kvelden kommer. :sjokkert:

Liker veldig godt sashet på kjolen din også, litt mer enn vanlig liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy er jeg, og jeg har en timeglassfasong som passer helt fint inn i denne kjolen. Unngår stroppløsfella ved å sette på stropper, så alt er bare fryd og gammen. :)

Nydelig er den, jeg er rett og slett nyforelska. hehe

Blir sikkert helt nydelig :) Tror det blir enda finere med stropper på, er ikke så begeistret for stroppeløse selv.

Jeg har bare sett en på nettet jeg kunne tenke meg, tenkte å gå i neste uke og titte litt.

http://m.facebook.com/profile.php?id=173626162655144&__user=1041804431#!/photo.php?fbid=10151125698712781&id=114131142780&set=a.10151125697397781.441739.114131142780&__user=1041804431

Funker linken? Sitter på mobil, så får ikke lastet opp bilde.

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert helt nydelig :) Tror det blir enda finere med stropper på, er ikke så begeistret for stroppeløse selv.

Jeg har bare sett en på nettet jeg kunne tenke meg, tenkte å gå i neste uke og titte litt.

http://m.facebook.com/profile.php?id=173626162655144&__user=1041804431#!/photo.php?fbid=10151125698712781&id=114131142780&set=a.10151125697397781.441739.114131142780&__user=1041804431

Funker linken? Sitter på mobil, så får ikke lastet opp bilde.

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Likte spesielt godt overdelen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Har vel mer funnet hva jeg ikke vil ha, og det er typisk prinsesse/ballkjole og stroppeløs.

Elsker blonder!!

Men må finne hva som kler meg. Jeg er 1.60 cm og ganske slank, vil helst ikke se kortere ut enn det jeg er.

Haha, det var mine kriterier også.. og se hva jeg endte opp med! Men en form for stropper tror jeg at jeg ender opp med ;) Kanskje.

Blir sikkert helt nydelig :) Tror det blir enda finere med stropper på, er ikke så begeistret for stroppeløse selv.

Jeg har bare sett en på nettet jeg kunne tenke meg, tenkte å gå i neste uke og titte litt.

http://m.facebook.co...user=1041804431

Funker linken? Sitter på mobil, så får ikke lastet opp bilde.

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Nei, desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte spesielt godt overdelen :)

Takk, likte den godt selv også. Men nå har jeg jo bare sett kjolen på bilde, så aner ikke om jeg liker den like godt i virkeligheten. Må nesten prøve den på før jeg bestemmer meg :)

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så moro å se de ulike brudekjolene som kommende bruder velger seg ut på sin store dag!

Jeg kan begynne;

Jeg har bestilt meg en Davinia fra Pronovias Glamour kolleksjon 2013. Det er en etter min mening helt utsøkt modell, med utrolig vakre detaljer og snitt. Den svever over gulvet.

http://www.pronovias...lection-davinia

Den er rett og slett definisjonen på min drømmekjole! :D

Gleder meg til å se resten...

Åh Vi har akkurat samme smak når det kommer til kjoler :D!! Noe sånt skal jeg også ha, den gangen jeg gifter meg. Er bare 20 år nå, så må nok vente et par år, men håper jeg ikke glemmer den der. Den var bare utrolig nydelig.

Anonym poster: cf572885510d56a27457d0c7b516f88d

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye betaler dere for brudekjolene?

Anonym poster: d2832a59b54dcae0f0e8b2aab8fb5acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye betaler dere for brudekjolene?

Anonym poster: d2832a59b54dcae0f0e8b2aab8fb5acd

Har satt en makspris på 20 000,-

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...