Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maarud potetgull med biff og løksmak, og dill potetgull. Og glade citrus blossom (tror jeg den heter, den orange) spray og duftblokk (ikke akkurat mat men). Jeg finner ofte lavendelduftblokken, men syntes ikke den er like god. :-/

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Biff og løk-potetgullet selges på Meny, der jeg bor i hvert fall :) Elsker det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Enig med over, myke tyrkisk pepper!

Samt, french fries med paprikasmak, den kom tilbake men virker som den forsvant igjen. De hadde da jeg var mindre, bisc n twix tror jeg det het. Er vel iallefall 15 år siden. :P Også savner jeg sjokoladepålegg som var stivnet som en super tynn sjokoladeplate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Maarud potetgull med biff og løksmak, og dill potetgull. Og glade citrus blossom (tror jeg den heter, den orange) spray og duftblokk (ikke akkurat mat men). Jeg finner ofte lavendelduftblokken, men syntes ikke den er like god. :-/

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Mener du den godlukt grei man bruker på badet? Googla det, og lignet på sånn jeg har på badet som man klikker på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Enig med over, myke tyrkisk pepper!

Samt, french fries med paprikasmak, den kom tilbake men virker som den forsvant igjen. De hadde da jeg var mindre, bisc n twix tror jeg det het. Er vel iallefall 15 år siden. :P Også savner jeg sjokoladepålegg som var stivnet som en super tynn sjokoladeplate.

Tror det var sånne jeg mente tidligere i tråden. De var supergode, men har kun sett de i Sverige - og det er noen år siden nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med over, myke tyrkisk pepper!

Samt, french fries med paprikasmak, den kom tilbake men virker som den forsvant igjen. De hadde da jeg var mindre, bisc n twix tror jeg det het. Er vel iallefall 15 år siden. :P Også savner jeg sjokoladepålegg som var stivnet som en super tynn sjokoladeplate.

Det selger de i Danmark. Viste ikke en gang at de hadde solgt det her.

Edit: Snakket om sjokoladepålegget

Endret av Safira
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Tror det var sånne jeg mente tidligere i tråden. De var supergode, men har kun sett de i Sverige - og det er noen år siden nå..

Skal sjekke det neste gang jeg er i Sverige!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du den godlukt grei man bruker på badet? Googla det, og lignet på sånn jeg har på badet som man klikker på :P

Nei, det er en sånn blokk man satte en eller annen plass. ;) slik som dette:

10665.jpg

og spray:

5895688.jpg

Men kan godt hende den er lik den du snakker om, da hadde jeg i så fall blitt veldig glad! :D

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de sluttet å selge potetgull med dill-smak. Jeg kjøpte jo nok til å holde produksjonen i gang!!! Fy.

Haha, jeg også. :gjeiper:

Biff og løk-potetgullet selges på Meny, der jeg bor i hvert fall :) Elsker det!

Det er den med harde, tykke chipsflak, ikke sant? For den er veldig god den også ja, men før så hadde de en i vanlig potetgullpose (slik som paprikapotetgullet er), med tynne chips, og den var supergod! :)

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Nei, det er en sånn blokk man satte en eller annen plass. ;) slik som dette:

10665.jpg

og spray:

5895688.jpg

Men kan godt hende den er lik den du snakker om, da hadde jeg i så fall blitt veldig glad! :D

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Åja, nei da er det ikke samme. Jeg mente denne:

se_glade_OneTouch.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snipp*

Åja, stemmer. :) Men den gir god og langvarig lukt den også eller? Kan jo kanskje prøve den da. =) Var det som var så kjekt med den blokken, den satte man jo bare en plass hvor den ikke syntes så godt, så lukter der friskt hele tiden. :) Har bare endt opp med å hamstre av de andre i sverige jeg, for der har de den enda. :gjeiper:

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Åja, stemmer. :) Men den gir god og langvarig lukt den også eller? Kan jo kanskje prøve den da. =) Var det som var så kjekt med den blokken, den satte man jo bare en plass hvor den ikke syntes så godt, så lukter der friskt hele tiden. :) Har bare endt opp med å hamstre av de andre i sverige jeg, for der har de den enda. :gjeiper:

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Hmm, jeg har ikke peiling. Bruker den på badet, og går en stund mellom hver gang jeg er der :fnise: Men med ett eller to trykk varer den sikkert i en times tid eller noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif Baderom UTEN NY LUKT (*sutre*)

Anonym poster: 35e09b86b999067536c0929dac0e207d

Enig i det, selv om det ikke akkurat er mat. ;)

Men, den nye Jif-en lukter kattepiss.

Og så savner jeg marsipangris i kilosstørrelse. Pleide å kjøpe til halv pris etter jul og hadde lørdagsgodt leeeenge.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den med harde, tykke chipsflak, ikke sant? For den er veldig god den også ja, men før så hadde de en i vanlig potetgullpose (slik som paprikapotetgullet er), med tynne chips, og den var supergod! :)

Anonym poster: 66d223833cda880f3973987162d72d00

Åja, ja, det var den jeg mente :) Har ikke hørt om den andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Memories

Jeg så de der med sitruslukt på Rema 1000 tidligere idag

Ja har den og noen andre varianter på badet. Trodde det var en slik en bruker lenger opp mente at ikke fantes lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...