Gå til innhold

- Hei baby, jeg vil ha sex med deg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det var en veldig kjekk mann som stoppet deg, hadde det funket?

Anonym poster: 4a764bf9166585a1ca76f693841212e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff nei, jeg hadde blitt pinlig berørt på hans vegne og fjernet meg fra situasjonen så fort beina kunne bære meg.

Anonym poster: b4acdd51277fb5d8d37cd39be03bfbb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte kameratene mine om det samme, og de sa ja, at dersom en digg dame hadde spurt dem, så hadde de blitt med på flekken. Menn er kanskje gladere i sex :P

Anonym poster: 4a764bf9166585a1ca76f693841212e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hey baby, kommer ikke til å skje.

Anonym poster: a30890a87bfc995276977a452ce19bbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beror på. Hvis det er tydelig at han er rik ville de fleste damer ha kastet seg rundt halsen på han. Men det hadde de jo gjort samme hva han sa.

Anonym poster: 91a13f6c3074b4c883a02cba0c5008d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beror på. Hvis det er tydelig at han er rik ville de fleste damer ha kastet seg rundt halsen på han. Men det hadde de jo gjort samme hva han sa.

Anonym poster: 91a13f6c3074b4c883a02cba0c5008d8

:natti:

Anonym poster: b4acdd51277fb5d8d37cd39be03bfbb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått videre. Hadde han prøvd å holde meg igjen hadde jeg behandlet han som en voldtektsmann. Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å utnytte a) menn med 3 i promille b) menn med sterk grad av psykisk utviklingshemmet c) menn med lsd rus er ikke noe jeg gjør. Og man finner bare den åpningsfrasen i a-b-c kategorien

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde nok ikke fungert. Hadde en kvinne sagt det samme, hadde sjansene økt betraktelig. Merkelig nok.

Ja, det ser vi godt på Karl Johan. Der sier damene Hey baby og får pult i portrommene i sidegatene. Penger får de også.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var en veldig kjekk mann som stoppet deg, hadde det funket?

Anonym poster: 4a764bf9166585a1ca76f693841212e2

Ja det hadde funket på meg - dersom jeg kjente det fjeset litt fra før og visste hva han hadde å by på....

Hadde han vært totalt fremmend. Hadde det ikke funket...uansett hvor kjekk han var.

Det er en viss risiko i å bli med vilt fremmede menn om natta kunn for sex....

Men vet jeg at denne fyren er ok og god i sengen - så hvorfor ikke bli med : ) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var det jeg åpnet med på lørdag. Og det funka som bare det :-) Men så er jeg dame og han er mann.

Anonym poster: 49c677e0d685626d7809916f59c830de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det mer som må til for å få lyst til å pule en mann enn bare utseendet (og/eller penger ;) ). Han kan være så deilig han bare vil, men om han ikke oppfører seg tilsvarende sexy, så klarer jeg rett og slett ikke å få lyst på ham.

"Hey baby" er ikke sexy, og det heller ikke en så direkte tilnærming.

Hadde noen kommet bort til meg på gaten og sagt noe slikt ville jeg funnet det hele så absurd at jeg mest sannsynlig hadde endt opp med å bare le. (Og så hadde jeg blitt redd for om han kanskje var en av disse rusa gærningene som plutselig drar frem en kniv og dreper deg)

Nei, å utnytte a) menn med 3 i promille b) menn med sterk grad av psykisk utviklingshemmet c) menn med lsd rus er ikke noe jeg gjør. Og man finner bare den åpningsfrasen i a-b-c kategorien

:laugh:

Anonym poster: 19d991e97c396cee16a34bd39afac176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff nei, jeg hadde blitt pinlig berørt på hans vegne og fjernet meg fra situasjonen så fort beina kunne bære meg.

Anonym poster: b4acdd51277fb5d8d37cd39be03bfbb6

Huff nei, jeg hadde blitt pinlig berørt på hans vegne og fjernet meg fra situasjonen så fort beina kunne bære meg.

god.jpg

dark.jpg

Er du et troll eller driver du å spammer, Katherinejjm?

Eller synes du kanskje du er morsom? :roll:

Anonym poster: b4acdd51277fb5d8d37cd39be03bfbb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...