Gå til innhold

Fra himmelen til helvete- begynne på nytt!


QueenK

Anbefalte innlegg

Herregud så jeg savner deg! Jeg savner deg så mye at jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre. Jeg sover ikke, jeg spiser ikke, jeg føler ingenting,- ingen lykke, ingen glede og heller ingen sorg... I over en uke, mer enn 7 døgn så har jeg ikke spist, ikke sovet, ikke følt noe og heller ikke klart å komme i kontakt med mitt eget hode.. Min hjerne og mitt hjerte er bare bortevekk, helt gone liksom! Og bare pga meg selv! Tenk deg det da, kun pga meg selv,- og ingen andre.. Eller kansje det var andre som drev meg til mine utilgivelige handlinger, kansje det hadde en påvirking på meg, selv om jeg ikke helt forsto det før nå.. Jeg ble "presset"(kan jeg si det?) opp i et hjørne, over laaaaang tid og slik endte jeg da med å gjøre mine tabber, mine feil, mine feil som for faen alltid er den samme feilen! Hva faen er det som feiler meg? Hva er det som spinner mellom ørene mine? Hva FAEN er galt med meg? Hva fikk meg til å gjøre det? Hva i helvete tenkte jeg? Eller heller: hva i helvete tenkte jeg ikke på?! Hallo! Nei jeg har ingen god forklaring, jeg har faktisk ingen forklaring i det hele tatt,overhodet! Hva skal det bli av meg nå? Hva skal jeg gjøre? Hvor skal jeg bo? Hvem skal være min klippe? Hvem skal jeg lene meg til, hvem skal jeg ringe når jeg har en god nyhet å fortelle, eller enda verre: hvem skal jeg prate med og åpne meg for- når ting er vanskelig... ?

Nå som jeg er på mitt verste, mitt vondeste og mitt mest jævlig punkt i mitt liv - så kan jeg ikke dele det med noen... ? Hva gjør jeg? Hva sier jeg ? Hva skal jeg tenke, se frem mot? Alle mine drømmer, ønsker, lyster og fremtidsplaner de er borte vekk! Tatt fra meg på under 5 sekunder, virsj bortevekk alt i sammen. Helvete! Det finnes en gud sier de, de finner opptil flere guder og selv vet jeg ikke navnet på alle dem eller hvem de i det hele tatt er.. Kansje jeg burde bli mer troende? Kansje jeg ikke burde være så optimistisk, sprudlende, energidrivende og motiverende... Nei jeg kan jo ikke det? Da er det jo ivertfall ingenting igjen av meg, er det? Nei, nei det er ikke det!

For flere år tilbake, før jeg traff deg min kjære,- så var mangen av mine smil falske... De var ikke sånn falske men de var heller ikke ekte, ikke helt ivertfall. For jeg turde ikke føle slik glede, jeg turde bare ikke.. Så kom du da, moj ljubav. - Tok meg med storm - fikk meg til å føle meg som en helt annen person, ikke helt annen men mer meg liksom...

Nei jeg føler jeg må spy(igjen!)... Av angst, anger, SORG, tomhet, ensomhet og gud vet hva... Jeg er knust,helt knust. Og jeg har knust deg, jeg har såret deg på en av de groveste måtene, jeg har knust oss, oss to og alle våre lyster, drømmer og fremtidsplaner. Jeg har knust vårt hjem, vårt nydelige(nydelig og nydelig men koselig da) hjem, som vi skapte isammen.. Jeg har knust alt ALT! For hva da? ... ingenting og ingen grunn... Spør meg hva som er vitsen og du får et tomt og dumt blikk som svar, et ikke svar kaller jeg det. Jeg tenker på deg konstant.. Jeg drømmer om det og vil ha deg og ØNSKER DEG min kjære!!! Snakk om sola, der kom det en tekstmld fra deg... *savner deg*

"M, han har alltid vert der for deg. Jeg elske deg. Du e sist , jeg gir faen i alt og andre, mens du bryr deg om masse annet K. Du ville vert nummer 1 for meg uansett. UANSETT. Synd jeg e et så null for deg at du gir lange faen i den ektemake så hadde ofra sitt liv for deg. Men det e ikke heilt nok for deg min kjære elskede dame med masse klokhet, smarthet, godhet og det beste for meg. Syns du valgte andre vei. Eg ville aldri ha svikta deg min K. Men fuck deg og dine psykotiske tankeganger og idioti. Eg e verdt mer, mye mer enn du kan tenke deg. Du e du som får meg og, men du bryr deg ikke og vil ikke ha meg(M din ljubav moj for livet) du velger meg vekk. Tusen takk for det, tusen hjertelig takk for at du ikke så meg. Min ekte forlovelse elskov kjærlighet ovenfor deg. Takker. Min drøm e du, du kommer alltid t å vær det for du vet egentlig heilt dette. Faen ta deg at me e fra kverandre. " mottatt 19:24...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...