Gå til innhold

Jeg vil ha en fuckfriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble singel for ca. 2 mnd siden og begynner å bli ganske seksuelt frustrert. Jeg er ikke en ONS-jente, så det er ganske uaktuelt. Jeg liker å kjenne folka jeg har meg med.. Jeg orker ikke å være i forhold, heller, og ikke er det tid.

Men hvordan i all verden finner man seg en aktuell fuck friend? Noen som har noen råd?

Jente21

Anonym poster: fd6e7eec347404102f64efc15b5b8f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du i flyavstand fra Oslo så kan jeg hjelpe deg.

Anonym poster: ba0998f5fc546ce80bb76e0873c01276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett er vel det enkleste om du vil bli kjent først. Sukker.no er jo en klassiker. Spesielt for jenter, da dere stort sett slipper å betale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg tror ikke noen tidligere bekjentskap er aktuelt. Kan ihvertfall ikke tenke ut noen aktuelle nå. Men hvordan skal man spørre om noe slikt, hvis man finner en aktuell?

Anonym poster: fd6e7eec347404102f64efc15b5b8f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :) Jeg tror ikke noen tidligere bekjentskap er aktuelt. Kan ihvertfall ikke tenke ut noen aktuelle nå. Men hvordan skal man spørre om noe slikt, hvis man finner en aktuell?

Anonym poster: fd6e7eec347404102f64efc15b5b8f2c

Du må vise interesse, som du vanligvis ville gjort uansett på en "date". Men du må få fram at du ikke er ute etter noe seriøst. Dersom han (og det vil han være i 99,9999 % av tilfellene) er interessert, vil han si at han heller ikke er det. Så tar du ham med hjem eller omvendt, og knuller. Heftig. Ikke noe romantikk :)

Omtrent sånn har det forløpt seg de gangene jeg har fått en FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du får det til å høres veldig lett ut. Det er kanskje så enkelt?

Jeg har et pent ansikt, men kanskje 5-7 kg for mye. Er det en hindring?

Anonym poster: fd6e7eec347404102f64efc15b5b8f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du får det til å høres veldig lett ut. Det er kanskje så enkelt?

Jeg har et pent ansikt, men kanskje 5-7 kg for mye. Er det en hindring?

Anonym poster: fd6e7eec347404102f64efc15b5b8f2c

Så absolutt ikke. Med mindre du selv er vanvittig kresen? :P Men dette går jo ikke på den delen hvor man skaffer seg en fuck friend. Dette handler jo om generelt "drag".

Uansett. Selvtillit er alfa og omega. Allikevel bør du jo ikke satse på Brad Pitt om du ikke ser ut som Angelina Jolie selv, om du skjønner den sammenlikningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel for ca. 2 mnd siden og begynner å bli ganske seksuelt frustrert. Jeg er ikke en ONS-jente, så det er ganske uaktuelt. Jeg liker å kjenne folka jeg har meg med.. Jeg orker ikke å være i forhold, heller, og ikke er det tid.

Men hvordan i all verden finner man seg en aktuell fuck friend? Noen som har noen råd?

Jente21

Anonym poster: fd6e7eec347404102f64efc15b5b8f2c

Kontaktannonse på cupido.no eller nakenprat.no er en mulighet.

Med litt flaks er det noen du syns er ålreit nær der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt ikke. Med mindre du selv er vanvittig kresen? :P Men dette går jo ikke på den delen hvor man skaffer seg en fuck friend. Dette handler jo om generelt "drag".

Uansett. Selvtillit er alfa og omega. Allikevel bør du jo ikke satse på Brad Pitt om du ikke ser ut som Angelina Jolie selv, om du skjønner den sammenlikningen?

Hun kan vel få seg en bedre en enn en på 50:-)

Hva mener du egentlig med drag?

Trodde egentlig at utseende var alt som telte både for menn og kvinner.

Anonym poster: ba0998f5fc546ce80bb76e0873c01276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan vel få seg en bedre en enn en på 50:-)

Hva mener du egentlig med drag?

Trodde egentlig at utseende var alt som telte både for menn og kvinner.

Anonym poster: ba0998f5fc546ce80bb76e0873c01276

Utseende er alt? Tja. Det gjelder vel hakket mer for kvinner. Men har du ikke sett Jon Arne Riise og dama? Penger og status er mye viktigere når det kommer til et sånt nivå.

Men når vi snakker om oss "normale" mennesker, så er utseende viktigst til en viss grad. Men hjelper ikke å være fin om du ikke eier hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er alt? Tja. Det gjelder vel hakket mer for kvinner. Men har du ikke sett Jon Arne Riise og dama? Penger og status er mye viktigere når det kommer til et sånt nivå.

Men når vi snakker om oss "normale" mennesker, så er utseende viktigst til en viss grad. Men hjelper ikke å være fin om du ikke eier hjerne.

JAR ha faktisk utseende med seg da, atletisk kropp, markert ansikt og beholdt håret.

Vil faktisk si at han er over dama på penhetsskalaen. Selv om penger og status selvsagt er viktig.

Men igjen, jeg vet ikke hvor mye drag har å si. Oppførsel teller selvsagt, men mer som i at man tør å prøve seg.

Anonym poster: ba0998f5fc546ce80bb76e0873c01276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAR ha faktisk utseende med seg da, atletisk kropp, markert ansikt og beholdt håret.

Vil faktisk si at han er over dama på penhetsskalaen. Selv om penger og status selvsagt er viktig.

Men igjen, jeg vet ikke hvor mye drag har å si. Oppførsel teller selvsagt, men mer som i at man tør å prøve seg.

Anonym poster: ba0998f5fc546ce80bb76e0873c01276

Angående JAR. Du må være den første jeg har hørt om som sier det der. Men hei, noe for alle og enhver ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående JAR. Du må være den første jeg har hørt om som sier det der. Men hei, noe for alle og enhver ikke sant?

http://www.seher.no/902159/john-arne-riise-snakker-ut-om-livstilvaerelsen-med-nytt-hjem-og-kjaeresten

Så bare på det bildet og der var hun ikke så heit.Ser at hun ser bedre ut på noen av de andre bildene, men føler man aldri vet, med kvinner. Nesten alle kan jo bli heite med nok sminke.

Er forresten mann, så Riise er ikke noe for meg:-)

Anonym poster: ba0998f5fc546ce80bb76e0873c01276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...