Gå til innhold

Gir, men får aldri noe tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å suge kjæresten min. Jeg elsker å se hvordan han nyter det, høre stønnene, kjenne hendene hans som presser meg lenger ned.

Rettelse: Jeg elsket det.

Kjæresten min har slikket meg til sammen fire-fem ganger i løpet av forholdet vårt som har vart i ett år. Å bli slikket er det beste jeg vet om, men han gjør det aldri! Jeg vet at hygienen der nede er noe problem, siden andre menn har slikket meg som bare det og sagt at det er deilig.

Jeg merker at jeg nærmest ikke har noe sexlyst igjen på grunn av dette. Før så sugde jeg han flere ganger daglig, nå suger jeg han kanskje en gang i uka. Jeg har rett og slett ikke lyst. Jeg har selvfølgelig tatt dette opp med han og han lover at han skal gi meg noe, men det blir aldri noe av. Jeg lever etter regelen at man skal både gi og få i et forhold.

Hva kan jeg gjøre/si til han slik at han forstår at dette faktisk preger lysten min og - helt ærlig, gjør selvtilliten min litt dårlig også?

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente: hygienen der nede på meg er ikke noe problem.

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Hvis han ikke liker å slikke fitte er det lite å gjøre. Enten må du akseptere at slik er det, eller så får du vinke farvell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Ta selv initiativet til at han skal slikke deg. Dytt ham forsiktig nedover når han ligger over deg. Er jo godt mulig at han er usikker på om han gjør det bra, så gi respons og fortell hvordan du liker det.

Jeg husker da jeg hadde lite erfaring med å suge at jeg helst ikke tok initiativet selv fordi jeg var usikker på hvordan jeg skulle gjøre det. Etterhvert ble jeg tryggere og begynte å ta initiativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta selv initiativet til at han skal slikke deg. Dytt ham forsiktig nedover når han ligger over deg. Er jo godt mulig at han er usikker på om han gjør det bra, så gi respons og fortell hvordan du liker det.

Jeg husker da jeg hadde lite erfaring med å suge at jeg helst ikke tok initiativet selv fordi jeg var usikker på hvordan jeg skulle gjøre det. Etterhvert ble jeg tryggere og begynte å ta initiativet.

Det har jeg prøvd, men funker svært dårlig. Fortalt han flere ganger at han er kjempeflink, at det er det deiligste jeg vet om ++. Usikker på om det er fordi han ikke liker å slikke eller latskap..?

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ha kommet i skade for å minne ham på alle disse andre herrene som har vært nedi der og romstert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ha kommet i skade for å minne ham på alle disse andre herrene som har vært nedi der og romstert?

Neineinei, det hadde jeg aldri gjort!

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekt å sug da vel?Eller finn noen som vil deg vel, han vil ikke gjøre noe godt for deg, hva sier det om hans forhold til deg da?

Anonym poster: 2278d297c0767dd74f59405466f3619e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekt å sug da vel?Eller finn noen som vil deg vel, han vil ikke gjøre noe godt for deg, hva sier det om hans forhold til deg da?

Anonym poster: 2278d297c0767dd74f59405466f3619e

Det er vel å dra den litt for langt. Han vil meg alt vel, han koser, forteller meg daglig at han elsker meg og alt det en kjæreste burde gjøre - bortsett fra slikkingen.

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Det har jeg prøvd, men funker svært dårlig. Fortalt han flere ganger at han er kjempeflink, at det er det deiligste jeg vet om ++. Usikker på om det er fordi han ikke liker å slikke eller latskap..?

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Er han egoistisk i senga ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på disse karene som ikke liker å slikke.. Finnes jo ikke noe deiligere enn en kvinnekropp som vrir seg foran ansiktitet :D

Men det virker som at han rett og slett ikke liker det. Og da er det ikke mye du kan gjøre. Du må i alle fall slutte helt med å suge ham.

Jeg slikker heller ikke ei jente som ikke vil suge meg, selv om jeg liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han egoistisk i senga ellers da?

Nope, der er alt tipptopp.

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner meg ikke på disse karene som ikke liker å slikke.. Finnes jo ikke noe deiligere enn en kvinnekropp som vrir seg foran ansiktitet :D

Men det virker som at han rett og slett ikke liker det. Og da er det ikke mye du kan gjøre. Du må i alle fall slutte helt med å suge ham.

Jeg slikker heller ikke ei jente som ikke vil suge meg, selv om jeg liker det.

Uff, hvorfor må det være sånn her. At et så lite problem skal være så stort for meg. I-landsproblemer...

Han har fortalt meg at det er en sånn... "One time only"-greie, så jeg får vel bare leve med at han ikke liker det.

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, hvorfor må det være sånn her. At et så lite problem skal være så stort for meg. I-landsproblemer...

Han har fortalt meg at det er en sånn... "One time only"-greie, så jeg får vel bare leve med at han ikke liker det.

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Jeg synes ikke det er et "lite" problem. Jeg hadde ikke vært sammen med ei som ikke ville suge meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er et "lite" problem. Jeg hadde ikke vært sammen med ei som ikke ville suge meg..

Og hun kunne sikkert ikke vært sammen med en som ikke respekterte hennes grenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun kunne sikkert ikke vært sammen med en som ikke respekterte hennes grenser.

Japp, jeg respekterer hans valg og vil ikke tvinge han til å gjøre noe han ikke har lyst til. Men det svir selvfølgelig litt, med tanke på at jeg gjør alt for at han skal få full nytelse.

Og for å være ærlig, jeg ville ikke vært sammen med noen som ikke lot meg suge han!

Anonym poster: 12f1c3b0c391e5d4b1f40578b9777e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun kunne sikkert ikke vært sammen med en som ikke respekterte hennes grenser.

Nei, men da er det jo like greit, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...