Gå til innhold

Vi har så sjeldent sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist gang var onsdag morgen! Vi har sovet sammen hver natt siden, men noe sex har det ikke blitt. Han tar ikke initiativet i alle fall. Og jeg synes det er ekkelt å ta initiativet for jeg er redd for å bli avvist.

Han har hatt problemer med å ha sex med meg tidligere fordi han ikke greier å ha det uten følelser, forholdet vårt fikk seg en knekk da. Men nå er det bedre på så mange andre måter sett bort i fra at vi svært sjelden har sex.

Jeg kunne godt tenkt meg det sånn tre ganger daglig, der er jeg. Jeg elsker sex. Men jeg føler til og med at han ikke tenner på meg. Jeg ligger ofte i truse og bh, og av og til naken også. Vet at jeg har en svært attraktiv kropp, men mulig han ikke finner meg sexy.

Hva kan jeg/vi gjøre?

Anonym poster: d2a0dd4b0fd53ebc7128e37bb9825ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tre ganger om dagen kan kanskje være litt mye..? Du burde nok egentlig bare spørre han, hvis du ikke er villig til å prøve å forføre han. Veldig mange menn klarer ikke tre ganger om dagen ihvertfall, selv om det virker som om menn flest gjerne vil holde på hele tiden.. Du kan også prøve å gjøre andre ting, hvis sex-en er blitt så standard at det blir kjedelig for han. Prøv forskjellige stillinger og aktiviteter, spice opp forspillet osv. Forspillsterninger er en morsom liten sak du kan få kjøpt på kondomeriet bl.a, hvis du ikke har idèer til hva du faktisk kan gjøre med han :)

Hvis ingen ting hjelper, kan du prøve å være litt kostbar, men ikke for mye slik at han tror noe er galt. Ikke tilby deg selv hele tiden, men istedet prøv å få han til å komme til deg etter sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det er ekkelt å ta initiativet for jeg er redd for å bli avvist.

Anonym poster: d2a0dd4b0fd53ebc7128e37bb9825ad3

Du skriver som om du aldri har tatt initiativet.

Anonym poster: 586306d89ee428cb7951324864ce4f17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer ikke at han skal gidde tre ganger om dagen, skrev det mer for å vise hvor interessert jeg er i sex.

Jeg har foreslått nye stillinger, sexleketøy og til og med analsex. Han gikk med på sexleketøy, men vi har vært hos han hver gang så det har liksom ikke blitt noe av.

Men du sier kanskje noe der med at jeg bør prøve å ikke tilby meg selv hele tiden. Kanskje bli litt mer spennende. Jeg er glad i å være naken og stolt av kroppen min, så mulig han går litt lei der egentlig ;p

Du skriver som om du aldri har tatt initiativet.

Anonym poster: 586306d89ee428cb7951324864ce4f17

Jo, jeg gjorde det mye før. Men i det siste etter vi fikk problemer har jeg vært redd for det. Han vet jo at jeg vil hele tiden uansett.

Anonym poster: d2a0dd4b0fd53ebc7128e37bb9825ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer ikke at han skal gidde tre ganger om dagen, skrev det mer for å vise hvor interessert jeg er i sex.

Jeg har foreslått nye stillinger, sexleketøy og til og med analsex. Han gikk med på sexleketøy, men vi har vært hos han hver gang så det har liksom ikke blitt noe av.

Men du sier kanskje noe der med at jeg bør prøve å ikke tilby meg selv hele tiden. Kanskje bli litt mer spennende. Jeg er glad i å være naken og stolt av kroppen min, så mulig han går litt lei der egentlig ;p

Jo, jeg gjorde det mye før. Men i det siste etter vi fikk problemer har jeg vært redd for det. Han vet jo at jeg vil hele tiden uansett.

Anonym poster: d2a0dd4b0fd53ebc7128e37bb9825ad3

Har dere snakket om hvor ofte/sjelden dere foretrekker å ha sex? Rolig og avslappet i trivlig atmosfære? Kanskje er 1-2 ganger i uka det han foretrekker? Dere bør uansett ta samtalen! :)

Anonym poster: dec1deb1852dab83716793aae7abbc61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du aldri har tatt intiativet, hvorfor kreve at han skal gjøre det? Hva om han blir litt lei av å måtte være den som alltid tar intiativet..? Snakk med han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden onsdag? Trodde at når jeg åpnet denne tråden så skulle det være noe a'la min problemstilling, vi har ikke hatt sex på tre måneder..

Anonym poster: 5e05f0556008514cfce9fdb0c5f14e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sist gang var onsdag morgen! Vi har sovet sammen hver natt siden, men noe sex har det ikke blitt. Han tar ikke initiativet i alle fall. Og jeg synes det er ekkelt å ta initiativet for jeg er redd for å bli avvist.

Han har hatt problemer med å ha sex med meg tidligere fordi han ikke greier å ha det uten følelser, forholdet vårt fikk seg en knekk da. Men nå er det bedre på så mange andre måter sett bort i fra at vi svært sjelden har sex.

Jeg kunne godt tenkt meg det sånn tre ganger daglig, der er jeg. Jeg elsker sex. Men jeg føler til og med at han ikke tenner på meg. Jeg ligger ofte i truse og bh, og av og til naken også. Vet at jeg har en svært attraktiv kropp, men mulig han ikke finner meg sexy.

Hva kan jeg/vi gjøre?

Anonym poster: d2a0dd4b0fd53ebc7128e37bb9825ad3

Stakkars deg, mitt hjerte gråter for deg :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...