Gå til innhold

Kjønnssykdom eller noe annet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om hvor lenge det er mulig å gå med kjønnssykdommen syfilis, uten å ha noen som helst symptomer?

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har hatt en ''fast'' sexpartner det siste halve året, er ikke sammen med han, er mer som friends with benefits.

Han fortalte meg for et par dager siden at han hadde hatt et sår på penisen, og at han trodde dette var syfilis, og siden han ikke har hatt sex med noen andre (sier han) siden juli, så gir han skylden på meg, og sier det er jeg som har gitt han dette.

Han fortalte meg også at det var to år siden han sjekket seg sist for noen kjønnssykdommer, og jeg sjekket meg i mai. og jeg har ikke hatt sex med noen andre siden begynnelsen av juni en gang.

Sist jeg hadde sex med han var i september,

Men det jeg lurer på er hvor lenge det er mulig å ha dette uten å merke noen ting som helst, eller om det finnes en annen grunn til at han har hatt dette såret.

siden jeg har ikke mulighet til å få sjekket meg selv før etter nyttår pga jobb så håper jeg virkelig på noen seriøse svar :)

vet dette sikkert ikke er det rette stedet å spør, men jeg tar kjangsen :)

Anonym poster: d9865774f924365b8d4fbb4c97ebf7f3

Anonym poster: 3fc767ebc2b85948b9050298840fad8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syfilis er såpass sjelden i Norge at det er mye mer sannsynlig at såret han har skyldes noe annet. Men hvis det er en såkalt sjanker (som syfilissåret kalles), kommer det ca. 2-6 uker etter man er smittet. Det er imidlertid ikke alle som oppdager såret fordi det ofte ikke gir noen smerte og kan sitte inne i vagina/endetarm/svelg, så sånn sett kan man gå lenge uten å oppdage syfilissmitte.

Anonym poster: a7ce8341ae48785d37b72ecea76d1dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...