Gå til innhold

hva gjør dere jenter når....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må spørre et skikkelig fjortisspørsmål:

Hva gjør dere jenter/damer når dere kjenner at det lukter litt mer enn vanlig når dere bruker lettere undertøy og korte skjørt når dere er ute på byen?

(Dette er seriøst spørsmål og ikke tull)

Anonym poster: 7899372a66c1a91d6a4e01d20132c113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DrManhattan

Ok, jeg er veldig naiv når det kommer til kvinnekjønnet, men lukter litt mer enn hva da og hva slags lukt snakker vi om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er veldig naiv når det kommer til kvinnekjønnet, men lukter litt mer enn hva da og hva slags lukt snakker vi om?

TS:

tenkte kvinnekjønnet-lukt.

Anonym poster: 7899372a66c1a91d6a4e01d20132c113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid en pakke intimservietter fra asan i veska. :)

Anonym poster: 83a55e1a260b90b90824535967307a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

TS:

tenkte kvinnekjønnet-lukt.

Anonym poster: 7899372a66c1a91d6a4e01d20132c113

OK...så kvinner kan da få en naturlig men sterk lukt der nede uansett om dere vasker dere? For slik det virker hos oss menn så må du la være å vaske deg før lukten blir ubehagelig, så da har vi bare oss selv å skylde på mens dere kvinner risikerer å få litt ubehagelig lukt uansett hygiene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt det problemet, men antar at jeg ville gått og vasket meg. Hvis det plager deg, er det vel greit å ha med noen våtservietter i veska.

Anonym poster: aa6789a6e15f80f6cdbab0e9416cbec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant annet så svetter vi i underlivet, og når vi har tisset så tørker vi oss bare så da kan det bli litt urinlukt og. Er man en plass hvor det er varmt og man ikke kan få vasket seg med en gang så blir det lukt ja. Men det er ikke sånn at de som befinner seg ved siden av oss merker det. Og alle lukter nedentil uansett, også når vi er nyvasket/dusjet. Det er helt naturlig.

Skal man ha sex så er det bare å gå på badet først og vaske seg nedentil, ellers så er det vel ikke så nøye om det lukter litt og ingen merker det? Det blir jo som med resten av kroppen, vi svetter (ikke alltid man merker at man svetter) og får kroppslukt over alt men kan ikke vaske det bort umiddelbart. Jeg gjør ikke noe spesielt selv, vasker når jeg har mulighet og dusjer hver dag. Bruker ikke intimsåper da det fører til soppinfeksjon hos meg (og mange andre kvinner). Også er slimhinner selvrensende, underlivet har slimhinner.

Når jeg er ute på byen så er jeg ikke på jakt etter et one-night-stand, så for min del gjør det ikke noe om det blir litt lukt. Det er jo bare jeg selv som merker det. Men våtservietter kan jo være tingen da få offentlige do har vask inne på do-båsen.

Anonym poster: 59d0552d7e3581f4de8be6b36544bbc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den enste gangen jeg har lukta når jeg har vært på byen, var den gangen jeg var ektremt tissetreng og min vennine sa noe morsomt som fikk meg til å le.....Heldigvis var vi ca 300meter unna leiligheten min så det ordna seg.

Nei, til ditt spørsmål: Lukter det litt fisk eller sterkt? Da kan du ha en infeksjon e.l

Lukter det fitte? Ikke no problem, det skal det gjøre.

Kan bli en litt ekkel lukt hvis du har gått i jeans en varm sommerdag på 25grader pluss og vandra rundt i ca 10 timer, men da er det jo bare å bruke en sånn intimserviett antar jeg?Akkurat som du blir svett i armhulene hvis du går med en t skjorte en varm sommerdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er du som er litt paranoid?

Menn svetter og tisser minst like mye som kvinner, så det er tullete å si at dette er et kvinneproblem.

Anonym poster: bedb329fbf71c84539b347ddfb88c8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på et sted og vedkommende mann som gikk forbi kjente at det luktet p..k. Så det er nok ikke bare et kvinneproblem dette. Det skal jeg hilse å si :-)

Anonym poster: 7899372a66c1a91d6a4e01d20132c113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???? HÆ? Seriøst? For å "opparbeide" seg så pass sterk lukt at folk kan merke det i forbifarten, så må man vel gå ganske lenge uten å vaske seg vel... tror ikke det er normalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt slik lukt at jeg merket det selv, men da hadde jeg bakteriell vaginose.

Ta en tur til legen og å dette sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...