Gå til innhold

Kan man merke hvis noen er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere merker det hvis noen er interessert i dere?

Har dere merket det alltid og har dere noengang tatt skikkelig feil og trodd noen har vært interessert uten at de egentlig var det?

Anonym poster: 9074579bcb12c741f548606e785ad2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ikke merke til det om en kvinne er interessert i meg. Men nå er jo kvinners måter å vise interesse på veldig diffuse da... "Åh, men jeg så på ham i 3 sekunder! Han må jo skjønne det..." Yeah right...

Anonym poster: 3b83514372e01c1e0c3ec59d9646ed74

• Liker 7
Skrevet

Jeg legger aldri merke til om noen liker meg. Men nå er jeg generelt håpløs på å forstå hint da.

Bestevenninna mi er helt motsatt. Hun tror at alle er interessert i henne, uansett hva de gjør. Selv om gutter oppfører seg helt normalt overfor hun så tolker hun det til at de er interessert. Hun har tatt skikkelig feil noen ganger!

Anonym poster: d2a69fb5fc8d2280fb055cc50b2a97a1

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg legger ikke merke til det, med mindre de forteller det og\eller sjekker meg opp.

En gutt i labgruppa mi som jeg har hengt mye med det siste halvåret, fortalte meg for en uke siden at han er interessert og at han har prøvd å sjekke meg opp uten å få noe respons. Jeg ble ganske perpleks da han fortalt meg det, jeg har ikke fått med meg at han har sjekket meg opp.

Hva er det som gjør at en tror at noen er interessert? Er det fordi noen smiler? ler? er høflig? Dette er ganske vanlige ting, så om jeg skulle oppfattet det som at noen er interessert, ville det kanskje vært litt.. jeg vet ikke, innbilskt?

Skrevet

Tja, det hender. Men man er aldri 100% sikker.

Anonym poster: 37f6982feee8bf1a3b57162845d1cecc

Skrevet (endret)

Noen ganger er det enkelt å merke at andre er interessert, mens andre ganger kan du bli overrasket over at noen som du trodde var fullstendig uinteressert plutselig viser seg å være betatt.

Endret av Pene sko...
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg merker det ofte, men tidligere var jeg helt dum på det området. Ødela nesten et vennskap fordi jeg ikke skjønte at en var interessert i meg. Han trodde jeg med vilje hadde jattet med og gitt ham falske forhåpninger.

Vanskelig å forklare hvordan man merker det... jeg bare gjør det.

Skrevet

Nei, jeg er ganske dårlig på å merke om noen liker meg eller ikke. Det tar i så fall ganske så langt tid før jeg skjønner det. Til meg må man nærmest si det rett ut... Av den grunn har jeg derfor aldri trodd at noen har likt meg, uten at det stemmer...

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker det ikke. Dvs, noen ganger får jeg det på følelsen, gjør aldri noe med det, og så viser det seg at jeg tok fullstendig feil. Tror nok jeg er litt gutt på det området. Jeg må ha det inn med teskje.

Skrevet

Jeg er helt elendig til det. Her om dagen tok jeg en øl med en bekjent og vi endte opp med å glemme klokka og ble sittende i 6 timer og skravle om alt og ingenting. 6 timer! og likevel tror jeg ikke han er interessert selv om jeg er det.

Anonym poster: 28268d4818b81634d79396ef34992550

Skrevet

Jeg pleier å merke det, og har som regel fått det bekreftet rett også, men jeg er nok litt i overkant sensitiv.

På den andre siden, så har jeg også tatt feil. Begge veier. Med å ikke merke det når noen har vært skikkelig interessert, og ved å feiltolke tegn som interesse, som ikke var det. Egentlig er det ikke så nøye om jeg har rett eller feil. Jeg sørger for at den jeg liker vet at jeg gjør det - det er det viktigste for meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er vanskelig.. Men jeg stoler som regel på magefølelsen! Om jeg merker at en mann ser mye på meg, og er der jeg er så tror jeg han liker meg... Men jeg har også tatt feil! Er mitt i et slikt dilemma akkurat nå.. JEG HATER DET!

Anonym poster: 097f568bc1b63a26e6e3bb95c24522c8

Skrevet

Vel, hvis jeg ikke er interessert, kunne han slått meg i hodet med en spade og jeg hadde fremdeles ikke skjønt det. Hvis jeg har et snev av interesse selv, legger jeg merker til ALT han gjør, og er veldig kjapp med å skjønne om han liker meg eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...