Gå til innhold

Tenner (opptatte) menn på venninnene sine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn som er i et forhold med en dere elsker/har sterke følelser for, og som har venner av motsatt kjønn: Tenner dere på venninnene deres, eller ønsker/fantaserer dere iblant om å ha sex med de?

Setter pris på ærlige svar her, og håper at dette ikke utviklet seg til en krangletråd.. :)

Anonym poster: 0dd8a82d602f23597a397fb87e980885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke mann, men en venninne av opptatte menn og jeg vet at flere av de tenner på meg. De legger ikke så mye skjul på det heller.

Anonym poster: 701905413339d04424f85362d0820d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg, men det er lang vei fra en slik tanke til å faktisk ha sex med den personen. Tviler på at de tør det, selv om de tenker det. Og det er heller ikke sikkert at de engasng VIL det, selv om tanken har streifet dem.

Anonym poster: cb6d1a0b954850ae3fcb2b4f9435111c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en kompis som er opptatt, men han har sagt rett ut at han er tiltrukket av meg. Jeg er opptatt også, så det kommer jo ikke til å skje noe. Synes ikke det er så farlig, jeg er ikke noen trussel for dama hans uansett, siden jeg holder meg trofast selv :)

Anonym poster: 1eeeb71e6a669e0d297ff4d4f81f072a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, som illustrert gjennom utallige tråder siste tiden, så tenker så klart alle menn på sine venninner som sexobjekter vi ønsker å spre bena på så fort vi får muligheten.

Endret av Sakone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart, som illustrert gjennom utallige tråder siste tiden, så tenker så klart alle menn på sine venninner som sexobjekter vi ønsker å spre bena på så fort vi får muligheten.

Ironi, eller sannheten satt på spissen?

Anonym poster: 0dd8a82d602f23597a397fb87e980885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Ironi, eller sannheten satt på spissen?

Anonym poster: 0dd8a82d602f23597a397fb87e980885

For min del sant, men satt på spissen. Har hun sexy veninner så, såklart tenner man på dem. Men man skjønner jo at man av mange årsaker ikke kan, eller vil, ha sex med dem. Umoralsk, weird, ville ha ødelagt forholdet med den man elsker, osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på venninner. Jeg kan synes de er vakre, pene, for det er de jo, men noen jeg kunne tenke meg å ha sex med? Nei. Men jeg er rart skrudd sammen for jeg tenner ikke på noen jeg ikke elsker. Uten de følelsene så er sex bare tomt for min del. Runke kan jeg gjøre på egen hånd hvis jeg absolutt må. Det trenger jeg ikke noen annen sin kropp for å få gjort i.

Anonym poster: cf003747edf71243f21d2aff45acf361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo ikke blind av å være i et forhold, heller!

Nei, man kan selvsagt se at andre kvinner er vakre selv om man er i et forhold. Men dette er vel ikke ensbetydende med at man ønsker at man opplever en fysisk tenning av dem?

Anonym poster: 0dd8a82d602f23597a397fb87e980885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner i alle fall på venninnene mine, men jeg er har da såpass selvkontroll at det i praksis er uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dere er jo aper hele gjengen. neste typen min skal være en som holder seg unna jentevenner ihvertfall ....

Anonym poster: 0dd8a82d602f23597a397fb87e980885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...