Gå til innhold

Ikke klar.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente som nettopp har fylt 16, tidligere i år begynte jeg på vgs og ble godt kjent med en fyr. Han virka som en helt grei og koselig fyr å være med, men etter som tiden har gått har han blitt mer og mer åpen om ting til meg, og han er VELDIG åpen om sex. Han er visst en type ''sexgud'' i andre jenters øyne, problemet mitt er at jeg er jomfru og han hinter stadig til at han vil vi skal ha sex, men jeg er ikke klar. Jeg tørr nesten ikke å bli med ham hjem fordi jeg er så redd for at han skal klare å manipulere meg fordi han er en ganske ''sterk'' person. Og samtidig er jo jeg blitt litt interresert i ham.

Hva bør jeg gjøre? :sur:

Anonym poster: ba411c2bf8d7f970415fb9a4f793a920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ikke klar så er du ikke klar. Du kommer til å møte på nok av menn som vil ha sex med deg så ta det med ro :)

Anonym poster: 3099fd8f643ce2442588f034a5960136

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft, han er 16. Statistisk sett er sjansen liten for at han har hatt sex enda:P Men nå baserer jeg meg på tall fra 2009 da, så ikke skyt meg:P

Gutter har vel uansett en tendens til å skryte på seg både det ene og det andre.

Uansett: ta det som det selv passer deg. Din kropp, dine regler:)

Anonym poster: 0fe57406f659a3e12655fa5d82557623

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter til du eventuelt er klar. Intet hastverk. Ikke la deg påvirke av at hans påståtte erfaringer, min første kjæreste var også en selverklært sexgud, helt til det ble slutt og jeg oppdaget at han kanskje ikke var noen guru likevel :fnise:

Edit: skrivefeil

Endret av Kirsebærblomst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bare stå på ditt og ikke la ham overtale deg til noe som du ikke vil gjøre :)

Hvis han har et problem med det, så er han ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din kropp. Si nei når du vet at dette er riktig for deg. Respekterer han ikke ditt nei så er han ikke verdt det. Da viser han med all tydlighet at han faktisk ikke er interessert i deg.Bare kroppen din.

Anonym poster: b661a8c3d82b6e7572f7a2d912089c60

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ikke så trenger du ikke stresse mer med det. Si til han at du ikke er klar, kanskje dere bare kan ta det rolig og se hva som skjer i fremtiden. Du er 16 år og har så mange år på deg før du trenger å ha sex i det hele tatt! Godtar han ikke ditt nei så er han rett og slett ikke verdt det, da finner du noen som er bedre :) Det ordner seg nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nok ha sex med deg fordi du er jomfru. Hvorfor han vil det? Fordi han selv er jomfru.

Vent til du føler deg klar, ts. Det kommer du ikke til å angre på :)

Anonym poster: 8aa3150190e89548596fe2f6832a87fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle deg en liten historie. Da jeg var yngre, og jomfru, var jeg svæært interessert i en gutt som var mye eldre enn meg. Han var populær blant jentene, og svært erfaren på det området. Flere av venninnene mine hadde visstnok hatt sex med han, så det hele var en ganske presset situasjon. Etter vi hadde vært sammen en stund, var vi hjemme hos han og han prøvde seg. Jeg følte meg ikke klar i det hele tatt - noe inni meg sa bare at dette ikke var rette tidspunkt. Så jeg sa rett ut til han; jeg er ikke klar for dette! Han ble dritsur, dumpa meg og snakket aldri meg igjen. Jeg ble selvfølgelig veldig trist og lei meg... Så gikk det noen måneder, jeg fant en ny gutt. Den beste gutten jeg noensinne har møtt! Han pushet aldri på for å få seg noe. Han ventet til JEG var klar. Og plutselig ble jeg klar.

Jeg har ALDRI angret. I dag priser jeg meg så lykkelig for at jeg ikke hadde sex med denne første gutten.

Og moralen i historien fra mitt liv er: Vent til du er klar! Stå på ditt!! Da vil du heller ikke angre. :)

Anonym poster: 3d06cd67b520010394abe031b012c85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...