Gå til innhold

Skrivefeil, er så lei folk er på nivå med shiteunger når det gjelder gramatikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes att det er tragisk med så mange som ikke klarer og skrive skikkelig. Kanskje på tide og innføre et sertifikat med tanke på tillatelse til og få skrive på internett?

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes att det er tragisk med så mange som ikke klarer og skrive skikkelig. Kanskje på tide og innføre et sertifikat med tanke på tillatelse til og få skrive på internett?

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

For det første skrives det AT ikke att.. For det andre er det til Å få skrive på internett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes att det er tragisk med så mange som ikke klarer og skrive skikkelig. Kanskje på tide og innføre et sertifikat med tanke på tillatelse til og få skrive på internett?

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

Jeg håper du trolller nå, fordi i ditt innlegg var det flere skrivefeil enn jeg har lest på KG i hele kveld.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du trolller nå, fordi i ditt innlegg var det flere skrivefeil enn jeg har lest på KG i hele kveld.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første skrives det AT ikke att.. For det andre er det til Å få skrive på internett.

Bare for å følge opp, så var det flere feil :)

Syntes = fortid.

Synes = nåtid

På tide Å innføre. Ikke og.

klarer Å skrive. ikke og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å følge opp, så var det flere feil :)

Syntes = fortid.

Synes = nåtid

På tide Å innføre. Ikke og.

klarer Å skrive. ikke og.

Ja, det er helt utrolig.. Det er som å si "jeg hater folk som røyker", men så røyker du selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du trolller nå, fordi i ditt innlegg var det flere skrivefeil enn jeg har lest på KG i hele kveld.

Jeg tror det var nøyaktig det som var poenget. Se denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=702286

TS kritiserer andre som ikke kan skriver, men er ikke så mye bedre selv.

Anonym poster: 5cbe83b28a8330fb0c2a75da8b8e5bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du trolller nå, fordi i ditt innlegg var det flere skrivefeil enn jeg har lest på KG i hele kveld.

"for i ditt innlegg", ikke "fordi i ditt innlegg" ;)

Anonym poster: 5cbe83b28a8330fb0c2a75da8b8e5bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var nøyaktig det som var poenget. Se denne tråden: http://forum.kvinneg...howtopic=702286

TS kritiserer andre som ikke kan skriver, men er ikke så mye bedre selv.

Som ikke kan skriver? Hehe..

Men nå må du bestemme deg! Er enten ikke så mye bedre selv, eller bare tuller. You must choose, som den gamle korsfareren sa.

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ikke kan skriver? Hehe..

Men nå må du bestemme deg! Er enten ikke så mye bedre selv, eller bare tuller. You must choose, som den gamle korsfareren sa.

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

Haha, mente så klart "skrive", går litt for fort i svingene her. Det er forresten ikke jeg som er TS.

Anonym poster: 5cbe83b28a8330fb0c2a75da8b8e5bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gramatikk = grammatikk

Anonym poster: c99774df90bc4f4fe8acdd8cb2e60d88

Gratulerer! Hadde forventet at den skulle blitt kommentert langt tidligere.

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, mente så klart "skrive", går litt for fort i svingene her. Det er forresten ikke jeg som er TS.

Anonym poster: 5cbe83b28a8330fb0c2a75da8b8e5bfb

Men jeg er. Poenget er, kan jeg ikke skrive selv, eller kødder jeg? Hva mener du?

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ikke kan skriver? Hehe..

Men nå må du bestemme deg! Er enten ikke så mye bedre selv, eller bare tuller. You must choose, som den gamle korsfareren sa.

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

Det jeg mente var at TS gjør narr av den andre tråden som jeg linket til - hvor trådstarter kritiserer folk som har skrivefeil, men som selv sliter med rettskriving.

Anonym poster: 5cbe83b28a8330fb0c2a75da8b8e5bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at TS gjør narr av den andre tråden som jeg linket til - hvor trådstarter kritiserer folk som har skrivefeil, men som selv sliter med rettskriving.

Jeg er ts. Ok, så du tror jeg sliter med rettskriving. For meg virket det som om du både mente at jeg køddet og altså bevisst skrev feil i åpningsinnlegget (og overskriften), og at jeg i tillegg heller ikke "egentlig" kan skrive korrekt. Men nå ser jeg at du altså "bare" tror at jeg sliter med å skrive riktig, og at åpningsinnlegget beviser dette. Hvilket naturligvis er feil, noe de fleste oppegående personer burde skjønne, men ok.

Anonym poster: e0ccbd30c4fd271b893211deb63212cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...