Gå til innhold

BH-størrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dersom man taster inn størrelsene på change og bestiller på nett, er man sikker på at det passer da? Jeg har mål på 73 under og 90,5 over, og får opp at jeg skal ha 65F?

På andre kalkulatorer får jeg 75B og 75C..75B passer ikke, 75C passer nesten men føles litt løs i cuppen om det gir mening. Er lei av å gå i butikker å prøve, og har ikke change eller triumph her jeg bor.

Anonym poster: 07f87a422c6ab95159c162ee8241ac20

Umiddelbart ville jeg (av egen erfaring) sagt 70E i Marie Jo (modell Avero), eller PrimaDonna (modell Perle).

Husk nå for all del at modeller er svært ulike i utforming, så en modell kan kreve at du går opp eller ned i forhold til en annen modell.

Edit: PrimaDonna modell Madison vil jeg tippe 70D

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å ta en tur på Change! De er veldig hjelpsomme og gir seg ikke før de har funnet en størrelse som passer. Jeg har alltid brukt 70C/75B men fant ingen BH'er som passet på lindex/HM og ville veldig gjerne ha litt ordentlig undertøy. Jammen gikk jeg ikke opp til 70E/65F!!!!! :sjokkert: Nå skal det sies at størrelsene deres er mindre enn mange andre butikker, men hva betyr vel størrelsen så lenge den ser bra ut? Jeg er kjempefornøyd! Om det ikke er en Change-butikk i nærheten, så dra innom en annen undertøysbutikk. De vet hva de gjør :) Andre som har hatt tilsvarende opplevelser på Change?

Anonym poster: 46f5fab730e725ebbac14b49c6d35d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...