AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Hjelp!! Våknet kl.0500 i dag morges mens jeg vrengte meg i smerter. Har innmari vondt på nederste delen av magen, og vanskelig å si om det er på høyre side(mest) eller på venste...Det kjennes samtidig som det er smerter i underlivet. Veldig vondt å bevege meg, kjenne smertene ta inn på! Først føltes det som om det var menstruasjonsmerter, men det føles ikke lenger slik =/ Har ikke timen hos legen før på torsdag, vet noen om hva det kan være? Etter kontakt med legevakten, tar jeg ibux og paracet hver 4.time for å lindre litt på smertene.. :( Auuu!! Anonym poster: a357ca5a1edddacf33fcceca75597dc8
antibac Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Dra til legevakten. Kan hende det er blindtarmen.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 De på legevakten ba meg holde meg hjemme, og damen på tlf bare "Det er ikke noe farlig, så lenge du ikke har feber. Så Spis paracet og ibux". Kjente jeg ble litt irritert på damen, men orket ikke å hisse meg over...så tar disse smertestillende. Legger også til at det er hvit kremaktig utflod jeg også har på trusa. Lukter ikke noe ille, men det er bare plagsomt sammen med dette. Gjør også vondt nedentil når jeg hoster litt smått. ts Anonym poster: 461b97c0113931cbc696e33b9b4fadb9
PepsiMax Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Hvis du ikke er fornøyd og fortrolig med svaret du fikk tidligere, og ikke er noe bedre, kan du jo prøve å ringe igjen og presse litt mer på... Hvis du ringte tidlig i dag har det jo sikkert vært vaktskifte der nå så du møter på en annen person. Lykke til, og god bedring!
Wiggins Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Hvis det er nedenfor navlen er det mulig at det er forstoppelse. Har du hatt avføring etter at dette begynte? Hvis det skulle være avføring kan Dulfolac hjelpe, jeg tror det er reseptfritt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Hvordan mener damen at du skal merke at du har feber om du tar febernedsettende? Dustedame, ring på nytt! Anonym poster: 8f689407bfb1d144ae76d66397fe5250
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 liker ikke de på legevakten... :( Når jeg ringte tidliger i dag og testet med temperaturmåler, viste den seg på 34 grader, det skulle visst være normalt og ikke noe å bekymre seg for. Det er under navelen ja, så jeg har spist 6-7 stk med svisker og acitvia.. vet ikke om noe av dette hjelper. Men skal heller komme meg til apoteket imorgen, der de kanskje er litt mer behjelplige enn de på legevakten. Vondt å gå do, men kjenner at det er små murringer i magen..så mest sansynnelig forstoppelse =/ Takk for svar :) Anonym poster: 461b97c0113931cbc696e33b9b4fadb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå