Gå til innhold

Får aldri orgasme ved sex :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe man kan gjøre for lettere å oppnå orgasme når man har sex?

Jeg kommer alltid til slutt når jeg onanerer, selv om det iblant kan ta en 20-30 minutters tid, men har aldri hatt annet enn klitorisorgasmer.

Ved sex kommer jeg i 99% av tilfellene ikke i det hele tatt. Jeg har nok en liten stemme i underbevisstheten min et sted som hele tiden stresser, og jeg ender som regel opp med å tenke at mannen sikkert synes det blir ganske kjedelig etterhvert å gnikke og gnure på klitoris i en halv evighet (selv om ingen av de faktisk har gitt uttrykk for å kjede seg). Det utvikler seg ihvertfall alltid til en stressende og avtennende situasjon når mannen jeg har sex med forsøker å få meg til å komme.

Tror det kan telles på én hånd de gangene jeg har fått orgasme under sex, og da er det alltid fordi jeg har tatt saken i egne hender og stimulert klitoris mens han pulte meg bakfra el. Rimelig kjedelig for min egen del siden det mer eller mindre ødelegger sexlivet mitt, men også for mennene jeg har sex med, som sikkert føler seg ganske ubrukelige siden jeg aldri kommer... :(

Skulle fryktelig gjerne ha blitt i stand til å få vaginalorgasmer og/eller i det minste gjort det enklere og raskere å få klitorisorgasmer. Finnes det noen råd?

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe man kan gjøre for lettere å oppnå orgasme når man har sex?

Jeg kommer alltid til slutt når jeg onanerer, selv om det iblant kan ta en 20-30 minutters tid, men har aldri hatt annet enn klitorisorgasmer.

Ved sex kommer jeg i 99% av tilfellene ikke i det hele tatt. Jeg har nok en liten stemme i underbevisstheten min et sted som hele tiden stresser, og jeg ender som regel opp med å tenke at mannen sikkert synes det blir ganske kjedelig etterhvert å gnikke og gnure på klitoris i en halv evighet (selv om ingen av de faktisk har gitt uttrykk for å kjede seg). Det utvikler seg ihvertfall alltid til en stressende og avtennende situasjon når mannen jeg har sex med forsøker å få meg til å komme.

Tror det kan telles på én hånd de gangene jeg har fått orgasme under sex, og da er det alltid fordi jeg har tatt saken i egne hender og stimulert klitoris mens han pulte meg bakfra el. Rimelig kjedelig for min egen del siden det mer eller mindre ødelegger sexlivet mitt, men også for mennene jeg har sex med, som sikkert føler seg ganske ubrukelige siden jeg aldri kommer... :(

Skulle fryktelig gjerne ha blitt i stand til å få vaginalorgasmer og/eller i det minste gjort det enklere og raskere å få klitorisorgasmer. Finnes det noen råd?

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Hvis det funker å gjøre det sånn, hva er problemet? Jeg må nesten alltid hjelpe til selv for å få orgasme under samleie.

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner trenger ikke orgasme ved samleie. For kvinner er det godt bare det å holde om hverandre, kose, være nær hverandre. For menn er det viktigere å komme enn nærheten. Det er av biologiske årsaker som våre behov og lengsel etter noen er forskjellig. Det er viktigere at mannen kommer for at det skal bli barn enn det er at kvinnen kommer. Faktisk har det ikke noe å si om en kvinne kommer eller ei. Hun kan bli gravid uansett. At mannen kommer er, derimot, helt vitalt for at det skal kunne bli barn.

Anonym poster: 078176bb20405371b05c029cfe1a3cb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner trenger ikke orgasme ved samleie. For kvinner er det godt bare det å holde om hverandre, kose, være nær hverandre. For menn er det viktigere å komme enn nærheten. Det er av biologiske årsaker som våre behov og lengsel etter noen er forskjellig. Det er viktigere at mannen kommer for at det skal bli barn enn det er at kvinnen kommer. Faktisk har det ikke noe å si om en kvinne kommer eller ei. Hun kan bli gravid uansett. At mannen kommer er, derimot, helt vitalt for at det skal kunne bli barn.

Anonym poster: 078176bb20405371b05c029cfe1a3cb0

Bullshit ! Det er VIKTIG for kvinnen å få orgasme - for at hun skal ha noe som helst intersse av menn og å bli BEFRUKTET...frivillig : ) Det er viktigheten med kvinnelig orgasme ...

Er kvinnen uvillig og stikker a hver gang mannen har lyst på fitte. Blir det ikke mange barn ...uansett hvor mange orgasmer mannen måtte få.

Så begge kjønns orgasme er nok like viktige - for at menneskearten skal overleve...fra naturens side.

Husk at lesber får ikke barn. Og kvinner som hater sex eller menn...får aldri barn.

I naturen ville kvinnen gjemt seg vekk eller stikket av. Eller med vold skadet mannen om han prøvde å ha sex md henne ufrivillig... for tusner av år siden...kunne kvinner gjøre sånt. For å slippe ufrivillig befruktning....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen kommer er, derimot, helt vitalt for at det skal kunne bli barn.

Anonym poster: 078176bb20405371b05c029cfe1a3cb0

Ejakulasjon er ikke det samme som orgasme. Det er fullt mulig å få utløsning uten å få orgasme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejakulasjon er ikke det samme som orgasme. Det er fullt mulig å få utløsning uten å få orgasme.

Det er ikke alle menn som er 100 % hetrofile heller...

Det er ikke alle kvinner som er 100 % hetrofile heller...

Mange kvinner er nok bisexuelle eller lesbiske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det funker å gjøre det sånn, hva er problemet? Jeg må nesten alltid hjelpe til selv for å få orgasme under samleie.

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

Problemet er vel rimelig åpenbart i startinnlegget mitt: Dette plager og frustrerer meg. Sex oppleves som stressende og kjedelig. Om du velger å nøye deg med sex uten orgasme, flott for deg. Selv tror jeg ikke jeg kan slå meg til ro med dette.

Kvinner trenger ikke orgasme ved samleie. For kvinner er det godt bare det å holde om hverandre, kose, være nær hverandre. For menn er det viktigere å komme enn nærheten. Det er av biologiske årsaker som våre behov og lengsel etter noen er forskjellig. Det er viktigere at mannen kommer for at det skal bli barn enn det er at kvinnen kommer. Faktisk har det ikke noe å si om en kvinne kommer eller ei. Hun kan bli gravid uansett. At mannen kommer er, derimot, helt vitalt for at det skal kunne bli barn.

Anonym poster: 078176bb20405371b05c029cfe1a3cb0

Du kan ta den kvasivitenskaplige sosialdarwinismen din og pelle deg ut av denne tråden, om du ikke har noe vettugt å bidra med. Hvorvidt du mener kvinner fortjener orgasme eller ei er meg revnende likegyldig.

Jeg har ikke sex for å bli gravid, jeg har sex for å nyte. Når jeg ikke får orgasme, blir nytelsen sterkt redusert. Dette er jeg dritt lei av.

Skjønner ikke hvorfor folk her bruker energi på å svare når de ikke har noe konstruktivt å bidra med.

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle menn som er 100 % hetrofile heller...

Det er ikke alle kvinner som er 100 % hetrofile heller...

Mange kvinner er nok bisexuelle eller lesbiske....

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg prøvde bare å forklare til AB at det er ikke vitalt at mannen får orgasme for at barn skal bli til, ettersom mannen kan ejakulere inn i kvinnen uten å oppnå orgasme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel rimelig åpenbart i startinnlegget mitt: Dette plager og frustrerer meg. Sex oppleves som stressende og kjedelig. Om du velger å nøye deg med sex uten orgasme, flott for deg. Selv tror jeg ikke jeg kan slå meg til ro med dette.

Du kan ta den kvasivitenskaplige sosialdarwinismen din og pelle deg ut av denne tråden, om du ikke har noe vettugt å bidra med. Hvorvidt du mener kvinner fortjener orgasme eller ei er meg revnende likegyldig.

Jeg har ikke sex for å bli gravid, jeg har sex for å nyte. Når jeg ikke får orgasme, blir nytelsen sterkt redusert. Dette er jeg dritt lei av.

Skjønner ikke hvorfor folk her bruker energi på å svare når de ikke har noe konstruktivt å bidra med.

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

For å svare deg seriøst. Tror du må jobbe med deg selv og din egen psyke...

Under stress følelse som du beskriver du har under sex. Vil de færreste kvinner klare å oppnå orgasme.

Selv om de normalt ellers får raskt og lett orgasme. Når de ikke føler seg sresset eller ubekvem i situasonen...

Prøv å finn ut hvordan du kan bli kvitt den stressfølelsen og bli flinkere til å konsentrere deg om deg selv og gi fan i bekymringer mens du har sex. Eks Han blir utolmodig ller lei....Hva så ? Gjør det noe...?

La han JOBBE he he o nyt det med god samvittighet. Jobber ikke du for han noen ganger og blir lei ????

Stikkord - LIKESTILLING : )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg prøvde bare å forklare til AB at det er ikke vitalt at mannen får orgasme for at barn skal bli til, ettersom mannen kan ejakulere inn i kvinnen uten å oppnå orgasme.

Hva det har med saken å gjøre ? Det er ikke like let for alle kvinner å få eks vaginal orgasme fprde kvinner er også skapt forskjellig fysisk ...

Noen kvinner HAR godt utviklet g-punkt. Mens andre kvinner har IKKE g-punkt i det hele tatt....

Så det er forskjeller på lesber, bisexuelle og 100 % hetrosexuelle kvinner også fysis og mentalt....

Derfor forskjellig evner og egenskaper når det gjelder sexuelle aktiviteter....eller lyster. : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det har med saken å gjøre ? Det er ikke like let for alle kvinner å få eks vaginal orgasme fprde kvinner er også skapt forskjellig fysisk ...

Noen kvinner HAR godt utviklet g-punkt. Mens andre kvinner har IKKE g-punkt i det hele tatt....

Så det er forskjeller på lesber, bisexuelle og 100 % hetrosexuelle kvinner også fysis og mentalt....

Derfor forskjellig evner og egenskaper når det gjelder sexuelle aktiviteter....eller lyster. : )

Jeg er fullstendig klar over det. Ser likevel ikke hvordan det hadde noe med min kommentar til AB å gjøre. Som sagt, så prøvde jeg bare å opplyse AB om at ejakulasjon ikke er det samme som orgasme. Jeg nevnte ikke ikke noe om kvinnelig orgasmer, eller andre temaer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel rimelig åpenbart i startinnlegget mitt: Dette plager og frustrerer meg. Sex oppleves som stressende og kjedelig. Om du velger å nøye deg med sex uten orgasme, flott for deg. Selv tror jeg ikke jeg kan slå meg til ro med dette.

Hei, det var jeg som svarte at jeg må hjelpe til. Det betyr ikke at jeg ikke får orgasme, det betyr at jeg må hjelpe til under samleie for å få den.

Skjønner ikke jaget etter en vaginal orgasme om du kommer når du tar på deg selv samtidig som dere har samleie?

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var jeg som svarte at jeg må hjelpe til. Det betyr ikke at jeg ikke får orgasme, det betyr at jeg må hjelpe til under samleie for å få den.

Skjønner ikke jaget etter en vaginal orgasme om du kommer når du tar på deg selv samtidig som dere har samleie?

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

Hadde du lest hele innlegget mitt hadde du sett at jeg som regel ikke får orgasme ved samleie selv når jeg faktisk hjelper til. Det har skjedd sånn ca en håndfull ganger, iløpet av de over ti årene jeg har vært seksuelt aktivt.

Dette er ikke bra nok.

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du lest hele innlegget mitt hadde du sett at jeg som regel ikke får orgasme ved samleie selv når jeg faktisk hjelper til. Det har skjedd sånn ca en håndfull ganger, iløpet av de over ti årene jeg har vært seksuelt aktivt.

Dette er ikke bra nok.

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Samme her! Får bare kliterosograsme når jeg er alene!

G punkt orgasme har jeg aldri følt,og får heller nesten aldri orgasme under sex.

litt fordi det er kjedelig å sitte og ta på det nøyaktige samme punktet i 30 minuntter for menn, og litt for de jeg også syns at stemningen går ned pga det etterhvert..uff

Anonym poster: c366ff37273f392f8f83f91f2f0c5a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Får bare kliterosograsme når jeg er alene!

G punkt orgasme har jeg aldri følt,og får heller nesten aldri orgasme under sex.

litt fordi det er kjedelig å sitte og ta på det nøyaktige samme punktet i 30 minuntter for menn, og litt for de jeg også syns at stemningen går ned pga det etterhvert..uff

Anonym poster: c366ff37273f392f8f83f91f2f0c5a7e

Du kan ta på deg selv mens han knuller deg. No problem.

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du lest hele innlegget mitt hadde du sett at jeg som regel ikke får orgasme ved samleie selv når jeg faktisk hjelper til. Det har skjedd sånn ca en håndfull ganger, iløpet av de over ti årene jeg har vært seksuelt aktivt.

Dette er ikke bra nok.

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Da må du øve mer :)

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du når du bare onanerer for deg selv?

Som det står i hovedinnlegget mitt, nok en gang :P , i all hovedsak ja. Det har kun skjedd noen svært få ganger at jeg har kommet sammen med andre.

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta på deg selv mens han knuller deg. No problem.

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

jeg gjør det. Men i lengden er det få menn som greier å holde seg de 30 minuttene jeg bruker til vanlig, og under sex trenger jeg liksom mer tid fordi da er jeg stressa for å ikke få det

Anonym poster: c366ff37273f392f8f83f91f2f0c5a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta på deg selv mens han knuller deg. No problem.

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

For noen hjelper ikke dette.

Da må du øve mer :)

Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090

Øve? Hvordan? Og på hva? Hva mer kan man gjøre enn å ta på seg selv samtidig som man blir pult?

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...