Gå til innhold

Hva er deres vekt og høyde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

176, veier i underkant av 65 tror jeg (lenge siden sist jeg veide meg).

Er ganske tynn og hengslete, skulle gjerne hatt litt større lår og pupper.

Men ingen er perfekt.

Anonym poster: dd63f8d4a131c54f290f1baaa6ec2b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest anonym2233

157cm høy og veier 45k.

Veier litt lite i forhold til min høyde, men uansett så jobber jeg med å gå opp litt i vekt.

Målet er å nå i hvertfall 50 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Alle som svarer i slike tråder er veldig tynne/slanke, så da får jeg dra opp snittet litt her ;)

Jeg er 168 høy og veier vel rundt 75-80 kilo. Har ikke veid meg på lenge, men vet omtrent hvor jeg ligger på vekta i forhold til klesstørrelse.

Jeg fatter ikke hvordan noen som er omtrent så høye som meg kan veie under 50 kilo. Om jeg veide så lite, hadde jeg sett dødssyk ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Alle som svarer i slike tråder er veldig tynne/slanke, så da får jeg dra opp snittet litt her ;)

Jeg er 168 høy og veier vel rundt 75-80 kilo. Har ikke veid meg på lenge, men vet omtrent hvor jeg ligger på vekta i forhold til klesstørrelse.

Jeg fatter ikke hvordan noen som er omtrent så høye som meg kan veie under 50 kilo. Om jeg veide så lite, hadde jeg sett dødssyk ut.

Kommer an på beinbygning. Smalere ramme takler lavere vekt uten å se beinete ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 høy og veier vel rundt 65 kg. Har ikke vekt hjemme, men den holder seg stort sett hva jeg gjør eller eventuelt ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 cm høy, og veier 94 kg. For 2 år siden veide jeg 140 kg, så jeg er ikke så aller verst fornøyd, men vil gjerne ned under 80.

Anonym poster: fc54980abf0e789b5c1f40c84af10309

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...