Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men vet du hva, du har jo helt rett. Skal ikke nekte på at det er slik, jeg ER svak, jeg er redd og engstelig for at jeg nå må klare meg alene, men jeg har tenkt. Jeg har ligget på sofaen og grått, nå har jeg satt meg opp og åpnet laptopen... Jeg er mer redd for å leve med en dritt enn jeg er for å være alene. Jeg vil heller være alene enn å bo med en jeg ikke vet hvem er. Hvor mye har han løyet? Hvor mye har han lurt meg, hvor ofte har han vært utro? Om han har det. Og hvis han ikke har det, hvordan våger han å gjøre meg så opprørt, kjefte på meg, storme ut og la meg sitte og gråte her alene, være redd og lei meg for at JEG har gjort noe galt når det faen meg er han som har gjort noe galt.

Jeg har sendt sms og sagt at jeg låser døra i kveld og at han ikke får sove her i natt, han kan reise til foreldrene sine.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Kjempebra!

Han har ikke svart meg, men jeg mener det jeg sa, han kan dra til foreldrene sine eller helvete, det driter jeg i. Jeg låser døra, så får han stå der og ule i natt om han vil, men jeg vil være alene nå, jeg trenger å være alene og tenke, kjenne på dette som har skjedd :(

Dt gjør ikke mindre vondt, men jeg orker ikke trynet hans nå..

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Hold på det du sier her, IKKE gi etter om han skulle komme. Du må sette hardt mot hardt. Dette ordner seg, om det blir med eller uten han får tiden vise, men det blir lettere etterhvert å komme over han. Jeg lover.

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, han overreagerer noe voldsomt, og det er jo definitivt et tegn på at han har mye å skjule. At han nå ikke tar telefonen eller svarer gjør meg bare mer sikker.

Hadde han ikke hatt det så hadde han vært mer opptatt av å forklare og berolige deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke nummeret til hun dama så kan du ringe og sjekke om han er der.

Anonym poster: e2d3939860257aec827debf231ffc4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han blir så sint fordi du oppriktig lurer på hva som skjedde, da er det noe sim ikke er som det skal. Angrep er beste forsvar vet du..

Jeg kjenner jeg blir sint på dine vegne, lyst til å komme tik deg og kjefte på han for deg! Du skal ikke og fortjener ikke å ta i not dritt. Jeg forstår at du ikke trodde dette om han og at du er i sjokk. Men ikke legg deg flat og godta alt. Uansett hva som skjedde så skal han måtte kjenpe for deg, om han var utro eller ikke. Det er på tide at du står opp for deg selv og forlanger å bli respektert. Om han ikke har vært utro, så har han fortsatt behandlet deg respektløst og det skal DU stoppe her og nå!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner egentlig ikke hvem hun dama er, i dag er første gang jeg egentlig oppfatta at han har nevnt det navnet..... kan hende han er der borte, og så kom tårene igjen, det er forferdelig å tenke på at han kanskje er hos en annen dame. Hva har hun som jeg ikke har, hvorfor lyver han til meg og er ekkel mot meg og kanskje har det herlig med henne :(

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Samboeren min reiste sammen med kompiser for å beslke en av kompisene som studerte i utlandet.

Noen måneder etter at han kom hjem forsnakket han seg og jeg fant ut at han lå med ei jente der.. Jeg ble rasende og kjempelei meg. Samboeren min satt og så kalt på meg mens han sa kort "sorry..", og da jeg sa at det var j... tynt så skreik han at jeg kunne reise til helvete hvis jeg ikke var fornøyd.

Jeg ble helt satt ut og av en eller annen grunn så valgte jeg å gi han en ny sjanse.. Jeg følte på meg at det var mer, så jeg begynte å spørre og bli mer konfronterende.. Det viste seg at han hadde møtt henne den første kvelden, utvekslet telefonummer og møtt henne hver kveld hele uka. Til og med hatt kontakt med henne etter at han kom hjem også, i følge han for å holde henne varm fordi han likte oppmerksomheten..

Han ble alltid kjempesint når jeg spurte om ting eller hvis jeg var lei meg og gråt, og klarte alltid å manipulere situasjonen til at jeg var problemet, paranoid, overreagerte osv. Det er snart 4 år siden og han har på disse årene vekslet mellom å bli sint på meg hvis jeg er nedfor eller han merker at tilliten er svak, f.eks når han skal ut eller reise bort, og noen ganger har han prøvd å beklage og trøste. Men det har aldri virket oppriktig, og utroskapet og hvordan han håndterte det har aldri gjort mindre vondt. Det har tvert imot blitt en større og større byrde å bære, og jeg har følt skam. Skam over å være så svak at jeg ble, jeg utviklet selvforakt og begynte til slutt å skade meg selv fordi jeg var så rasende og oppgitt over meg selv. Nå har jeg nettopp kastet han ut, det er ikke en uke siden engang, men allerede føler jeg meg som et nytt menneske.

Vær så snill og ikke nedrige deg selv så j... at du lar denne mannen trykke deg ned. Det blir aldri bedre.. Du kan sende meg en PM dersom du ønsker å snakke med noen. Jeg vet akkurat hvordan du har deg nå.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg nå, TS? Ting vil svinge, du vil være lei deg, sint, aldri ville se ham igjen, trenge ham, bare gi et vink for støtte :hug: Du har ikke gjort noe galt, han er en dårlig fyr om han har løyet og vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det går nå?

Jeg skal si dere at jeg er et føkkings hakk unna å fråde her jeg sitter..

Jeg vet at jeg er svak og treg, at jeg burde blitt forbanna og slengt døra igjen etter ham når han gikk i dag, at det er jeg som burde brølt "kom deg ut" i stede for å sitte og tigge på sms og mobilsvar at han må komme tilbake, at jeg elsker ham.

Enda har jeg ikke hørt noe, det er absolutt stillhet. Jeg ringte foreldrene hans for å spørre om de har sett ham, det hadde de ikke, så jeg aner ikke hvor han er gjort av seg.

Jeg har pakka noe av tingene hans, stappa de i en bag, tråkka på den og hivd det ut i garasjen, eller rettere sagt ut foran garasjen.

Jeg begynner å skjønne at enkelte her er litt sinte på mine vegne, for nå er jeg forbanna selv, jeg er så sinna, jeg er på nippet til å løfte laptopen og pælme den utfor huset mens jeg skriker mine lungers kraft.

Jeg håper faktisk ikke han kommer hjem, for jeg kommer til å hive resten av drittinga hans i hodet på ham mens han hamrer på døra.

Dere ska vite at så sint har han ikke sett meg før, og vet han sitt eget beste, holder han seg laaaaaaaaaaaaaangt unna..............................

Dette tilgir jeg ikke. Hadde det bare vært utroskap, men det er ikke poenget, poenget er hvordan han har holdt meg for narr, hvordan han taklet denne situasjonen, hvordan han fikk meg til å føle skyld for handlingene hans!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRHG SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Du virker ikke mye svak og treg nå, du virker tøff og sterk og jeg heier på deg!

Det går ikke an å kødde med andre mennesker på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boksepute og boksehansker fungerer veldig bra, sammen med "eye of the tiger" (eller en annen power-sang) på anlegget. Da får du ut aggresjon, kjærlighetssorg, og kanskje du føler deg litt bedre etterpå?

Anonym poster: a36945278fe706971d82bf9e50bbe078

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så utrolig vondt å sitte å gråte, føle seg mindreverdt, føle at en ikke strekker til og at han i forhold med meg tydde til andre damer, mest sannsynlig.

Det er vondt å føle seg så forbanna som dette her også, men samtidig er det nyttig å være forbanna, for jeg finner meg ikke i dette her, og JEG AKTER IKKE Å GODTA AT HAN VISER MEG SÅ LITE RESPEKT!!

JEG ER SJOKKERT! hvordan kan du behandle din partner, din samboer sånn som dette! Hvordan kan han la meg sitte der og, for alt han vet, være fullstendig knust mens han bare driter i meg!

ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååå jææææææææææææævel, kukjævel.!!!!

Har hamra så mye i sofaeputene nå at jeg vet ikke hva, ser for meg hans stygge tryne

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you!

Håper bare ikke du ombestemmer deg hvis han kommer krypende tilbake og ber om unnskyldning..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære TS, jeg opplevde samme greia. Ble sammen med det jeg trodde var drømmemannen i mitt liv for et år siden. Han var der sammen med meg, likevel ikke. Viste seg et halvår senere at han var sammen med en annen og meg, var sammen med henne da vi ble sammen. Fortalte meg han var singel da jeg spurte.

Fant det ut via et brev jeg fant i tingene hans.

Kast ut tingene til fyren, glem ham. Ingen fortjener å gå gjennom det du gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på de siste innleggene du har skrevet her inne om/når du begynner å føle deg "svak" (slikt går jo ofte i bølgedaler), og hold deg sterk!

Anonym poster: 9cda6911f34101582583f93b084f1348

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så utrolig vondt å sitte å gråte, føle seg mindreverdt, føle at en ikke strekker til og at han i forhold med meg tydde til andre damer, mest sannsynlig.

Det er vondt å føle seg så forbanna som dette her også, men samtidig er det nyttig å være forbanna, for jeg finner meg ikke i dette her, og JEG AKTER IKKE Å GODTA AT HAN VISER MEG SÅ LITE RESPEKT!!

JEG ER SJOKKERT! hvordan kan du behandle din partner, din samboer sånn som dette! Hvordan kan han la meg sitte der og, for alt han vet, være fullstendig knust mens han bare driter i meg!

ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååå jææææææææææææævel, kukjævel.!!!!

Har hamra så mye i sofaeputene nå at jeg vet ikke hva, ser for meg hans stygge tryne

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Jeg er mann, og har vært ute for noe lignende.

Jeg er softwareutvikler, og jobbet en periode 90 timer i uken. Dette inkluderte hyppige reiser. For å gjøre en lang historie kort, så mistenkte dama meg for å være utro fordi jeg aldri var hjemme, og etter å ha jobbet 90 timer i uken over en lengre periode, var jeg ikke akkurat i humør til å ta en diskusjon om hennes følelser. Heldigvis fikk vi snakket ut, og forholdet rettet seg. Jeg jobber mindre nå, og vi har et rimelig bra forhold.

Poenget mitt er at du kanskje overreagerer. Fyren er kanskje sliten og lei, og orker ikke å ta noen diskusjon om dine mistanker akkurat nå. La nå i hvert fall fyren få en sjanse til å forklare seg.

Du må jo vurdere forholdet selv, men dersom dere tidligere har hatt et bra forhold, er det dumt å avslutte dette bare fordi fyren har nevnt navnet "Anne". Det behøver IKKE nødvendigvis å bety at han har vært utro. Jeg synes du skulle ta kontakt og la fyren få en sjanse til forklare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og har vært ute for noe lignende.

Jeg er softwareutvikler, og jobbet en periode 90 timer i uken. Dette inkluderte hyppige reiser. For å gjøre en lang historie kort, så mistenkte dama meg for å være utro fordi jeg aldri var hjemme, og etter å ha jobbet 90 timer i uken over en lengre periode, var jeg ikke akkurat i humør til å ta en diskusjon om hennes følelser. Heldigvis fikk vi snakket ut, og forholdet rettet seg. Jeg jobber mindre nå, og vi har et rimelig bra forhold.

Poenget mitt er at du kanskje overreagerer. Fyren er kanskje sliten og lei, og orker ikke å ta noen diskusjon om dine mistanker akkurat nå. La nå i hvert fall fyren få en sjanse til å forklare seg.

Du må jo vurdere forholdet selv, men dersom dere tidligere har hatt et bra forhold, er det dumt å avslutte dette bare fordi fyren har nevnt navnet "Anne". Det behøver IKKE nødvendigvis å bety at han har vært utro. Jeg synes du skulle ta kontakt og la fyren få en sjanse til forklare seg.

Joda, kjære mann, det er bare det at det var IKKE en diskusjon om mistanker i det hele tatt, det var bare spørsmål som "hva, hæ? skjønner ingenting jeg?" og ikke "HVEM ER ANNE, HVA HAR DU GJORT BAK MIN RYGG OSV". Leste du at jeg ikke en gang fikk spurt om noe av dette før han eksploderte, stakk ut og nektet å ta telefonen, som han FORTSATT ikke har svart på eller tatt kontakt med meg via?

JEG TROR IKKE DETTE KAN SAMMENLIGNES, du hadde ærlige hensikter, men jobbet 90timers uker og var sliten. Typen min jobber vanlige uker men reiser bort av og til, i dag var han IKKE sliten, han hadde ingen grunn til å behandle meg som motbydelig søppel

Og han har INGEN verdens rett til å forsøke å få meg til å føle meg som søppel, den bedritne fitta.

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...