Gå til innhold

Hvor raskt er det greit å opprette sukkerprofil etter brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre mnd siden ble det slutt mellom meg og samboeren gjennom åtte år. Det er en mnd siden han flyttet ut. Dette har vi derimot pratet om i 1,5 år, og det føles virkelig som det er lenger tid siden enn bare tre mnd at det ble virkelig slutt. Er det ok å opprette en profil på sukker eller bør jeg vente? Sånn av respekt for eksen mener jeg...

Anonym poster: 1fa5596721b6c753ee6c7c4c38f1e634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det må være greit nå, det har tross alt gått tre måneder, og du sier at dere har snakket om det i 1,5 år, så jeg vil tro det var en gjensidig enighet om bruddet? Slik at han ikke går rett i kjelleren om han kommer over den? Og om han kommer over den, så er han vel på sukker selv? :)

• Liker 1
Skrevet

Det er greit så lenge du er singel! Singel ble du den dagen dere gjorde det slutt...

Anonym poster: ea9fa924b89ad30b8d4aa74a0bfb3423

Skrevet

Det er helt greit så lenge du er 100% over han :)

Anonym poster: 11278bc557383d8ec6ba7493e36c7045

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Når det er greit å opprette profil? Samme kveld? Det er opp til deg. Eksen har ingenting han skulle ha sagt, uansett er det jo ikke noe du nødvendigvis trenger å rope ut så veldig høyt om. Må man fortelle alt hele tiden da?

Skrevet

Hvorfor vil du opprette sukkerprofil? Hva er det du søker etter der inne? Er du klar for kjærligheten på nytt? Trenger du noen å komme deg over eksen med? Trenger du noen å kose med? Har du lyst til å date av nysgjerrighet? Er det spenningen du søker?

Skrevet

Jeg er helt over eksen, og når jeg ser på bilder nå så skjønner jeg nesten ikke at vi har hatt et kjæresteforhold. Jeg søker litt spenning rett og slett. Ikke noe nytt seriøst med en gang.

Anonym poster: 8807004c79fcdca0dd8cbd91b6348dea

Skrevet

Jeg lagde en profil en uke etter at et seks års forhold ble slutt, men uten bilde :)

Anonym poster: 319ab199fed094087c460b1b86196a2e

Skrevet (endret)

Eks er eks, så jeg tenker at det er opp til deg! Hver enkelt får kjenne etter når det passer for seg å gå videre :) Begynner du å kjenne at du ønsker å treffe nye, så gjør da for all del det! Tenker jeg.. :) Jeg hadde samboer i 8 år også, og opprettet sukkerprofilen ca. 1 mnd. etter jeg hadde flyttet ut fra eksen...(men ca 1 år regnet i forhold til hvor lenge forholdet i teorien hadde vært over...). Bruk sukker til det du vil, du :) ..men vær klar om dine hensikter overfor den du treffer :) Noen vil kanskje avvise hvis du sier at det er kort tid siden brudd etter langvarig forhold - men det får de få lov til, tenker jeg... De godtar det eller kommer tilbake hvis det er noe der, er min erfaring :)

Lykke til!

Endret av PanLi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...