Gå til innhold

Blitt lurt


Gjest Uønsket far.

Anbefalte innlegg

Nei, men jeg er imot å tvinge folk til abort.

Mannen kunne ha forsøkt å beskytte seg, abort er ikke prevansjon. Ikke i mine øyne.

Du burde være imot abort du, du som er imot at menn skal kunne ombestemme seg. Eller ikke i dine øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du er for forskjellsbehandling? At en mann må bruke kondom, men det behøver ikke en kvinne ta ansvar for, har jeg forstått deg rett nå?

Nei, det jeg mener er... Hvordan skal jeg forklare det..

Jeg mener at ingen menn skal stole på at kvinner har prevansjonen i orden dersom de IKKE vil bli far.

Om du er med? En mann bør ikke stole på at en kvinne sier "nei, men jeg vil ikke ha barn jeg altså." Bedre føre var og da bruke prevansjon enn å havne i en situasjon hvor kvinnen sier "å forresten, jeg vil ha denne babyen".

Skjønner du hvor jeg skal? Det er snakk om å ta ansvar for eget liv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være imot abort du, du som er imot at menn skal kunne ombestemme seg. Eller ikke i dine øyne?

Det er ikke snakk om en returvare på El-kjøp, vil man ikke ha unger så får man sørge for prevansjon.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Hvem skal avgjøre om man skal ta abort om ikke kvinnen? Er det mer rettferdig at mannen tar avgjørelsen? Og hvordan skal det i så fall gå for seg, skal kvinnen tvangsinnlegges for årets få utført abort?

Du som mener dette er så urettferdig, gi meg et realistisk alternativ. Først da har vi en aktuell diskusjon.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du visste altså ikke fra før at når du har avlevert sæden din, så har du ikke råderett lenger?

Du visste ikke at om en kvinne blir gravid, så er det bare hun som bestemmer over sin kropp, dvs om hun vil ta abort eller ikke?

Du kan hyle så mye du vil, samt true med hva du vil stemme ved neste valg. Virkeligheten endrer seg ikke for din del likevel.

Vil man ikke bli far, så bruker man kondom. Særlig når man har sex uten å være i forhold.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være imot abort du, du som er imot at menn skal kunne ombestemme seg. Eller ikke i dine øyne?

Er du i mot prevensjon Waco?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, stakkars deg. All min medfølelse, det burde gå an å legitimt fraskrive seg et farskap juridisk. Desverre går ikke dette enda, men en klem til dem :hug:

Syke, syke menneske!

Anonym poster: 25a759da5de1d7bc19ceaca5d1779146

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det jeg mener er... Hvordan skal jeg forklare det..

Jeg mener at ingen menn skal stole på at kvinner har prevansjonen i orden dersom de IKKE vil bli far.

Om du er med? En mann bør ikke stole på at en kvinne sier "nei, men jeg vil ikke ha barn jeg altså." Bedre føre var og da bruke prevansjon enn å havne i en situasjon hvor kvinnen sier "å forresten, jeg vil ha denne babyen".

Skjønner du hvor jeg skal? Det er snakk om å ta ansvar for eget liv.

Jepp, så enkelt er det.

Som kvinne vil ikke jeg heller bli gravid med en mann jeg ikke er i et forhold med, og jeg vil heller ikke bli gravid når det ikke er planlagt og ønsket av begge. Så jeg bruker den sikreste prevensjon som finnes på markedet. Men skulle denne likevel feile, og jeg ble gravid, til tross for mine tiltak imot, så er det faktisk etter loven mitt valg om jeg vil ha barnet eller ikke.

Vil ikke mannen la meg ta det valget om jeg skulle bli gravid, så må han sikre seg selv. Han har selv et valg der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det jeg mener er... Hvordan skal jeg forklare det..

Jeg mener at ingen menn skal stole på at kvinner har prevansjonen i orden dersom de IKKE vil bli far.

Om du er med? En mann bør ikke stole på at en kvinne sier "nei, men jeg vil ikke ha barn jeg altså." Bedre føre var og da bruke prevansjon enn å havne i en situasjon hvor kvinnen sier "å forresten, jeg vil ha denne babyen".

Skjønner du hvor jeg skal? Det er snakk om å ta ansvar for eget liv.

Vet du hva jeg mener? At en kvinne og en mann sammen skal ta ansvar for abort. Det kalles rettferdig og likhet. Alt annet er forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så enkelt er det.

Som kvinne vil ikke jeg heller bli gravid med en mann jeg ikke er i et forhold med, og jeg vil heller ikke bli gravid når det ikke er planlagt og ønsket av begge. Så jeg bruker den sikreste prevensjon som finnes på markedet. Men skulle denne likevel feile, og jeg ble gravid, til tross for mine tiltak imot, så er det faktisk etter loven mitt valg om jeg vil ha barnet eller ikke.

Vil ikke mannen la meg ta det valget om jeg skulle bli gravid, så må han sikre seg selv. Han har selv et valg der.

Vet du hva jeg mener? At en kvinne og en mann sammen skal ta ansvar for abort. Det kalles rettferdig og likhet. Alt annet er forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal avgjøre om man skal ta abort om ikke kvinnen? Er det mer rettferdig at mannen tar avgjørelsen? Og hvordan skal det i så fall gå for seg, skal kvinnen tvangsinnlegges for årets få utført abort?

Du som mener dette er så urettferdig, gi meg et realistisk alternativ. Først da har vi en aktuell diskusjon.

Vet du hva jeg mener? At en kvinne og en mann sammen skal ta ansvar for abort. Det kalles rettferdig og likhet. Alt annet er forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om en returvare på El-kjøp, vil man ikke ha unger så får man sørge for prevansjon.

Er du for eller imot abort når du sier det du sier?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva jeg mener? At en kvinne og en mann sammen skal ta ansvar for abort. Det kalles rettferdig og likhet. Alt annet er forskjellsbehandling.

Vet du hva som også er rettferdig og likhet? At begge parter tar ansvar for prevensjon. Alt annet er forskjellsbehandling.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg mener? At en kvinne og en mann sammen skal ta ansvar for abort. Det kalles rettferdig og likhet. Alt annet er forskjellsbehandling.

Ja, da får vi håpe at du ikke kommer til makta noensinne. Hadde vært trist å være vitne til alle abortinngrepene som ble utført fordi menn var for late til å tre gummi nedover pikken. Waste of life.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som også er rettferdig og likhet? At begge parter tar ansvar for prevensjon. Alt annet er forskjellsbehandling.

Begge tar ansvar for samleiet, begge tar ansvar for fødselen og begge to må søke om en abort dersom de er enige om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da får vi håpe at du ikke kommer til makta noensinne. Hadde vært trist å være vitne til alle abortinngrepene som ble utført fordi menn var for late til å tre gummi nedover pikken. Waste of life.

hæ? Du forsto ikke hva jeg mente. Jeg vil ikke forby abort, jeg vil bare at abort er noe mannen og kvinnen søker om sammen. Hvorfor er du så imot at menn skal få sin lovfestede rett til deltagelse i abortspørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er imot abort?

Nei, men jeg er i mot abort utført ved tvang.

Anonym poster: 25a759da5de1d7bc19ceaca5d1779146

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo skyldig i dette selv og. Hvor var kondomet?

Men hun skal ha abortretten? Hvorfor er dere kvinner så ivrige tilhengere av forskjellsbehandling av kjønnene? Er det ingen likestilte damer der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? Du forsto ikke hva jeg mente. Jeg vil ikke forby abort, jeg vil bare at abort er noe mannen og kvinnen søker om sammen. Hvorfor er du så imot at menn skal få sin lovfestede rett til deltagelse i abortspørsmålet?

Hvis menn tok ansvar for EGET liv, så hadde de ikke kommet oppi et abortspørsmål, skjønner du ikke hva jeg mener?

Jeg er ikke for abort som prevansjon.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...