Gå til innhold

"Du hakke noe med hvor mange jeg har pult"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden oser av politisk korrekthet .. :filer:

Hvis det er viktigere for dere å blodholde på prinsipper i stedet for å gi et enkelt svar til en person man dater, så VET dere at dere har vært singel for lenge..

Anonym poster: 08945ae452e9eb432ec76f0013134b7a

Jeg har knapt nok vært singel siden jeg ble myndig, så det er neppe det som er årsaken til prinsippene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som feks det at man har vært i fengsel?

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Sorry, jeg gidder ikke engang å ta tak i den tråden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man heller svare at, "jeg har testet meg altså, hvis det er det du er bekymret for", enn å svare, "det har ikke du noe med". Sistnevnte insinuerer jo at man har noe å skjule. Det får i hvert fall partneren til å lure.

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Ja, klart man vil skjule sitt tidligere seksualliv for en nåværende kjæreste. Det man har delt med andre i sengen, og hvor mange eller hvem man har vært til sengs med er en privatsak! Det får være grenser for hvor intime man skal være i starten av et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det vel greit å finne ut av om partneren har noen slike "eiendomfølelser" heller enn å oppdage først senere at partneren har installert programmer på mobil, pc og diverse annet for å overvåke deg? Slikt oppdager man ved å prate sammen heller enn å late som om alt er solskinn og strålende flott.

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Dette er jeg enig i.

Egentlig vet jeg ikke om jeg er enig med noen her sånn 100 %

Jeg svarer på dette spørsmålet og stiller det tilbake uten problem.

Jeg bryr meg ikke hva svaret er, eller hva hun synes om svaret mitt.

Men jeg ville aldri spurt om dette ut av det blå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kunne blitt litt frustrert eller irritert.

Litt fordi jeg ikke fikk svar på noe jeg lurte på, og litt fordi jeg er vant til at man er åpen om sånt. Jeg er alltid ærlig om det selv, og ser ikke problemet med det. Ikke at tidligere sexpartnere har noe særlig å si, jeg kunne like gjerne blitt sammen med en som hadde hatt én partner før meg som en som hadde hatt femti - men selv om det ikke har noe særlig å si, så er det en del av fortiden til personen, og jeg synes det er fint at man som kjærester kan vite litt om hverandres fortid.

:klappe: :klappe: :klappe:

Flott! :) Jeg er helt enig med deg, Tonje! :)

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg gidder ikke engang å ta tak i den tråden der.

Feig?

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg kunne blitt litt frustrert eller irritert.

Litt fordi jeg ikke fikk svar på noe jeg lurte på, og litt fordi jeg er vant til at man er åpen om sånt. Jeg er alltid ærlig om det selv, og ser ikke problemet med det. Ikke at tidligere sexpartnere har noe særlig å si, jeg kunne like gjerne blitt sammen med en som hadde hatt én partner før meg som en som hadde hatt femti - men selv om det ikke har noe særlig å si, så er det en del av fortiden til personen, og jeg synes det er fint at man som kjærester kan vite litt om hverandres fortid.

Det store spørsmålet er: Hvorfor lurte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Vet ikke hva jeg skal si til dette engang :/

Du trenger ikke å si noe om det, vi har alle forskjellige meninger. For meg sier begge deler noe om personen. Og likefullt kan en mann som har sittet i fengsel endre seg på samme måte som en rundbrenner, men jeg stiller meg skeptisk til begge inntil det motsatte er bevist.

Anonym poster: 54ef84084304e5270ec0f6e077a16b89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feig?

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Nei, jeg synes bare det er et idiotisk argument.

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store spørsmålet er: Hvorfor lurte du?

Det varierer vel litt fra situasjon til situasjon.

Nysgjerrighet, ønske om å vite mer om kjærestens fortid, morsomt tema å prate om m.m.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å si noe om det, vi har alle forskjellige meninger. For meg sier begge deler noe om personen. Og likefullt kan en mann som har sittet i fengsel endre seg på samme måte som en rundbrenner, men jeg stiller meg skeptisk til begge inntil det motsatte er bevist.

Anonym poster: 54ef84084304e5270ec0f6e077a16b89

OK. En person på 30 år kan f. eks ha hatt sex med 30 jenter/gutter. 2 av dem i lange forhold. De 28 andre har vært ONS og korte flørter.

I de 2 forholdene har han/hun aldri vært utro.

En annen på 30 kan ha hatt sex med 4 personer. 2 av dem i lange forhold, og de 2 andre er hver av utroskapene i de 2 forholdene.

Så skepsisen din bør du vel ha uansett antall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri spurt om det til noen, og ikke blitt spurt selv. Tenker at det har ingen noe med. Fortid er fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes bare det er et idiotisk argument.

Det var ditt argument. "Det er bare et prinsipp jeg har at man ikke spør om fortiden".

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Det er større sjanse for å få influensa av en busstur, eller matforgiftning av et restaurantbesøk. Alvorligere sykdomsforløp og mer krevende behandling enn klamydia har de to tilstandene også. Vil du slutte å ta bussen eller spise mat av den grunn? Du vet det er stor fare for å få forvorter i dusjen på treningssenteret. Allikevel ser jeg svært sjelden noen med badesko der, og jeg kjenner ihvertfall ingen som lar være å trene fordi de er redde for fotvorter. Hva med faren for vorter på hendene: bruker du hansker i betalingsterminaler? Tar du noengang på dørhåndtak og knapper i heisen uten hansker? Da er du faen meg mer skitten og slutty enn meg. Jeg bruker faktisk både kondom og badesko, samt vanter når det ikke ser helt hysterisk ut.

Kan du holde deg til saken? Eller er det for vanskelig for deg?

Anonym poster: 0f922b288afada160f39b8438659bbc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer vel litt fra situasjon til situasjon.

Nysgjerrighet, ønske om å vite mer om kjærestens fortid, morsomt tema å prate om m.m.

Nå var dette såpass milde grunner, at jeg ser ikke hvorfor du skulle blitt furt av å ikke få vite svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ditt argument. "Det er bare et prinsipp jeg har at man ikke spør om fortiden".

Anonym poster: 249208fdd8f90fc4106e9898fa05eebc

Var det det jeg skrev? Har du gått fra å fortelle meg hva jeg føler, til å legge ord i munnen på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du holde deg til saken? Eller er det for vanskelig for deg?

Anonym poster: 0f922b288afada160f39b8438659bbc3

Hah, du ble eid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, du ble eid..

Overhode ikke. Argumentasjonen henger overhode ikke på greip. Like patetisk som å bruke ord man ikke forstår.

Anonym poster: 0f922b288afada160f39b8438659bbc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke. Argumentasjonen henger overhode ikke på greip. Like patetisk som å bruke ord man ikke forstår.

Anonym poster: 0f922b288afada160f39b8438659bbc3

Du ble definitivt eid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...