Gå til innhold

Han får det ikke til...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ble for en måned siden sammen med verdens skjønneste gutt icon_smile.gif Men det fungerer dårlig på det seksuelle plan! Den blir slapp etter bare noen sekund!!! Fra og være stor og hard, faller den plutselig sammen, UANSETT hva jeg gjør... Han selv kaller det prestasjonsangst...

Frustrerende dette...

Har prøvd alle mulige slags triks jeg har tilegnet meg oppgjennom årene, men å gjennomføre samleie er umulig...

Hva kan jeg gjøre??? -Trenger råd!!!

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei !

Tror dette er forholdsvis vanlig.

Først : Det er ikke noe feil med deg og ikke med han heller. Dette betyr heller ikke at han ikke tenner på deg eller elsker deg.

Det vil ta litt for lang tid å forklare årsaken til dette, men det alt ligger på det psykologiske plan.

Det beste dere kan gjøre nå er å slutte med å prøve alle slags "triks". Dette er bare stressende og vil trolig ha motsatt effekt.

Bli enig om at dere IKKE skal ha samleie når dere koser sammen. Du kan samtidig la hans penis få være i fred men heller kose med andre deler av hans kropp. Som du skjønner : Det viktigste nå er å fjerne ALT prestasjonspress fra kjæresten. Ved å fjerne dette presset vil trolig alt gå seg til i løpet av noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære deg....... sammen en måned....og "panikk" allerede??

Tålmodighet kjære deg....tålmodighet.

Kos, kos, kos.....kjæling.....hvorfor må dere ha samleie? Det kan vel vente..... kose dere, kjæle med hverandre.......ta på....

Når han blir tryggere på seg selv og deg.....vil dette ikke være noe problem i det hele tatt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei! - Skjønner godt at du er frustrert - har opplevd det samme selv og sjølsagt trodd at det var meg det var noe i veien med - men det kan ofte være tvertimot: -han er nok veldig forelsket i deg og vil gjerne være "hingst" men er livredd for å ikke lykkes........så gi ham mye kos og ikke "mas"....det er mitt råd.- Men kan noen gi meg et råd? Har også møtt verdens skjønneste og mest romantiske mann...vi var nettopp sammen tre uker og hadde sex kun to ganger.....men bortsett fra det, hadde vi det helt topp.- En kveld slapp han katta ut av sekken:- han klaget over smerter ved ereksjon pga trang forhud.- Jeg trodde at dette var medfødt, men han sa at han hadde hatt dette nå i det siste......skjønner ingenting,jeg.- Har noen vært borti dette problemet og er det noe å gjøre med det?

Hilsen, ja rett og slett "fortvilet" (for jeg vil ikke mase og spørre han hele tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Opplevde det samme du beskriver: hadde litt trang forhud, men plaget meg ikke, kunna ha samleie og hygienen var ikke noe problem. Men over ca. 6 mnd ble forhuden trangere. Vet ikke hvorfor; det bare skjedde. Ble vanskelig å vaske meg, fikk ikke forhuden tilbake. Samleie gjorde skikkelig vondt!

Løsningen ble en såkalt delvis omskjæring: dvs. at i slapp tilstand dekker forhuden nesten hele penishodet mens det er blottet når penis er erigert. Fungerer kjempebra!

Tok inngrepet på en privat klinikk, kostet ca. 3500,- innkludert konsultasjon og etterkontroll. Gjorde ikke vondt, men litt stress når jeg skulle på do den uken det tok før alt var grodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

-Takk for flott og utfyllende svar! Det er nesten så jeg har lyst å vise kjæresten min dette svaret, men, gulp...da ville han vel føle seg ganske utlevert.

- Selv om vi har fjernet oss litt fra det opprinnelige spørsmålet her, så var dette en stor trøst for meg å høre at andre har fått "ordnet" dette......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...