Gå til innhold

Oppkjøring Billingstad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har oppkjøring ved Billingstad om en uke.dette er første gangen min. Jeg vet at det er mange som stryke der første gangen, men jeg tror jeg vil klare dette siden jeg er ikke nervøs i det hele tatt.har til sammen kjørt ca 18 timer. ink..

all obl.. utenom landeveiskjøring, og den har jeg på fredag nå.

kjørelærer sier at jeg stryker hver gang jeg har kjøretime, men jeg får håpe det går bra etter landevegkjøring.

er det mye å lære på landevegkjøring?

tror dere jeg klarer det?

også lurer jeg på om det er noen som har hatt oppkjøring der?

Takk.........

Anonym poster: 3b37906ace1cbc204f702a8d889be4b0

Anonym poster: 3b37906ace1cbc204f702a8d889be4b0

Anonym poster: 3b37906ace1cbc204f702a8d889be4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes langkjøring var helt greit. Jeg tok det ikke over 2 dager, men alt på 1 dag, så det ble egentlig litt kjedelig i lengden.

Jeg tok oppkjøring på Billingstad og besto. Personlig mener jeg at det var min beste "kjøretime". Jeg var heldig med ruten, trafikk, osv.

Om du klarer det, vet jeg ikke, men lurt å spørre kjørelærer om tips underveis :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjørt opp der og sto på første forsøk.

Anonym poster: e2e7a82e967f636dcec23b177bbbf734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har oppkjøring på fredag det vil si om 2 dager ved Billingstad. jeg og kjørelærer er ikke sikker på om jeg kommer til å klare dette.hadde tenkt til å avbestille , men hørte at neste ledig time var i slutten av januar. blir ofte stresset under kjøretimer osv.. og feiler mye i rundkjøringer og riktig plassering.

kjørelærer mener at det er mindre trafikk da jeg kjører opp 10:50. hadde kjøretime idag hvor han synes det gikk mye bedre enn sist gang jeg kjørte på kvelden. ( nå er det for sent folkens,

hva skal jeg gjøre nå?

Har dere noen tips?

er det noen som har kjørt opp der borte? HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte opp for 2 uker siden (ikke i billigstad), og det var utrolig nervepirrende. Kjørelæreren min hadde tro på at jeg ville klare det, da.

Syns det er rart kjørelæreren din sender deg til oppkjøring om h*n ikke er sikker på om du vil klare det. Bortkastet penger om du ikke skulle klare det.

Mine tips er vær rolig, behersket og forklar hvorfor du kjører/gjør som du gjør.

Jeg f.eks kjørte i 70kmt i en 80kmt sone fordi det regnet (dårlig sikt) og skogen var rett ved veikanten.

Ønsker deg lykke til, er du rolig og behersket går det som regel bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det bare jeg som ikke vil vente til januar eller februar. men får bare pugge litt teori osv, har forresten 2 kjørertimer imorgen og en rett før oppkjøring, får håpe det hjelper litt.

kan jeg eventuelt kjøre 3 til 5 km lavere enn fartsgrense, hvis jeg ikke hindere noe trafikk? ikke noe biler bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bare jeg som ikke vil vente til januar eller februar. men får bare pugge litt teori osv, har forresten 2 kjørertimer imorgen og en rett før oppkjøring, får håpe det hjelper litt.

kan jeg eventuelt kjøre 3 til 5 km lavere enn fartsgrense, hvis jeg ikke hindere noe trafikk? ikke noe biler bak meg.

Tror ikke det er noe problem, skal alltid kjøre etter forholdene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipsene :)

håper det går fint

Jeg har kjørt 35+ hos kjøreskole og 10 til 15 hjemme, så jeg kjører bra hvis jeg vil men kommer ann på hvor positivt jeg tenker på oppkjøring osv...

kommer til å klare hvis er avslappa og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...