Gå til innhold

"Regler" for julebordkjolen..


challenger

Anbefalte innlegg

Skjønner du ikke at det er en spøøøøøk.

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

Heh, joda gjorde vel egentlig det. Men man kan jo aldri vite hva folk her inne faktisk mener alvorlig at de vil iføre seg, har sett flere ganske skremmende eksempler på hva folk seriøst synes er passende til diverse anlendinger :)

Anonym poster: 6be9b14550b34acb274f8f5b57697b70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

jeg har bestilt meg denne til mitt julebord. så da må jeg ha pent undertøy under :) men bruker hipstertruser og ikke string.

Anonym poster: 069b6a7843abf694bb2fe09e0680b471

Det der er en kjole man bruker string til. Gud. Noen lærer _aldri_ reglene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Nanne70

Kan man gå i lange kjoler? Bukser? Hva med oss som ikke vil vise frem leggene våre?

Anonym poster: de865027503357626efd1822e9efa397

Klart det, f.eks. en svart dressbukse, en finsvart topp og hvit/lys "smokingjakke" kan være kult. Ellers finner du kanskje noen idèer her: http://www.kk.no/stylemag/vil-du-ikke-bruke-kjole-denne-festsesongen-30477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebord med jobb: Tekkelig og elegant. Absolutt ikke slutty. Ikke for mye hud, helst lange armer. Gjør ikke noe å vise litt av en av delene (litt ben, eller litt overkropp).

Julebord med venner: Mer "fashion" - kler meg litt mindre "elegant dame".

Jeg er sterkt uenig med de som sier du kan ta på det du vil på julebord så lenge du føler deg fin. NEI, det kan du ikke. Når man vet at enkelte føler seg fine med puppene og rumpa ute av kjolen, i en kjole som i tilegg har paljetter, så må man forsøke å avverge det hvis personen skal på julebord med jobben. Med venner kan du vel egentlig gå med det du vil.

For meg er regelen: det skal se ut som du skal på julebord, ikke pulebord ;)

Endret av Unika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nelly har mange fine kjoler, men omtrent alle utgår fordi de er 10 cm for korte! Så utrolig irriterende. Det må ikke være knelangt, men den skal gå noe ned på lårene. For stor utringning synes jeg heller ikke er pent, spesielt om man har store pupper. Og så unngår jeg hvitt og andre sommerfarger på vinteren, spesielt på julebord.

Og fargede strømpebukser i sko med åpen tå er no-no!

Anonym poster: 5e61f5fa6805381a45d1ca8d7963c967

Det der er jo veldig individuelt da. Jeg kan godt gå med disse kjolene da jeg er 20 cm lavere enn de modellene de vises på . Jeg er 158 cm "høy" og trives da best med kjoler som stopper ett sted mellom lidt på låret og kneet. Kjoler til under kneet får meg til å se ut som et barn som prøver mammas kjole...

De skoene de har på Nelly derimot, det kan jeg virkelig ikke fatte og begripe hvem som kjøper! De har veldig mange varianter av denne lekkre skoen: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/chrystal-mary-jane-428804-14/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...