Gå til innhold

Oppkjøring annet sted enn hjemstedet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha oppkjøring i midten av november, og bor i Oslo. Det er veldig stor pågang her, så om jeg stryker må jeg vente lenge, kanskje til januar eller februar før jeg kan kjøre opp på nytt.

Er det mulig å søke oppkjøring annet sted enn der du bor hvor det er kortere ventetid?

Anonym poster: 90681c79e022b00d9d13f54c41dfafd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal være mulig det ja. Men det som er litt dumt er jo at du må kjøre på en plass du ikke er kjent med veiene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Det kommer masse folk langveisfra som kjører opp her jeg bor fordi det er lettere å stå her, så det kan man visst helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Jada. Det er helt uten problemer!

Mange i Stavanger området reiser til lille Egersund for å ta oppkjøring fordi det er lettere. Og selv reiste jeg til Trondheim for å ta oppkjøringen.

Jeg kjente ikke til terrenget, så hadde kjøretime kvelden før med lærer hvor jeg ble litt tryggere.

På selve oppkjøringen kjørte jeg feil, men besto likevel! Og lærer tok hensyn til at jeg ikke var kjent, og forklarte veldig godt hvor vi skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer masse folk langveisfra som kjører opp her jeg bor fordi det er lettere å stå her, så det kan man visst helt fint.

Brønnøysund? Der hvor det er en rundkjøring og ingen kryss :)

http://www.nrk.no/nyheter/1.7898043

Anonym poster: b6dbc7250c259a474ef4a3bebf882a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at spesielt folk fra Oslo-området, kjører opp andre steder enn i Oslo.

Men det er lange ventetider over hele landet.

Anonym poster: 4b994f6f3c6d3909a15ac25ed4da4054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg bodde på vestlandet reiste jeg opp til Alta for oppkjøring. Der hadde jeg bodd før, så jeg var kjent med veinettet. I tillegg så hadde jeg et par kjøretimer med en kjøreskole der, for å komme litt "inn i tingene" igjen, pluss bli litt kjent med bilen (var på det tidspunktet lenge siden jeg hadde kjørt bil)

Men lykke til, du klarer det nok kjempefint!

Anonym poster: 77d29eec4efae4a9e53ee85f51793c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...