Gå til innhold

krinkelkroken


Lunalu

Anbefalte innlegg

Sitter og koser meg i sjeselongen med kaffe og stillhet. Og jeg fikk faktisk sitte her alene i stua i hele ...15 min :fnise:

Mann sov oppe i natt, så jeg har sovet veldig godt! Spent på om vi får skiferlagt hele pipa i dag - krysser fingrene. Vil gjerne sjekke ut enda en ting på lista!

Men først skal jeg drikke ferdig kaffen og strikke litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva syr du KaDust - julegardiner?

Symaskina forstår jeg meg faktisk på - men synes det er så mye pes med å rydde frem og tilbake. Men nå som vi har revet veggen mellom stue og kjøkken, så må jeg nok ordne nye julegardiner til kjøkkenavdelingen. For det aner meg at det blir helkræsj med de rødfargene jeg har nå. Hm

Nei, sydde vanlig gardiner. Vi har jo nettopp flyttet, og siden vi ikke hadde vinduer der vi bodde før trengte vi gardiner til alle vinduene vi plutselig hadde. :hoho:

Oida! Hvor dypt har du gravd ned maskinen din siden det er så styr å få den frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sydde vanlig gardiner. Vi har jo nettopp flyttet, og siden vi ikke hadde vinduer der vi bodde før trengte vi gardiner til alle vinduene vi plutselig hadde. :hoho:

Oida! Hvor dypt har du gravd ned maskinen din siden det er så styr å få den frem?

Vi pusser og pusser opp, så den ligger vel nedgravd under alt annet vi har pakket bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeesp! Så deilig å ligge litt utpå. Nå er det kaffekos, og slaraffenliv i pysj før dagens arbeidsøkt starter. Vi kom nesten halvveis på pipa i går - og det kommer til å bli kjempefint!

Sønn kom hjem fra overnatting i går, mens datter dro på overnatting i går kveld til en venninne. Egentlig bare greit siden det er sånn kaos i heimen. Ihvertfall i stue/kjøkken avdelingen.

Begynte å spille wizard i går, siden datter gjerne ville laste det ned. Nysgjerrig som jeg er måtte jo jeg også laste ned og se hva det var, og det var da ganske uskyldig. Datter sa det ligna litt på Oblivion.... :fnise:

Ikke helt!

Snart skal jeg hive meg rundt og bake cupcake også - fant en oppskrift på Det søte liv. Så har vi noe godt til farsdagskaffen senere i dag. Bukett med roser fikk han i går, og gaven får han senere i dag - når hele familien er samlet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wizard? Fortell litt mer :jepp:

Ja, det er litt sånn HarryPotter aktig. Flyr rundt på kosteskaft, finner ting og lager ting, gjør oppdrag og slåss - med dog med kort. Som du må skaffe deg. Så går du opp i level. Litt sånn småartig, du spiller online og det er gratis!

Nå er det cupcakebaketid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm det ble himmelske cupcakes!

Nå er det litt husarbeide, så middag, så kveldskos og nattinatt. Synes helgene bare flyr avgårde.

Ble nesten litt sur da jeg skulle bake i sted. Ting har en merkelig tendens til å forsvinne her i huset. Til og med melsikta er borte. Og en dingseboms til den lille raspe/kutte maskina, så den kunne jeg ikke bruke. Men fram med den gamle, store kjøkkenmaskinen.

Tok myyye mer tid, og ble myyye mer oppvask...grrrr

Vel, neste gang jeg skal bake, så skal jeg sjekke hva jeg har FØR jeg begynner. + kjøpe ny sikt - note to myself!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et troll som bor her og der som gjemmer tingene når vi trenger dem av og til.

Fint og se deg her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et troll som bor her og der som gjemmer tingene når vi trenger dem av og til.

Fint og se deg her igjen!

Er du å finne i en dagbok? Jeg så du hadde lukket og låst den forrige!

Håper alt er bra med deg, mann og barn. Har hun begynt på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah....mandag! Endelig...kremt...

Joda, bare 4 dager igjen så er det helg......

Lang dag på jobb. Men nå har jeg spilt og kost meg litt, henta meg litt inn. Så nå skal jeg

jobbe litt til.Og så skal jeg gjøre noe så usunt som å drikke et glass vin (selv om det er mandag! :-) ) og se om jeg finner noe på tv'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller du fortsatt Wizard? Jeg prøvde det, men var noen små ting ved spillet som irriterte meg så jeg gadd ikke fortsette. :gjeiper: Jeg er litt bortskjemt i spilleverdnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du fortsatt Wizard? Jeg prøvde det, men var noen små ting ved spillet som irriterte meg så jeg gadd ikke fortsette. :gjeiper: Jeg er litt bortskjemt i spilleverdnen.

Jeg spiller ikke så mye nei, ble mest for å sette meg litt inn hva det var. Min sønn har fått overta spilleren :-)

Jeg liker Oblivion og Skyrim, men har desverre aaaalt for liten tid til å fordype meg i spillverden. Liker å sitte uavbrutt i noen timer når jeg først spiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært på utviklingssamtale med sønn. Det gikk heldigvis bra! Og mann har fått pipa ferdig fliselagt!

Jippi - ble kjempe fint!

Nå skal mann og datter i vei på trening, så da blir det leksegjøring på meg og sønn....sukk

Men så går jo tiden fortere til kvelden - kanskje jeg klarer å holde meg våken til Private Practice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuhuuu jippijei! Nærmer seg helg igjen!!! I dag har vi levert sønn i barnebursdag - 19 gutter samlet på bowling....De var temmelig høye da vi henta han. Vel, jeg bestemte meg iallfall ganske så kjapt for at vi IKKE kommer til å ble alle gutta på trinnet. Basen, eller klassen får holde!

Klapper meg selv på skulderen - klarte å la være å kjøpe noe julepynt - dog "snek" et juleblad seg ned i posen. skal spare det til helga!

Nå skal jeg se Private practice - la meg tidlig i går. Hadde ikke sjans til å holde meg våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stille og rolig i kveld. Mann er og ser på kamp, mens datter er på kickofparty. Jeg har vaska klær og kopper, rydda og sett i blader. Godt å bare pusle rundt.

Snart er det helg, og på lørdag skal vi på Ikea og se om vi finner noen fine sjenker, reoler, kommoder?! for å ha bortover ene veggen i stua. Ikke sånn fra gulv til tak men fra vegg til vegg.

Og så så skal vi kjøpe kjøkkeninnredning - slik som vi har fra før, og sette inn i karnapp delen. Blir bra å få litt mer oppbevaring igjen. - kanskje det er håp om å få tømt noen av eskene til jul....

Må jo ha godt med plass når alle kassene med julepynt skal frem fra kneskapet!

I dag kjøpte jeg noen alldeles nyyydelige hjerter for å henge i vindu - for telys. Gleder meg til å få de opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...