Gå til innhold

Odd Børretzen, takk for alt.


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Nå når høsten har nådd til oss to, har vi blitt så snille, vårt blod renner stille og langsomt som vi når vi går".

I går hørte jeg på den sangen, for første gang på lenge og tenkte på at han har blitt en gammel mann. Så døde han i går, på høsten. Rart siden "Høstsang" er den sangen som gjorde at jeg ble betatt av sangene hans.

Hvil i fred.

Endret av OneLove
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd børretzen, god tur videre i ferden! takker for alle de fine sangene du har lagt igjenn til oss her på jorden :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Takk for alt, Børretzen. Du var et stort forbilde for så utrolig mange, og hele Norges favorittbestefar.

Innlegg redigert for fjernet innhold og svar til dette.

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odd Børretzen var en av mine store idoler i barndommen. Takk for alt du ga, og som du har etterlatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tusen takk, Odd

Takk for alle de gangene du fikk meg til å le høyt, alle gangene du fikk meg til å gråte på bryggen i Tønsberg.

Noen ganger er det ålreit, men i dag... i dag savner jeg deg mens jeg drømmer om Amerika.

Hvil i fred, Odd.

:dagens-rose:

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Håper de av respekt for mannen lager en leveranse av fleece-gensere, industrielt lim eller lignende av liket. Han skulle jo ønske at han også kunne pantes :dagens-rose:

"Så kul genser du har!"

- Ah tusen takk, den er laget av Odd Børetzen!

"Åh, jeg visste ikke at han lagde klær også, allsidig type det der"

- Neeeeei, den er ikke laget av Odd Børetzen, den er laget av Odd Børetzen. Altså, genseren er Odd Børetzen!

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Summers

Håper de av respekt for mannen lager en leveranse av fleece-gensere, industrielt lim eller lignende av liket. Han skulle jo ønske at han også kunne pantes :dagens-rose:

"Så kul genser du har!"

- Ah tusen takk, den er laget av Odd Børetzen!

"Åh, jeg visste ikke at han lagde klær også, allsidig type det der"

- Neeeeei, den er ikke laget av Odd Børetzen, den er laget av Odd Børetzen. Altså, genseren er Odd Børetzen!

Det holder ikke å bli til jord:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at "Vi som sørger" er et forum hvor det ikke skal diskuteres. Innlegg som bryter med dette er derfor fjernet.

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...